IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Чакай ти мазане от горивото хахахаха, какво да смазва дизела бре, имаш ли представа въобще колко време съществува в горивната камера това гориво?
    Мазането е от долната страна - с масло, старши. И дизелите днес не са нискооборотни, ама никак - а са си башкЪ като бензиновите мотори в общия случай. Ни биели са им особено дебели, ни бутала - това са дизайните на копторите отпреди 90те. Дори фятските 1.9 дизелаци са 90% на база 2.0 бензиновия им мотор от 80те, основните компоненти са взаимозаменяеми.
    Че съм изостанал от съвременната техника е ясно. Повече ме кефи да кажа и да извадя манш с малко точки или да врътна един скуиз и да извадя труден шлем. Това ме вълнува.

    Ама за мазането на цилиндъра си прав наполовина. Когато буталото се движи надолу по стените на цилиндъра наистина има слой масло, който го смазва, ама когато се движи нагоре особено в такта издухване, в дизела остават частици от парафина, които ги няма при бензина и те смазват стената на цилиндъра. Това не се е променило от времето, когато съм го учил. Само дето дизеловото гориво вече е с много по-малко парафини.
    Айде лека! Отивам в бриджбейса.
    Ще си купя електричка, когато капацитета на сегашните батерии се удвои. Тогава ще са приемливи за каране извън града. Сега не са.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • redcretin - да така е не съм се изразил точно, при най новите с много високо налягане на впръскването изглежда като двигател с директно впръскване а предкамерата е в челото на буталото например и дюзата пръска голямата порция към стената камерата в буталото и се получава пак същото изпаряване грубо казано на дизеловото гориво до газ който се запалва от впръсканата в центъра малка самозапалила се порция. В случая важното е че процеса на горене е мек и същия както при предкамерните и капризен към дюзите.

      D.Y.F-091066

      Коментар


      • redcretin - да така е италианците конвертираха бензинови мотори в дизелови с предкамерно впръскване и беше модерно много. Малко по ниско оборотни са - 1000 оборота надолу, то стените на цилиндъра понеже дизеловото гориво му трябва повече кислород за да изгори добре се набиват повече сажди. Компресорите вкарват повече въздух и повече кислород но са инертни все пак и си има моментите на недостиг на кислород, това не може да се излекува тотално и с охлаждането на постъпващия въздух и с компресирането му.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
          Много си се объркал, комън рейла НЕ Е с предкамера (за разлика от старите класици на Мерцедес примерно). НО е с пилотно впръскване на малко от горивото - това бъркаш в случая.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
            Чакай ти мазане от горивото хахахаха, какво да смазва дизела бре, имаш ли представа въобще колко време съществува в горивната камера това гориво?
            Мазането е от долната страна - с масло, старши. И дизелите днес не са нискооборотни, ама никак - а са си башкЪ като бензиновите мотори в общия случай. Ни биели са им особено дебели, ни бутала - това са дизайните на копторите отпреди 90те. Дори фятските 1.9 дизелаци са 90% на база 2.0 бензиновия им мотор от 80те, основните компоненти са взаимозаменяеми.

            Коментар


            • gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • gigow - триенето между буталото и цилиндъра е съществен фактор за ресурса на двигателя несъмнено е точно така. Сега вземи един учебник и виж в него има силова диаграма какви сили действат на буталото, освен силата която го тласка надолу има и такава която го притиска към цилиндъра и тя зависи от налягането от което зависи между другото и въртящия момент който е сила по рамо.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите
                  Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”
                    Трака ти главата....
                    В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
                    Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                      Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                      Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                      Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                      Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                      Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                      Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”: Неслучайно, пропорциите на дизела, поначало, са различни: По-дълги бутала, по-дебели шийки на коляновия вал, където го има, допълнителни пръстени и т.н. Напреженията в материалите са напълно сравними, а ТОВА е мярката за натоварване и определящото дълготрайността. Маслата помагат, дизеловите са с по-високо алкално число, заради корозионната агресивност на сярата и азотните окиси. А гъстотата е за доп.подобряване на компресията. Не ядем доматите с колците.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
                        Кратковременни но, се налагат. Моментът е, че винаги присъстват. А изследването си е доста добре обосновано.
                        Виж, за „ушолога”, попадението е в десетката. Без да доказва по-високо натоварване. Чукането на дизела е с друг произход, би трябвало, да сме наясно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                          Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                          Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                          Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                          Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                          Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                          Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                            Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                            Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                            Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                            Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                            Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                на ушолог
                                Уховед.

                                Коментар

                                Working...
                                X