Pyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Добре де, а ти не прочете ли какво писах, преди мибова да го изтрие? Акумулирането е друга бира и се акумулира тогава и само тогава, когато има ИЗЛИШЪК. Чудя ае и се мая къде толкоз производство, че и излишък на лунна светлина.
...Отделно, дето от слаб източник и добивът е слаб...АКО ИЗОБЩО, ГО ИМА.
Накратко, дай да не се излагаш, а?Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 11:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЧудесно.
Работи ли в сняг ? - Не.
Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
Работи ли нощем? - Не...
т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
- БлажЕни вярващите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеВече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.
Работи ли в сняг ? - Не.
Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
Работи ли нощем? - Не...
т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
- БлажЕни вярващите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.
"Логиката" ти е разтегливо понятие, за разлика от техниката.
В твоята "логика", например - има такова виждане, което /за мен/ е абсолютно неправилно, при което ти твърдиш, че автомобили от еднакъв клас, които са боядисани различно /зелен, син, червен..../ - имат различни скоростни и теглителни характеристики... Отново да попитам: ако два /нови/ автомобила са от една и съща марка, модел и са с еднаква мощност, но са боядисани по различен начин, то - има ли разлика между техните динамични и скоростни характеристики? Нека го кажем по-елементарно: различни ли са възможностите им за преодоляване на препятствия?
Ако отговорът ти на горния въпрос е положителен - мястото ти не е в тая тема. Темата ти е малко по-надолу, в коридора, а темата ти е "политика".
Разбира се, че това не е мнение по съществото на темата, а си е чист спам. Имам какво да пиша по темата, но политизирането ѝ от хора като теб правят усилията ми в тая посока безсмислени.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin
Pedale grande, колички на изцяло соларни панели съществуват вече от бая време - все още само за състезания и не практични, но и на това му идва времето
За разлика от теб имам доста опит в тая сфера, не като да се завирам в мръсния канал
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеВсеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 01:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.Last edited by Krum Sokolov; 24.09.2018, 00:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеПравим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
Last edited by безимeн; 23.09.2018, 21:05.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнениеПравим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
Коментар
Коментар