Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.
Помниш ли този с перката с летящи крила? Такива като вас го оплюха ка било не можело. Оплют от хора които са тотално скарани с техниката. Този човек като ви видя тук, повече не се появи.
А помниш ли че този човек - за разлика от вас - взе патент, свърши си работата сам, без чужда помощ, и сега продължава напред. Ето този човек е от тези за които споменаваш.
А вие патент имате ли? Въобще нещо имате ли? Въпросите са реторични.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ без това няма смисъл да се храни едно и също място, тук съдбата на хората не е такава че да получават някакви неща отвсякъде, обратното е само дават. Като се намери начин да се прави в България, тогава може да стане нещо !
Да не говорим за 'колегата' ти. Знаеш че от всички деца на номенклатурата нищо не излезе.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТака и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
- Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
Last edited by Имхотеп; 27.02.2022, 05:29.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
bota156, за електромобил който харчи 15 киловатчаса, ако го зареждаш от мрежата в гаража и тока е 70ст - 10.5лв за 100км пробег, за автомобил който ти харчи 6.5 литра бензин по 2.5лв за литър - 16.25лв за 100км пробег. Истината е че народа наистина най много го вълнува колко ще му струва горивото или тока, и точно това е фактора който накланя везната при избора. При електромобила имаш разход на ток и разход за батерия, това вече по трудно се пресмята, но имаш и соларен ток който би могъл да си произвеждаш сам.
Електромобилите на 5% да навлязат при количество от 1.5 милиарда автомобили в момента в Света пак са огромно количество - 150 милиона електромобила са това. При цените им в момента това е пазар за 60 трилиона или 60 трилиона трябва да похарчат потребителите за електромобили, а как мислиш дали ги иматLast edited by supertrader; 26.02.2022, 00:04.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Сега с левче ток как ще излязат сметките
Германският министър на транспорта Фолкер Висинг заяви, че иска да даде възможност за разработването и продажбата на двигатели с вътрешно горене дори след 2035 гLast edited by fbr65; 25.02.2022, 15:36.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТака и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
- Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
Коментар
-
Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
- Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНай вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
Апропо, кога смяташ ще се появят микромодулните батерии?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
bota156, това е съвсем друга категория транспортно средство, и на тях може да им се сложи един малък ДВГ с генератор за ток и много по малка батерия, може и да имат и това нещо със соларните клетки. Може и разхода на енергия да им се намали, има подобни камионетки, пак могат да носят няколко стотин килограма, да развиват 45кмч и са със задвижване като на електровелосипед. При тях батерията е едва 2 киловатчаса, не е чак толкова скъпа такава батерия..250 долара.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
И да е йофтин тока батерията е МЕГАСКЪПА а тя пусто за 8-10г дава фира практически - теоретично има ама не върши работаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар