Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
LTO - литий титаниев оксид батериите са вечни, не деградират, ако батерията е такава електромобила като се амортизира може да се вземе батерията да се постави на нов. На практика тези батерии са вечни, но енергийната им плътност достигала в момента 70ватчаса за килограм тегло, лиевойонните са с 250. Тези батерии са 4 пъти по тежки от литиевойонните батерии. Като се повиши енержийната им плътност, ще се използват повече. Има електромоби с такива батерии, Мицибуши - и ми ев с тъмен рефлектор на фара са с такива, пробега е около 100км, новите Тойоти също били с такава батерия на Тошиба. Ако си купиш такъв електромобил втора употреба с батерия на 12 години батерията си е напълно изправна, това нещо го демонстрират с тези Мицибуши произведени 2012 година, батерията им си е като нова.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=SJbjr4AXnDk, пак е китайско и не е по лошо от онова евтиното.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеxa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.Last edited by xa3apm; 06.06.2022, 00:47.
Коментар
-
xa3apm, при електромобилите рано или късно ще се наложи нещо като микробус, те ще са масови по пътищата. Защото веднъж е по удобно, също може да се зарежда от слънцето когато го има, а в ежедневието хората не навъртат стотици колометри на ден..15 км да ти зарежда само пак е нещо да ги имаш без никакво гориво или зареждане с ток отвън. Представи си много микробуси с много обли форми, това китайско чудо въобще не е такова. Още никой не ги произвежда такива. Не ми харесва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbulgarian lev, това са цени в юани всъщност за Китай, цената в Европа ще е три пъти по висока. Произвеждат си ги, карат си ги китайците.
Коментар
-
https://electricimportmotors.com/collections/changli, ето линк каква е цената на най евтините в Китай електрички по 1000 долара, но внесени в САЩ са вече на цена 8000..това е сайт на продачи, вносители на тези коли. Не бъркайте цените в Китай с цените на същите коли, но в други държави внесени. Затова е хубаво да си в държава която си призвежда електромобилите и си има местно производство на такива.D.Y.F-091066
Коментар
-
bulgarian lev, това са цени в юани всъщност за Китай, цената в Европа ще е три пъти по висока. Произвеждат си ги, карат си ги китайците.D.Y.F-091066
Коментар
-
Много време ще отнеме на SAE International да внедри стандарт(титана е недемократичен).
A battery swapping (or switching) station allow vehicles to exchange a discharged battery pack for a charged one, eliminating the charge interval.
https://www.global.toshiba/ww/produc...utomotive.html
https://chargedevs.com/newswire/driv...ses-in-moscow/
Коментар
Коментар