IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • redcretin - да така е италианците конвертираха бензинови мотори в дизелови с предкамерно впръскване и беше модерно много. Малко по ниско оборотни са - 1000 оборота надолу, то стените на цилиндъра понеже дизеловото гориво му трябва повече кислород за да изгори добре се набиват повече сажди. Компресорите вкарват повече въздух и повече кислород но са инертни все пак и си има моментите на недостиг на кислород, това не може да се излекува тотално и с охлаждането на постъпващия въздух и с компресирането му.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
      Много си се объркал, комън рейла НЕ Е с предкамера (за разлика от старите класици на Мерцедес примерно). НО е с пилотно впръскване на малко от горивото - това бъркаш в случая.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
        Чакай ти мазане от горивото хахахаха, какво да смазва дизела бре, имаш ли представа въобще колко време съществува в горивната камера това гориво?
        Мазането е от долната страна - с масло, старши. И дизелите днес не са нискооборотни, ама никак - а са си башкЪ като бензиновите мотори в общия случай. Ни биели са им особено дебели, ни бутала - това са дизайните на копторите отпреди 90те. Дори фятските 1.9 дизелаци са 90% на база 2.0 бензиновия им мотор от 80те, основните компоненти са взаимозаменяеми.

        Коментар


        • gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • gigow - триенето между буталото и цилиндъра е съществен фактор за ресурса на двигателя несъмнено е точно така. Сега вземи един учебник и виж в него има силова диаграма какви сили действат на буталото, освен силата която го тласка надолу има и такава която го притиска към цилиндъра и тя зависи от налягането от което зависи между другото и въртящия момент който е сила по рамо.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите
              Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”
                Трака ти главата....
                В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
                Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                  Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                  Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                  Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                  Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                  Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                  Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”: Неслучайно, пропорциите на дизела, поначало, са различни: По-дълги бутала, по-дебели шийки на коляновия вал, където го има, допълнителни пръстени и т.н. Напреженията в материалите са напълно сравними, а ТОВА е мярката за натоварване и определящото дълготрайността. Маслата помагат, дизеловите са с по-високо алкално число, заради корозионната агресивност на сярата и азотните окиси. А гъстотата е за доп.подобряване на компресията. Не ядем доматите с колците.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
                    Кратковременни но, се налагат. Моментът е, че винаги присъстват. А изследването си е доста добре обосновано.
                    Виж, за „ушолога”, попадението е в десетката. Без да доказва по-високо натоварване. Чукането на дизела е с друг произход, би трябвало, да сме наясно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                      Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                      Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                      Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                      Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                      Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                      Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                        Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                        Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                        Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                        Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                        Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            на ушолог
                            Уховед.

                            Коментар


                            • безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Ето един сериозен анализ на загубите в електричките.

                                Measurement of power loss during electric vehicle charging and discharging

                                https://www.sciencedirect.com/scienc...60544217303730

                                Коментар

                                Working...
                                X