IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ED, чукай на дърво да не се случват запалени батерии. Може да погледнеш как гори една само батерия, има в ю туб видеа, дават я на късо и я запалват и цялата става червена ако е прясно заредена и има заряд ток...Получава се и ефекта на бавно отдаване на топлината когато са запалени много елементи, доста време не изстиват. Чувал ли си как с кораб който е като кофа за горещ метал, от доменни пещи го пълнят с течната стомана и по вода той отива до фабриката пък в която от тази стомана правят вече полуфабрикати, изтеглят прътове, валцоват листи..смятай как държи топлината този метал. Нещо такова става при тези елементи, защото са много и докато отдадат топлината.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

      нормално
      всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
      на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
      Затова в статистиката се ползва сравнителна метрика „брой инциденти на 100хил автомобила“!
      Колко са едните и другите като аргумент не вАжи

      Click image for larger version

Name:	IMG_20220121_111457.jpg
Views:	1
Size:	46.9 КБ
ID:	3859243
      Last edited by ED; 21.01.2022, 11:16.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

        нормално
        всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
        на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
        При ДВГ, основен източник на запалване, са гориво върху горещи части + някъде КС. Само че, тук става и друга шашма: Продажбите са годишни, а с ДВГ, пътуват и коли на по над 50 години. Сиреч, и те не са толкова запалими, а статистиката, си е стъкмистика също. Няма как тогава, да приемем че, проблемът е решен, както твърдеше Матеев.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
          Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
          Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

          [ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
          Тук не е до хейтърство. Проблемът съществува. Обикновен удар по заредена батерия и, локално смачкване, водят до късо между електродите. Тогава, колкото по-мощен индивидуално засегнатият елемент, толкова повече енергия се устремява към точката на късото. Неограничавано от каквито и да са, защити (защитите, по правило, са извън елементите) И пожарът си става просто задължителен.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
            Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
            Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

            [ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
            нормално
            всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
            на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка

            Коментар


            • Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
              Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
              Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи

              Click image for larger version

Name:	IMG_20220119_231724.jpg
Views:	1
Size:	32.8 КБ
ID:	3859156

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                Да изтрием темата, тъй като всички са извън нея
                аз бях до тук с нея
                Споко де. Периодично, стават просветления.

                Коментар


                • Да изтрием темата, тъй като всички са извън нея
                  аз бях до тук с нея

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=MYMhYu-CzCA , ето нещо по темата, 180 км пробег на ток само.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп

                      Супертрейдър, всички се подкрепят. Дори и в България.
                      Но ето пример, подкрепяш някой, а той за благодарност ти сере в устата.
                      Кажи, такъв заслужава ли подкрепа?

                      Тъй тъй, я кажи, кого си подкрепял.

                      Коментар


                      • Kosyo, от сайта се отказах защото наистина мога да напиша и някакъв алгоритъм как да си направиш сам микромодул на 100% и ще стане да се направи по инструкциите. Обаче тук ни занимават - хейтят с цел отвличане на вниманието и забавление. Микромодул всеки може да направи с не кой знае какви знания и умения, тук обаче има съмнителни хора, с повече от една леви ръце които ще тръгнат да се пробват и дори ще ги удари ток и после кой ще е виновен ?
                        Въобще не става въпрос дали може да се направи модул със стотици волти както някои се изразиха в един корпус, МОЖЕ !
                        Ставаше въпрос за конструтивни особенностти които като се приложат модула придобива други качества, става изключително стабилна и безопасна батерия, може да отдава по голям ток и да се зарежда с такъв, съответно по бързо. Не че някога скоро ще започне масово бързо зареждане на батерии, както стана ясно по долу, но по принцип в електромобилите системата за рекуперация връща бърз заряд в акумулаторната батерия и това е неизбежно, ако някой не иска да губи тази рекуперирана енергия. Съответно модул изпълнен с тези допълнителни функционалности ще бъде много по стабилен, по малко капризен от сегашните батерии и модули. Та с подобен сайт само се разсейваме и си отвличаме вниманието да доказваме елементарни неща.
                        Last edited by supertrader; 15.01.2022, 13:47.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
                          supertrader, идеята за сайта е рядко добра!
                          А до каква степен инфото ще бъде редуциране е друга тема.
                          Мисля, че до 80% от инфото може да бъде публикувано, без притеснения за кражба
                          Само голем смех може да предизвика. Но за това няма притеснения.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Да но онези с конете за онзи момент, за онези автомобили са били прави все пак. Различията им със съвременните автомобили с двг са повече отколкото приликите. Ти се моли да се пръкнат изведнъж много електромобили, че при това количество зарядни станции няма да ти е никак комфортно. Не че е възможно, шегувам се. Следях с годините какво се пишеше за електромобилизацията в Китай, ККП доста силно ги пресираше да се ориентират към електромобили, само не съм чел че прилагат и бой. Знаеш предполагам че там са с различни регистрационни номера електромобилите, покупката на автомобил с двг пишеха че е много трудна а регистрацията му още по трудна. Та точно там са измислили да си купят един електромобил и да сложат в багажника му един генератор на ток с двг да зарежда батерията. Въпроса е че няма действие по отношение на изчистване на електромобилите от отрицателните моменти, хората се притесняват да не останат на пътя с разредена батерия при съвременното ниво на техниката чист електромобил е като черно бял телевизор сега в този момент, някой ползва ли такъв някъде по света. Сам можеш да метнеш един генератор в багажника и не е никакъв екологичен проблем че ще го пуснеш няколко пъти в годината, но производителя ти го произвежда чист електромобил. А какво правим там където производството на ток зимата е проблем да е чисто освен ако не е с АЕЦ и се ползват въглищни централи на поразия, все още тока се произвежда с въглища. Изгарянето на въглища е далеч по неекологично и високоемисионно в сравнение с двг, който работи с рафиниран и чист петролен продукт. Ако на хората се оказва давление така че да се върнат технологично назад във времето, да бъдат лишени от транспорт, последствията за екологията ще са много по катастрофални. Трябва да знаете че те ще изгарят неща и отделянето на въглероден диоксид въобще не е толкова страшно в сравнение с друго нещо което могат да посегнат да горят и продукта от неговото изгаряне и то е доста свободно намиращо се и достъпно гориво.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Тия размисли може да ги споделиш на Норвежците да ти се посмеят дружно как не мОело
                              То в Норге бъка от народ, нимоат да намерят слободен контакт за електричките...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
                                Тия размисли може да ги споделиш на Норвежците да ти се посмеят дружно как не мОело

                                Коментар

                                Working...
                                X