Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!
Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!
За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?
Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!
Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...
Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !
Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.
Коментар
-
ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.
Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:
1. Колко е последната цена на новата Тезла?
2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?
3. При какви условия са изминати горните 400 км.:
- на прав участък от пътя?
- на магистрала?
- с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?
- има ли включено отопление или климатик?
Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.
Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеЩеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.
Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
Коментар
-
Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.
Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.
https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
не случайно в Щатите, Тесла е издухала в луксозния сегмент немските коли
имах късмета да опитам модел S-върховен-ускорява като ракета
даже си мисля ,че е опасно бързо
а за комфорта и екстрите има да ги гонят до второ пришествие
Та толкова за тия ,,конкуренти""http://milom.blog.bg/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
Жив и здрав, весело посрещане на ЧНГ -то!- :-)
Коментар
-
Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.Last edited by supertrader; 31.12.2018, 16:12.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.
https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДва пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДва пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE
Коментар
-
Е, че те и хората не са станали 7++ милиарда за една-две години. И дори не за две-три поколения. Ала, в исторически план, за секунди. Пък и също некоректно е, на база текущи данни, да се дават далеч отиваши прогнози. Е, то може и да ги даваме, ама дали ще се сбъднат?
- Именно.
А, относно зарядните станции...ами вчера, ама я, душата ми плаче за сън - обажда ми се приятел, казва, намерихси една... И те така, наложих си да не го прекъсна, ама после „умрях”' И забравих за това. До ей-сега.
Коментар
Коментар