IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid - пълно щастие няма, бях смятал бакалски колко е реалния кпд на бензинов автомобил и е убийственно нисък - в пъти по нисък от обявявания от 30 процента уж че и повече..няма 15 процента. Зареждаш въглеводороди и се издухват през ауспуха. Ти искаш соларните панели да бъдат..колкото толкова и си произвеждат ток от светлина, ако харчиш много и го разхищаваш е малко но ако харчиш ефективно както е с ел. колите не е малко. За цените не мисля че ще падат особенно като се ореже оборота на глобалната търговия продажбите на по свит пазар ще вдигнат цените..така че каквото беше е било до тук с китайската евтения.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Добре де, а ти не прочете ли какво писах, преди мибова да го изтрие? Акумулирането е друга бира и се акумулира тогава и само тогава, когато има ИЗЛИШЪК. Чудя ае и се мая къде толкоз производство, че и излишък на лунна светлина.
      ...Отделно, дето от слаб източник и добивът е слаб...АКО ИЗОБЩО, ГО ИМА.
      Накратко, дай да не се излагаш, а?
      Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 11:08.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Чудесно.
        Работи ли в сняг ? - Не.
        Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
        Работи ли нощем? - Не...
        т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
        - БлажЕни вярващите.
        ​​​​​​
        А случайно да си чувал за системи за акумулиране на на ел. енергия, а да си чувал за системи за добив на ел енергия и от най слабия източник на лъчение вкл. и от отразена светлина?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
          Вече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.
          Чудесно.
          Работи ли в сняг ? - Не.
          Работи ли в дъжд ? - с 1% от инсталирания капацитет.
          Работи ли нощем? - Не...
          т.е., използваемият капацитет е много нисък, сравнен с инсталирания. И ти твърдиш, че това някога ще се промени?
          - БлажЕни вярващите.
          ​​​​​​

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.


            "Логиката" ти е разтегливо понятие, за разлика от техниката.

            В твоята "логика", например - има такова виждане, което /за мен/ е абсолютно неправилно, при което ти твърдиш, че автомобили от еднакъв клас, които са боядисани различно /зелен, син, червен..../ - имат различни скоростни и теглителни характеристики... Отново да попитам: ако два /нови/ автомобила са от една и съща марка, модел и са с еднаква мощност, но са боядисани по различен начин, то - има ли разлика между техните динамични и скоростни характеристики? Нека го кажем по-елементарно: различни ли са възможностите им за преодоляване на препятствия?


            Ако отговорът ти на горния въпрос е положителен - мястото ти не е в тая тема. Темата ти е малко по-надолу, в коридора, а темата ти е "политика".


            Разбира се, че това не е мнение по съществото на темата, а си е чист спам. Имам какво да пиша по темата, но политизирането ѝ от хора като теб правят усилията ми в тая посока безсмислени.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin

              Pedale grande, колички на изцяло соларни панели съществуват вече от бая време - все още само за състезания и не практични, но и на това му идва времето
              За разлика от теб имам доста опит в тая сфера, не като да се завирам в мръсния канал
              Вече има проекти в пустините да се изградят огромни фотоволтаични централи, а не като в България да ги разполагат върху плодородни земи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
                Бе що не питаш измамника, имате еднакво логическо мислене, и неминуемо ще се разберете.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Тези техники са много ...много скъпи и ще поскъпват вече само, това с падащите цени е история.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                    Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
                    Нищо не си разбрал, щото доста „детайли” ти бягат технически. Това, киловатчасовете, за нищо ги нямате. Оставяме го настрана. Утрото е по мъдро от вечерта и, току виж, решил си с връткане на педали...
                    Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 01:01.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.
                      Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
                      Last edited by Krum Sokolov; 24.09.2018, 00:39.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
                        А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
                        Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
                          Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
                          А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                            Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.

                            Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
                            Last edited by безимeн; 23.09.2018, 21:05.

                            Коментар


                            • И, отделно, какво е това, „същото”. Носиш батерия?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                                Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
                                Само не е ясно, що толкоз бръмчиш. Никой не те бие.

                                Коментар

                                Working...
                                X