IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Да де, но това което се прави трябва да става за нещо. За съжаление много от нещата се правят такива както преди '89 година. Манталитетът на по-голямата част от управлението и т.нар. "бизнес" е изграждан по онова време.
    Да не говорим за 'колегата' ти. Знаеш че от всички деца на номенклатурата нищо не излезе.
    Гроздето кисело.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.
      Напротив, супертрейдър всеки може да направи и дори да види разликата.
      Помниш ли този с перката с летящи крила? Такива като вас го оплюха ка било не можело. Оплют от хора които са тотално скарани с техниката. Този човек като ви видя тук, повече не се появи.
      А помниш ли че този човек - за разлика от вас - взе патент, свърши си работата сам, без чужда помощ, и сега продължава напред. Ето този човек е от тези за които споменаваш.
      А вие патент имате ли? Въобще нещо имате ли? Въпросите са реторични.

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Не знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          И без това няма смисъл да се храни едно и също място, тук съдбата на хората не е такава че да получават някакви неща отвсякъде, обратното е само дават. Като се намери начин да се прави в България, тогава може да стане нещо !
          Да де, но това което се прави трябва да става за нещо. За съжаление много от нещата се правят такива както преди '89 година. Манталитетът на по-голямата част от управлението и т.нар. "бизнес" е изграждан по онова време.
          Да не говорим за 'колегата' ти. Знаеш че от всички деца на номенклатурата нищо не излезе.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • И без това няма смисъл да се храни едно и също място, тук съдбата на хората не е такава че да получават някакви неща отвсякъде, обратното е само дават. Като се намери начин да се прави в България, тогава може да стане нещо !
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
              - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
              Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
              Напротив, супертрейдър, разбрахме много добре. И то е, че резултата ще е както и досега. Знаеш ли какъв е резултата досега на "колегата" ти? Ще ти кажа - прилича на една голяма буква - петнайстата буква

              Last edited by Имхотеп; 27.02.2022, 05:29.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • bota156, за електромобил който харчи 15 киловатчаса, ако го зареждаш от мрежата в гаража и тока е 70ст - 10.5лв за 100км пробег, за автомобил който ти харчи 6.5 литра бензин по 2.5лв за литър - 16.25лв за 100км пробег. Истината е че народа наистина най много го вълнува колко ще му струва горивото или тока, и точно това е фактора който накланя везната при избора. При електромобила имаш разход на ток и разход за батерия, това вече по трудно се пресмята, но имаш и соларен ток който би могъл да си произвеждаш сам.
                Електромобилите на 5% да навлязат при количество от 1.5 милиарда автомобили в момента в Света пак са огромно количество - 150 милиона електромобила са това. При цените им в момента това е пазар за 60 трилиона или 60 трилиона трябва да похарчат потребителите за електромобили, а как мислиш дали ги имат
                Last edited by supertrader; 26.02.2022, 00:04.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  Сега с левче ток как ще излязат сметките
                  Я виж, германците не са обнадеждени за камиони на ток.
                  Германският министър на транспорта Фолкер Висинг заяви, че иска да даде възможност за разработването и продажбата на двигатели с вътрешно горене дори след 2035 г
                  Last edited by fbr65; 25.02.2022, 15:36.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
                    - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
                    Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
                    Всичко им е ясно. Тролство.

                    Коментар


                    • Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
                      - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
                      Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
                        Вече сте се договорили ли?
                        Апропо, кога смяташ ще се появят микромодулните батерии?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • bota156, това е съвсем друга категория транспортно средство, и на тях може да им се сложи един малък ДВГ с генератор за ток и много по малка батерия, може и да имат и това нещо със соларните клетки. Може и разхода на енергия да им се намали, има подобни камионетки, пак могат да носят няколко стотин килограма, да развиват 45кмч и са със задвижване като на електровелосипед. При тях батерията е едва 2 киловатчаса, не е чак толкова скъпа такава батерия..250 долара.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Супертрейдър, а тези камиони с микромодул ли ще бъдат?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                bota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
                                Защо като им умряха батериите ги направиха на газ?
                                И да е йофтин тока батерията е МЕГАСКЪПА а тя пусто за 8-10г дава фира практически - теоретично има ама не върши работа
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X