BobyB - една по висока цена над 200 долара и ако може и 500 дори да стигне петрола ще ускори неща, а сега с тоя евтин петрол ще се изтровим. Прекалено много петрол добиват, тези се оляха.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Тоя пич е специализиран в разкостването на автомобили (reverse engineering). Прави анализ за UBS на М3!
Изводите са интересни
Майтапа е че именно скъпият петрол в момента подпомага този хайп, вероятно той е причината да се появяват клиенти които нормално купуват масов автомобил, двойно по евтин. Просто си правят сметката че лизинга на М3 им излиза на сходна цена колкото лизинга на бензинова кола на половин цена + горивото + поддръжката. При това положение защо да не си направят кефа с един премиум модел, сравним и дори по-добър от БМВ М3.
Та така.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
За тези 25% кой ти ги каза или ти се иска да е така
Изводите са интересни
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - в България трябва първо да навлезе изкуственния интелект при тоя дефицит на естествен, който в бъдеще ще се задълбочи поради демографската криза сред бялото население.
Моето /неангажиращо/ мнение е това, че в България вече НЕ може да навлезе никакъв ДРУГ вид интелект, освен "интелекта" на уикипедия /нарочно изписана с малка буква/. Уики е символ-верую на ПОЧТИ всяко съвременно българЧЕ в доказването на всяка негова /манипулативна/ теза.
"Не си прочел в уикипедия!" - е заклеймяваща констатация, водеща до победа над всеки опонент при полемизирането... /за съжаление!/
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
.......
Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.
Кои са "останалите", които се мъчат? Ония - субсидираните, ли - електропроизводители? Може да е така за сега. После цялата еуфория с електромобила ще изчезне - за сметка на двигателите с вътрешно горене.
Кога е това "после" - ли? Еуфорията си е еуфория, каквито и да са дотациите, рекламата и поддръжката на "еко" и правителства.
Продажбите на електромобилите не могат да се сравняват с конвенционалният автомобил с двигател с вътрешно горене.
Освен това - токсичността на производствата при електромобила са много по-високи от тая на ДВГ. Тази истина предстои да излезе наяве, кокото и рекламата и парите на правителствата да вървят против това,
Зарядните станции ще си работят в рамките на допустимият ентусиазъм.
Ние и другите аутсайдери - за пореден път ще купуваме от тоя тип превозни средства - с използвани батерии около 5 години... И отново ще се чудим, защо така батерията пак "падна"..., по нашите "пътища"..., а и защото манталитетът ни на каране е доста различен..., а и очакванията - това да не забравим...
Отново да попитам: защо спорещите за качествата на ел.мобила не са си продали дизелите?... Не разбрах? Все пак - те се харчат ВСЕ ОЩЕ на високите цени, а българинът е пресметлив... Не ни ли се рискува? А сме така убедени! А линкчетата хвърчат наляво и надясно... Няма ли да се престраши някой, освен да се прави тук на велик...
Оффф, забравих, че СМЕ българЕ!
Успехи с линковете!/какво повече от това: чакали някои си - дилетанти, а продажбите - нам си кВо..., е да - ако правителствата финансират за сметка на данъкоплатеца - спор няма...., ама пак няма да се получи, защото доста хора вече имат информация..., а останалите просто... чешат езици.../
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Този е-трон вече стана за смях. От години го обявяват че ей сега ще излезе и все го отлагат.
Лично мен повече ме кефеше от Тесла S. Имаше повече гъзарии вътре. Ама на тоя етап тея коли са напостижими за моите скромни възможности и само ги гледам в Youtube на картинка и рядко се интересувам от детайли.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.
Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.
А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.
Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.
Няма да стане нищо различно от излизането на Ягуара - добър ел. SUV с 90 квч. батерия, но на сравнима цена с Tesla X, при по-малко пространство, по-малък брой места - 5 срещу 7, по-малък рейндж и по-слаба динамика. Можеш и сам да видиш колко се продава в САЩ в сравнение с теслите.
Нека си го бъзикат, Мъск има опашка от 500 000 пред магазина си, останалите се мъчат да стигнат поне една десета от продажбите. Не знам кой се смее реално.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Относно цената на М3 е около 50-55К. 2019та започват да предлагат евтината, но и тя няма да е 35К щото народа купува с екстри.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.
Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.
А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.
Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.
В САЩ чакането от поръчка до доставка за М3 е месец-два мисля. В Европа доооста повече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Ауди пускат е-трон с обявена цена колкото на премиум Теслата. Мерцедес и те пускат някаква електричка. Сега бяха изложени на автомобилното изложение в Париж. Нета е пълен с техни ревюта. И двете коли изглеждат много впечатляващо като интериор, лъскавина и гъзария.
Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.
А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.
Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.
А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.
Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.
Коментар
Коментар