IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
    Нищо не се случва за един ден. Направените инвестиции в централи е за милиарди и е нормално да отнеме време, докато старите се амортизират и излязат от експлоатация. Въпросът е че ако си CEO на Utility компания и трябва да планираш новите мощности кое ще избереш при равни други условия – solar с най-ниска цена за производство или COAL, който е и ще бъде чарджен за замърсяване все повече? Друг е въпроса че трябва да има микс от енергоизточници, за да се избегне голяма зависимост от един както и да се осигури 24ч снабдяване. С времето делът на fossil-а постепенно ще намалява това е сигурно.

    Коментар


    • ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
      Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!

      Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!

      За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?

      Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!

      Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...

      Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !

      Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.


      Коментар


      • ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
          17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни

          Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

          Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

          1. Колко е последната цена на новата Тезла?

          2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

          3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

          - на прав участък от пътя?

          - на магистрала?

          - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

          - има ли включено отопление или климатик?


          Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

          Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

          Коментар


          • 17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
            http://milom.blog.bg/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              ED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
              Може и да е така, но не това е идеята. Въпросът е че нищо не остава статично без да се развива – енергоизточници, вкусове, технологичен напредък и пр. По-същественото е че към днешна дата производството на ел. енергия добивана от сл. панели е икономически по-изгодна от другите алтернативи (нямам предвид ритейл инсталации). С други думи по-голяма част новите инвестиции ще са в такова производство, след това в ядрена енергия и след това в други изкопаеми горива. Да не говорим колко ресурс се хвърля в алтернативни разработки, които рано или късно също ще бъдат развити.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
                Зимата при ниски температури тези резултати се влошават с 20-30%. Не че е болка за умиране, но е добре да се знае.

                Коментар


                • Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                  Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                  Колко всъщност изминават електрическите автомобили?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение


                    Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                    https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
                    то това са си някакви играчки,как да го сравняваш с Тесла
                    не случайно в Щатите, Тесла е издухала в луксозния сегмент немските коли
                    имах късмета да опитам модел S-върховен-ускорява като ракета
                    даже си мисля ,че е опасно бързо
                    а за комфорта и екстрите има да ги гонят до второ пришествие
                    Та толкова за тия ,,конкуренти""
                    http://milom.blog.bg/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
                      При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
                      Не ми се сърди, Дани, ама мие трудно да те взема насериозно.
                      Жив и здрав, весело посрещане на ЧНГ -то!- :-)

                      Коментар


                      • Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
                        При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
                        Last edited by supertrader; 31.12.2018, 16:12.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Предполагам за това говориш:

                          https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE

                          Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                          https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Два пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
                            Мъск не се интересува от ефтинджоси. Той държи на скъпия сегмент, и разбира се еврогейците да му направят 10-20 000 зарядни станции безплатно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Два пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
                              Предполагам за това говориш:

                              https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE

                              Коментар


                              • Е, че те и хората не са станали 7++ милиарда за една-две години. И дори не за две-три поколения. Ала, в исторически план, за секунди. Пък и също некоректно е, на база текущи данни, да се дават далеч отиваши прогнози. Е, то може и да ги даваме, ама дали ще се сбъднат?
                                - Именно.
                                А, относно зарядните станции...ами вчера, ама я, душата ми плаче за сън - обажда ми се приятел, казва, намерихси една... И те така, наложих си да не го прекъсна, ама после „умрях”' И забравих за това. До ей-сега.

                                Коментар

                                Working...
                                X