IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid
    Анди11, помогнете да узнаем поне, дали Матеев е жив. Добър или лош, е ценен форумец. Просто, опитах да го мотивирам да се стегне и, ако е закъсал, така, да се оправя по-бързо.
    Писал е в темата за биткойна. Пиши му на лични. Обиден е.

    Коментар


    • Да Матеев липсва, защо не се появява ?
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Ако на някой му е интересно може да потърси информация по спецификациите на автомобилите Тойота Мирай, за теглото на горивните им клетки как се е движи - пада през годините с всеки нов модел. Параметрите които са постигнали са много интересни, и очевидно при последната версия е приложено това за порестите електроди за което споменах, същото нещо може да се приложи при модулната батерия за която тук толкова много се изговори вече. Какво ще стане с теглото се вижда по теглото на горивните клетки на Тойотата, пада невероятно много. Горивните клетки стават 5 ПЪТИ по леки, т.е. ако това нещо се направи с батерия на електромобил които сега са по 500кг..половин тон, може да се очаква батерията да стане по лека и да тежи само 100кг. Ако някой разбира за какво говоря, това ще бъде революция при батериите.
        С микромодулните батерии, можеш да си увеличаваш капацитета на батерията по време на експлоатацията, между обслужвания и ремонти, постепенно, и пак да нямаш престой по липса на целия громилник от 600 кг и $ 20000. Да, ама Матейко плещи че, било "недомислица".
        Прочее, де го тоя Идолъ?

        Коментар


        • Импотеп, просто давам като пример да се види че тези неща за които говорим като се приложат ще се отиде много напред, да не би японците да стигнаха за 1 ден или една година до тази конструкция. А батерията им на последния модел за да има милиони цикли на заряд и разряд е с нищожния капацитет 1.23 киловатчаса и тежи 50 кг. там не са напреднали много, ние там искаме да ударим и няма да стане хоп..троп. А иначе със задвижване с водород много са напреднали, но пак са до под кривата круша. На по стария модел смятах - 30 киловатчаса за 100км , малко са множко в сравнение с електромобилите с батерии. Но те си работят и след години ще са напреднали..20 години може би. В сравнение с БМВ, които бяха тръгнали с двг на водород, и се оказа че той прави много азотни окиси, водорода го зареждаха в криогенен резервоар втечнен и трябваше за да не се повишава налягането с клапан да се изпуска в атмосферата..японците имат голям напредък. Сега това нещо в ограничен мащаб разбира се могат да го използват за доставка на енергия по къщите, водорода по тръби и самия стак от клетки който го обръща в електричество с тези параметри които дават за колата ако е с мощност 15 киловатчаса, ще бъде една кутия с тегло 4 килограма и обем около 4 литра. Разбира се е скъпо и пак за места примерно имат ток от ветрогенератори и го превърнат във водород. Мисля че на първия модел такава тойота стака беше 170кг и огромен като размери, сега са го направили според данните за колата които дават 32 кг. Та основното беше че такова нещо може да се направи и с батериите, може да отнеме над 15 години, но ако се направи ще се ползва, ако не се направи..
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Ако на някой му е интересно може да потърси информация по спецификациите на автомобилите Тойота Мирай, за теглото на горивните им клетки как се е движи - пада през годините с всеки нов модел. Параметрите които са постигнали са много интересни, и очевидно при последната версия е приложено това за порестите електроди за което споменах, същото нещо може да се приложи при модулната батерия за която тук толкова много се изговори вече. Какво ще стане с теглото се вижда по теглото на горивните клетки на Тойотата, пада невероятно много. Горивните клетки стават 5 ПЪТИ по леки, т.е. ако това нещо се направи с батерия на електромобил които сега са по 500кг..половин тон, може да се очаква батерията да стане по лека и да тежи само 100кг. Ако някой разбира за какво говоря, това ще бъде революция при батериите.
            Тойота Мирай може и се развива, а микромодула е достигнал до под кривата круша и там си стои.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Ако приемем че на ден всеки автомобил изминава 70км, за месец ще навърта 2100км, за година 25 000 според мен е нормално. При среден разход от 20 киловатчаса на 100км - 5000 киловатчаса. За 100 000 електромобила са 500 000 мегаватчаса на година, не е страшно много. Пускат се 2-3 атомни реактора и тока се осигурява и за лятото и за зимата.
              затова си мисля, че ЕС ще остави АЕЦ като 'зелени' - не виждам как това ще се покрие с ТЕЦ на въглища, че и природен газ, който се видя е разменна монета в геополитически игри.

              Тези дни ЕК (или ЕП) трябва да реши по повод исканията на Германия за газовите електроцентрал и Франция за атомните - да са ОК и включени в зелената сделка като финансирани обекти.
              това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

              Коментар


              • Ако приемем че на ден всеки автомобил изминава 70км, за месец ще навърта 2100км, за година 25 000 според мен е нормално. При среден разход от 20 киловатчаса на 100км - 5000 киловатчаса. За 100 000 електромобила са 500 000 мегаватчаса на година, не е страшно много. Пускат се 2-3 атомни реактора и тока се осигурява и за лятото и за зимата.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • 50 000 електрически автомобила са си все едно един средно голям за българските стандарти град нови абонати за електроразпределителните дружества.

                  ами 500 000

                  при всички положения ще е нужна много електроенергия.
                  това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                  Коментар


                  • Ако на някой му е интересно може да потърси информация по спецификациите на автомобилите Тойота Мирай, за теглото на горивните им клетки как се е движи - пада през годините с всеки нов модел. Параметрите които са постигнали са много интересни, и очевидно при последната версия е приложено това за порестите електроди за което споменах, същото нещо може да се приложи при модулната батерия за която тук толкова много се изговори вече. Какво ще стане с теглото се вижда по теглото на горивните клетки на Тойотата, пада невероятно много. Горивните клетки стават 5 ПЪТИ по леки, т.е. ако това нещо се направи с батерия на електромобил които сега са по 500кг..половин тон, може да се очаква батерията да стане по лека и да тежи само 100кг. Ако някой разбира за какво говоря, това ще бъде революция при батериите.
                    Last edited by supertrader; 22.01.2022, 13:48.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Супертрейдър, помогнете с отчитането на възрастта?

                      Като за теб, всички възрасти са без значение. Абсолютно.

                      Коментар


                      • На всичко отгоре няма информация за запалвали се хибриди както има за чисти електромобили и 100к продажби, обаче от кога, от коя дата..това нещо е 100% фалшиво.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Как, нямам статистическа информация, би трябвало да се сравняват автомобилите произведени откакто се появиха на пазара електромобили. Взема се за начална дата тази и се отчитат инцидентите при автомобили с двг, хибридни и чисти електромобили произведени след тази дата, като се изчисли при колко процента има инциденти, защото електромобилите са малко в процентно отношение, не знам колко процента са в момента - два, три , но последно както отчитат са се увеличили много за последните две години в кризата. Като изключим китайските за които все още говорят че не са стандартни или поне не се допускат до пазарите, в останалия свят допреди 4 години електромобилите които се продават годишно бяха колкото Дачии произвежда Румъния за същата година. Дайте данни и ще сравним.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Трябва да се отчита възрастта, такава статистика която не я отчита няма да отразява точно. При старите автомобили вероятността поради остарели материали да се случи нещо е по голяма, при електромобилите със стари батерии същото нещо. Хибридите са по сложни, но всичко зависи и как е направено, не знам гледам как много ги хвалят че има разни пластмасови капаци над двг и къде ли не и казват леле колко хубаво направено, но тези неща горят а и пластмасите както стареят защото им слагат добавки да се разрушават..та този капак ако се разруши и падне върху горещи части ето ти програмирано за инциденти.
                            Супертрейдър, помогнете с отчитането на възрастта?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Затова в статистиката се ползва сравнителна метрика „брой инциденти на 100хил автомобила“!
                              Колко са едните и другите като аргумент не вАжи

                              [ATTACH=CONFIG]n3859243[/ATTACH]
                              Не внимаваш: на 100000 ПРОДАЖБИ. Т.е., сега броят "продажбите", а другите автомобили с ДВГ, само "повишават" броя фактически запалвания. Ел.мобили, се придават отскоро но, вече има близо 500 запалвания.
                              После, supertader правилно отбеляза: Продажби сега, остаряване следва, резултатите се отчитат...кога?

                              Коментар


                              • Трябва да се отчита възрастта, такава статистика която не я отчита няма да отразява точно. При старите автомобили вероятността поради остарели материали да се случи нещо е по голяма, при електромобилите със стари батерии същото нещо. Хибридите са по сложни, но всичко зависи и как е направено, не знам гледам как много ги хвалят че има разни пластмасови капаци над двг и къде ли не и казват леле колко хубаво направено, но тези неща горят а и пластмасите както стареят защото им слагат добавки да се разрушават..та този капак ако се разруши и падне върху горещи части ето ти програмирано за инциденти.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X