IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
    Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
    Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясен

    Коментар


    • Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
      Компанията се позова на проблемите при доставките и поскъпващите компоненти, предизвиквайки критики от страна на клиентите, които вече са направили поръчки

      Коментар


      • Я да видим, кой е грамотен: Кои и какви технологии, се използват за получаването на максимално еднакви изделия? Пряко и непосредствено отношение към батериите на EV, и техните експлоатационни качества, вкл.цената и продължителност на експлоатация.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
          Водородът си остава пределно лек и пределно опасен при съхранение, транспорт и боравене с него, скараха се с Русия в момент, в който, тя се преориентираше и към добив и доставка на Н2, а Западът, така си и няма налични резерви метан, а купува по близо 8 пъти по-високи цени от "бензиностанцията с ракети". Всичко ТОВА, ме кара да съм крайно скептичен, да не кажа безкрайно

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

            Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък
            Е, какво пък. Да сменяме тапетите, тогава. С много нули.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Да де, ама ни пускат партенки.
              Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                Да де, ама ни пускат партенки.

                Коментар


                • Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                    Това сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.

                    ===========

                    "Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.

                    "Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.

                    Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.

                    Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.

                    "Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
                    Да информираме само широката публика че, ВСИЧКО с растителен произход, е от "концентрирана слънчева светлина". Иначе, "биодизел", вече не звучи политкоректно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                      Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
                      Предполагам, половината от тях, произведени на място, в американски заводи.

                      Коментар


                      • ceco666, все едно че са на ток, използва се водород и въглероден диоксид от въздуха. Затова казват че е неутрално екологично, защото при изгарянето на тези синтетични въглеводороди се отделя въглероден диоксид, но пък при производството им той е хванат от въздуха.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                          Ей така влияят на пазарите.
                          Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
                          In 2021, the auto industry in the United States sold approximately 14.9 million light vehicle units.

                          Коментар


                          • Ей така влияят на пазарите.
                            Огромен товарен кораб, превозващ коли от Германия за САЩ, потъна в Атлантическия океан, пише АBC News. Инцидентът стана 13 дни след избухването на пожар на борда

                            Коментар


                            • Това сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.

                              ===========

                              "Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.

                              "Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.

                              Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.

                              Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.

                              "Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
                              Процесът използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Напротив, супертрейдър всеки може да направи и дори да види разликата.
                                Помниш ли този с перката с летящи крила? Такива като вас го оплюха ка било не можело. Оплют от хора които са тотално скарани с техниката. Този човек като ви видя тук, повече не се появи.
                                А помниш ли че този човек - за разлика от вас - взе патент, свърши си работата сам, без чужда помощ, и сега продължава напред. Ето този човек е от тези за които споменаваш.
                                А вие патент имате ли? Въобще нещо имате ли? Въпросите са реторични.

                                Този с перката, сега се чуди къде да си завре патента. Щото, има годишни такси за поддръжка, които, трябва да плаща и които, ако не се произвежда и продава нещото, ще го разорят. Питахме сто пъти, какво прави с надеждността на цялата купчина шарнири в непрекъснато движение и защо му е да намалява производството на енергия при усилване на вятъра, НИКАКЪВ отговор не получихме. Така че, не ни го пробутвай. Не преде.
                                Last edited by Pyramid; 02.03.2022, 17:07.

                                Коментар

                                Working...
                                X