IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Безименен,не знам защо толкова се палиш.
    Не съм продавач на Тесла,успокой се.
    Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
    за да те задоволи теста
    Споделих лични впечатления
    cool down
    http://milom.blog.bg/

    Коментар


    • Защо отново вземам думата? Бягам от многото инфо на едно място.

      Ще напомня неща, които вече съм писал тук. Много от нас ги знаят.

      Построяването на товарни, регулировъчни и скоростни характеристики, определяне на специфичен разход на гориво /знаете защо е "специфичен"!/, мощност при различни скоростни режими /много хора знаят това...

      ... се извършва при 320 кг. маса на товара, еквивалентен на масата на 4-ма пътници в купето - при изпитания на ДВГ!


      Днес правим съпоставката по метода: "ЕДИН КОЛЕГА - в Широк Лондон, ужасен трафик - МИ КАЗА..."!


      Това ми е достатъчно, за да се навия..., май! ))


      А температурата, която искам долу - е ОЩЕ ПО-ВАЖЕН ФАКТОР!


      Защо? Защото 400-те километра "ужасен трафик" - автоматично ПАДАТ на ПОД 200!


      /топлото - при ДВГ - знаем откъде идва: от НЕИЗПОЛЗВАНАТА за получавенето на полезна работа - топлина в цикъла/...


      Защо повтарям известни отдавна неща?


      Защото Мъск НЕ ЗНАЕ ТИЯ ПОДРОБНОСТИ! Оправдано ли е и ние да не знаем тия и ОЩЕ МНОГО ДРУГИ ПОДРОБНОСТИ?


      Оправдано е! Кога? В един случай е оправдано! Например, ако печелим по хилядарка на час... /няма значение каква е валутата: € или $.../ ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
        [/SIZE]
        Колегата сподели,че е среден пробег
        Който е бил Англия-широк Лондон
        знае,какъв е трафика-ужасен
        така,че може да кажем
        и магистрали и градско
        Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
        Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
        не е лошо



        Колега, нали разбираш, че първоначалната инвестиция е много важна! Още повече, че предлагаш преориентиране, когато продаваш на загуба /или забравяш/ нещо, което би работило още ПОНЕ 10-на години, преди морално да остарее /с тоя си ДВГ/.

        Сигурно разбираш, че не напразно питам каква е и цената на новата батерия.

        Колкото да съм оптимист, колега, колкото и да вярвам на рекламните графики - парите са си пари. "Алтернативните", които са и много ПЪТИ по-разпространени - ДВГ - са действащи и достатъчно усъвършенствани по отношение на намалените емисии /ако и някои да ги манипулираха в последно време/ - но доста съм говорил и за катализаторите, както и за рециркулацията на отработилите газове и други методи, които помагат на природата и озоновия слой... /да не се повтаряме отново с чаршафите..., не че и графики няма - все такива - неразбираеми за обикновения човек/...

        Накрая, колега - мога да ти кажа доста неща, но хайде да се концентрираме върху това: КОЛКО ЧОВЕКА са пътували в електромобила, т.е. - участвали в изпитанието "Широк Лондон", както и - какви са били температурните разлики - в началото и в края на изпитанието?

        Защо е важно това, ли? МНОГО е важно! Всичко това ТОВАРИ батерията! Вече СМЕ го дискутирали.

        Ако накрая, колега - посочиш и цената на електромобила, както и на батерията в гарантирано ново състояние - можем да говорим за някаква база за сравнение. /Другото, което правиш ти - 13 л. дизел... - си е чиста реклама, ако разбираш какво казвам, колега!/

        Бъди здрав, колега!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

          Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

          1. Колко е последната цена на новата Тезла?

          2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

          3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

          - на прав участък от пътя?

          - на магистрала?

          - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

          - има ли включено отопление или климатик?


          Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

          Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

          Колегата сподели,че е среден пробег
          Който е бил Англия-широк Лондон
          знае,какъв е трафика-ужасен
          така,че може да кажем
          и магистрали и градско
          Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
          Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
          не е лошо

          http://milom.blog.bg/

          Коментар


          • The Good, the Bad and the Ugly about TESLA.

            Участниците в дискусията са всичко друго но не и ТЕСЛА фенове. Обективен поглед на най големия EV производител.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
              Нищо не се случва за един ден. Направените инвестиции в централи е за милиарди и е нормално да отнеме време, докато старите се амортизират и излязат от експлоатация. Въпросът е че ако си CEO на Utility компания и трябва да планираш новите мощности кое ще избереш при равни други условия – solar с най-ниска цена за производство или COAL, който е и ще бъде чарджен за замърсяване все повече? Друг е въпроса че трябва да има микс от енергоизточници, за да се избегне голяма зависимост от един както и да се осигури 24ч снабдяване. С времето делът на fossil-а постепенно ще намалява това е сигурно.

              Коментар


              • ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
                Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!

                Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!

                За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?

                Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!

                Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...

                Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !

                Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.


                Коментар


                • ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                    17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни

                    Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

                    Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

                    1. Колко е последната цена на новата Тезла?

                    2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

                    3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

                    - на прав участък от пътя?

                    - на магистрала?

                    - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

                    - има ли включено отопление или климатик?


                    Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

                    Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

                    Коментар


                    • 17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
                      http://milom.blog.bg/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
                        Може и да е така, но не това е идеята. Въпросът е че нищо не остава статично без да се развива – енергоизточници, вкусове, технологичен напредък и пр. По-същественото е че към днешна дата производството на ел. енергия добивана от сл. панели е икономически по-изгодна от другите алтернативи (нямам предвид ритейл инсталации). С други думи по-голяма част новите инвестиции ще са в такова производство, след това в ядрена енергия и след това в други изкопаеми горива. Да не говорим колко ресурс се хвърля в алтернативни разработки, които рано или късно също ще бъдат развити.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                          Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                          Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                          Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
                          Зимата при ниски температури тези резултати се влошават с 20-30%. Не че е болка за умиране, но е добре да се знае.

                          Коментар


                          • Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                            Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                            Колко всъщност изминават електрическите автомобили?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение


                              Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                              https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
                              то това са си някакви играчки,как да го сравняваш с Тесла
                              не случайно в Щатите, Тесла е издухала в луксозния сегмент немските коли
                              имах късмета да опитам модел S-върховен-ускорява като ракета
                              даже си мисля ,че е опасно бързо
                              а за комфорта и екстрите има да ги гонят до второ пришествие
                              Та толкова за тия ,,конкуренти""
                              http://milom.blog.bg/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
                                При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
                                Не ми се сърди, Дани, ама мие трудно да те взема насериозно.
                                Жив и здрав, весело посрещане на ЧНГ -то!- :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X