Първоначално изпратено от ceco666
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 1 like
-
А дали не е нарочно, че в Калифорния човек може много лесно да продава домашния си соларно произведен ток на доставчика, докато у нас е невъзможно ?
И дали няма да стане възможно и у нас по-скоро, от колко си мислим ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНаписах го мисля много ясно, това с водорода не може да се изключи от развитието и не бива принудително да се налагат някакви единственни неща. Защото няма да покрият нуждите и няма да има какво да се добави, да няма криза прекалено голяма.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеНа вас цялата ви работа е по диагонал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Досега не съм видял интерес?
Last edited by Pyramid; 16.03.2022, 04:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеХвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.
Last edited by Имхотеп; 15.03.2022, 02:58.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Пък на теб - от Фурие, да се свети Името Му.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не ползват по сложни редуктори защото още не са ги измислили, ДВГ в началото е без колянов вал и после го изобретяват. Електродвигателите са най ефективни при постоянен въртящ момент, но няма как да е постоянен когато съпротивлението което автомобила преодолява за да се движи се променя, променя се силата която противодейства на силата на въртящия момент. Електромобилите са далеч от съвършенство, но има в тях много неща които производителите им са направили и ги крият, имат такова нещо което подобрява ефективността някои, но не го споделят с цел да спечелят конкурентно предимство. Друг е въпроса, че не е чак толкова добре направено и ъпдейтват, но в един момемент ще има и ъпгрейд на хардуера също.D.Y.F-091066
Коментар
-
Супертрейдър стига си писал фермани.
Там по-назад има линкове, едни зеленички, те водят към едни изследвания на един институт специално за Фолксваген. Там също пише какво казва един от шефовете на Фолксваген.
Ти в момента смучеш от пръстите, чешеш се по врата и се чудиш какво да напишеш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, не твърдя обратното а твърдя че това нещо не е точно. Електролизерите за много чист водород са на много ниско работно напрежение за единичната клетка и са с ефективност поне 90%, но дори с много по малка мощност са по скъпи от една такава Тойота. Сега ще кажеш за какво пък им е този много чист водород ? Използва се за еталон при спектрографски анализ, има сайтове на фирми за такова оборудване и може да им погледнеш параметрите и цените. Дори може да се намери как демонстрират електролиза при под 1.44 волта, а това е 100% ефективност по Фарадей и под 1.44 е над 100%. Да твърдиш че ефективността им ще бъде 75% не може, не знаеш дали няма да се повиши, защото в лаболаторен експеримент може. Може да се намери видео в което го демострират и това нещо не е фейк. Има си и научно обяснение, двата електрода са направени с покритие така че имат разлика в електрохимичния потенциал, нещо като електрохимичен източник който добавя напрежение.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
На теб всичката информация е от ЕЖК.
Коментар
Коментар