IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
      Безименен,не знам защо толкова се палиш.
      Не съм продавач на Тесла,успокой се.
      Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
      за да те задоволи теста
      Споделих лични впечатления
      cool down

      Нима давам вид на неспокоен? Нямам интереси в областите, които дискутираме, но дори и да имаХ - не преча на хората да изразяват своите мнения.

      Жалко е, че повечето мнения копират рекламни материали ИЛИ ЧАСТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, която води по-скоро до заблуждение, отколкото до пълен анализ. Всеки може да пише тук както пожелае: спокойно, или - не... Хората могат да приемат и по-големи заблуди: свикнали СМЕ!

      Сигурен съм, че инвеститорите тук могат да направят своите анализи, ако имат достатъчно информация. Това ми е абсолютно достатъчно и в това се изразява участието ми тук!

      Споделям свои знания. Аз също допълвам неща, които не зная, но са ме заинтересували. Не ме интересуват никакви "тестове". КЪМ СЕГАШНИЯТ МОМЕНТ - електромобилът НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ на автомобила с ДВГ - като почнем от цената и т.н. /да не повтарям написаното долу/

      Никого не принуждавам да действа по един или по друг начин.

      Станах ли по-ясен? Едва ли! Не е необходимо - за да ми повярва някой - да пускам тук нови чаршафи и графики... /който разбрал - разбрал.../


      Широооооока и спокойна усмивка! ))

      Отпивам от питието си - за здравето на твоите приятелки и приятели, роднини и познати! ЧНГ - здрава, мирна, плодородна! Амин!

      Коментар


      • Безименен,не знам защо толкова се палиш.
        Не съм продавач на Тесла,успокой се.
        Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
        за да те задоволи теста
        Споделих лични впечатления
        cool down
        http://milom.blog.bg/

        Коментар


        • Защо отново вземам думата? Бягам от многото инфо на едно място.

          Ще напомня неща, които вече съм писал тук. Много от нас ги знаят.

          Построяването на товарни, регулировъчни и скоростни характеристики, определяне на специфичен разход на гориво /знаете защо е "специфичен"!/, мощност при различни скоростни режими /много хора знаят това...

          ... се извършва при 320 кг. маса на товара, еквивалентен на масата на 4-ма пътници в купето - при изпитания на ДВГ!


          Днес правим съпоставката по метода: "ЕДИН КОЛЕГА - в Широк Лондон, ужасен трафик - МИ КАЗА..."!


          Това ми е достатъчно, за да се навия..., май! ))


          А температурата, която искам долу - е ОЩЕ ПО-ВАЖЕН ФАКТОР!


          Защо? Защото 400-те километра "ужасен трафик" - автоматично ПАДАТ на ПОД 200!


          /топлото - при ДВГ - знаем откъде идва: от НЕИЗПОЛЗВАНАТА за получавенето на полезна работа - топлина в цикъла/...


          Защо повтарям известни отдавна неща?


          Защото Мъск НЕ ЗНАЕ ТИЯ ПОДРОБНОСТИ! Оправдано ли е и ние да не знаем тия и ОЩЕ МНОГО ДРУГИ ПОДРОБНОСТИ?


          Оправдано е! Кога? В един случай е оправдано! Например, ако печелим по хилядарка на час... /няма значение каква е валутата: € или $.../ ))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
            [/SIZE]
            Колегата сподели,че е среден пробег
            Който е бил Англия-широк Лондон
            знае,какъв е трафика-ужасен
            така,че може да кажем
            и магистрали и градско
            Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
            Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
            не е лошо



            Колега, нали разбираш, че първоначалната инвестиция е много важна! Още повече, че предлагаш преориентиране, когато продаваш на загуба /или забравяш/ нещо, което би работило още ПОНЕ 10-на години, преди морално да остарее /с тоя си ДВГ/.

            Сигурно разбираш, че не напразно питам каква е и цената на новата батерия.

            Колкото да съм оптимист, колега, колкото и да вярвам на рекламните графики - парите са си пари. "Алтернативните", които са и много ПЪТИ по-разпространени - ДВГ - са действащи и достатъчно усъвършенствани по отношение на намалените емисии /ако и някои да ги манипулираха в последно време/ - но доста съм говорил и за катализаторите, както и за рециркулацията на отработилите газове и други методи, които помагат на природата и озоновия слой... /да не се повтаряме отново с чаршафите..., не че и графики няма - все такива - неразбираеми за обикновения човек/...

            Накрая, колега - мога да ти кажа доста неща, но хайде да се концентрираме върху това: КОЛКО ЧОВЕКА са пътували в електромобила, т.е. - участвали в изпитанието "Широк Лондон", както и - какви са били температурните разлики - в началото и в края на изпитанието?

            Защо е важно това, ли? МНОГО е важно! Всичко това ТОВАРИ батерията! Вече СМЕ го дискутирали.

            Ако накрая, колега - посочиш и цената на електромобила, както и на батерията в гарантирано ново състояние - можем да говорим за някаква база за сравнение. /Другото, което правиш ти - 13 л. дизел... - си е чиста реклама, ако разбираш какво казвам, колега!/

            Бъди здрав, колега!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

              Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

              1. Колко е последната цена на новата Тезла?

              2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

              3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

              - на прав участък от пътя?

              - на магистрала?

              - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

              - има ли включено отопление или климатик?


              Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

              Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

              Колегата сподели,че е среден пробег
              Който е бил Англия-широк Лондон
              знае,какъв е трафика-ужасен
              така,че може да кажем
              и магистрали и градско
              Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
              Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
              не е лошо

              http://milom.blog.bg/

              Коментар


              • The Good, the Bad and the Ugly about TESLA.

                Участниците в дискусията са всичко друго но не и ТЕСЛА фенове. Обективен поглед на най големия EV производител.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
                  Нищо не се случва за един ден. Направените инвестиции в централи е за милиарди и е нормално да отнеме време, докато старите се амортизират и излязат от експлоатация. Въпросът е че ако си CEO на Utility компания и трябва да планираш новите мощности кое ще избереш при равни други условия – solar с най-ниска цена за производство или COAL, който е и ще бъде чарджен за замърсяване все повече? Друг е въпроса че трябва да има микс от енергоизточници, за да се избегне голяма зависимост от един както и да се осигури 24ч снабдяване. С времето делът на fossil-а постепенно ще намалява това е сигурно.

                  Коментар


                  • ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
                    Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!

                    Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!

                    За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?

                    Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!

                    Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...

                    Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !

                    Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.


                    Коментар


                    • ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                        17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни

                        Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

                        Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

                        1. Колко е последната цена на новата Тезла?

                        2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

                        3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

                        - на прав участък от пътя?

                        - на магистрала?

                        - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

                        - има ли включено отопление или климатик?


                        Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

                        Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

                        Коментар


                        • 17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
                          http://milom.blog.bg/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            ED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
                            Може и да е така, но не това е идеята. Въпросът е че нищо не остава статично без да се развива – енергоизточници, вкусове, технологичен напредък и пр. По-същественото е че към днешна дата производството на ел. енергия добивана от сл. панели е икономически по-изгодна от другите алтернативи (нямам предвид ритейл инсталации). С други думи по-голяма част новите инвестиции ще са в такова производство, след това в ядрена енергия и след това в други изкопаеми горива. Да не говорим колко ресурс се хвърля в алтернативни разработки, които рано или късно също ще бъдат развити.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                              Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                              Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                              Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
                              Зимата при ниски температури тези резултати се влошават с 20-30%. Не че е болка за умиране, но е добре да се знае.

                              Коментар


                              • Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                                Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                                Колко всъщност изминават електрическите автомобили?

                                Коментар

                                Working...
                                X