IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
    Ти да видиш, имали проблеми и с Борис Джонсън, нещат го...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'

      Нито пък, е ясен приносът Импотециев за електромобилите, нале. Ама живот, какво да го правиш...

      Коментар


      • Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
          Хибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции.
          Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
          При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.

          ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то

          Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
          глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
          Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение

            Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
            Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.

            Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
            Приемам и съм съгласен с много от казаното. Ала това, добиване на място от различни източници, е за много тесен кръг транспортни и др.системи. "Проста работа" ще рече някой но, нито е за всички, нито е за навсякъде, нито от веднъж и завинаги. А потребностите, си ги има и нови възникват. ТОВА е тънкият момент.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              "Течен, газообразен или механичен", може да е акумулаторът. Интересен е източникът. Т.е., откъде ще заредим този акумулатор.
              Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
              Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.

              Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.

              Коментар


              • Импотеп, може и с дизел да бъде този двг с генератор на ток който да зарежда батерията. ДВГ в постоянен режим на работа, при постояннен товар няма нищо общо като характеристики с двг който трябва да си мени въртящия момент, мощността, оборотите. Съвсем други характеристики има, например азотните окиси при такъв дизелов двигател ще паднат до нула, просто се изважда от режим на високотемпературно горене което прави азотни окиси и двг гори и азот и няма проблем.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Обяснете моля,
                  Хибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции.
                  Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
                  При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.

                  ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то

                  Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
                  глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Тоест, ще си останеме на бензин ли?
                    Като за теб, дизел. Да са знае, що бръмчиш, поне.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      тоя проблем има стандартно решение в бойлерите - с рециркулация.
                      Това стандартно решение, не е онова, за което, си мислят някои.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                        Войната ще е автономен - външен енергиен източник, а не течен, газообразен, електрически или механичен.
                        "Течен, газообразен или механичен", може да е акумулаторът. Интересен е източникът. Т.е., откъде ще заредим този акумулатор.

                        Коментар


                        • Войната ще е автономен - външен енергиен източник, а не течен, газообразен, електрически или механичен.

                          Коментар


                          • redcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              За бойлера в момента е много по фатално, защото примерно няма място да се постави голям в самия санитарен възел. Ако имаш по голяма дължина тръби, когато водата стане студена зимата се получава така че чакаш да дойде топлата вода всеки път и това е голямо неудобство. С проточен бойлер проблема се решава, но инсталацията не може да понесе 8 киловата. Затова казвах че топлообменниците имат смисъл заради тези проточни бойлери, на практика няма как да решиш проблема нямаш ли място за голям бойлер в самото помещение. Не е до икономията въобще !
                              Точно за бойлерите, си има решение, че и полезният му модел е изтекъл, т.е., ползвайте на воля. Подарък. При 6 KW, вдига до 78-80°С и, понеже толкова не ти трябва, ще минаваш с 3-4 KW, къпейки се с до 40°С, на цена 2/3 от разхода на ток за 8 KW и на нормално сечение на жиците. Ние сме решили казуса, вие ползвайте. Един лев не ни дължите
                              Last edited by Pyramid; 14.01.2022, 17:10.

                              Коментар


                              • Има хибриди които са карани само на ток понеже са на места където зареждат лесно, има откъде. Тогава се явявал проблем с горивото в резервоара че е остаряло и двигателя не може да се пусне да го изгори, гледал съм в интернет си даваха съвети как веднъж на 6 месеца го изгарят и презареждат дори да няма нужда. В същото време не искат да се откажат да има и друг вариант за енергия, зареждане защото пък с чистите електрички са с вечни притеснения понякога къде ще заредят, ще има ли много коли на колонките.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X