Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа но знам че работят, при това много добре..не отлично работят. И сам избери - или лъжа, или казвам истината.
ПП Ако трябва да избера, то избирам лъжа.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА другите неща как работят, не приличат на измама никак !
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Матеев умира от кеф, че непрекъснато му цитираш името. Явно яко си се комплексирал, щом се опитваш да се сравняваш с човек, който е на светлинни години по-напред от тебе във всяко едно отношение. И явно пикаеш кръв, щом се сетиш за мене, а това се случва поне по 10 пъти на ден.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеРазбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не спираш с изцепките.
Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?
Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
Аз си мислех за една друга "батерия" - гориво, че и халуминия (оказа се цинк) пак се "гори".
По добре да е някво Фе че е по йофтино
AUTO BILD България / Първият електрически Москвич – направен в БългарияНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..Last edited by supertrader; 27.11.2021, 09:07.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОсновната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
Коментар