Решили французите да експериментират с нещо евтинко и резултата е някакво подобие на бръмбар, в който нормален човек няма да седне
Масовото навлизане ще стане, когато започнат да се произвеждат сравними EV спрямо ДВГ – цена, дизайн, практичност, поддръжка и пр. Към днешна дата такива прави само тесла, но във високия сегмент при това с ограничен производствен ресурс. Традиционните производители няма как да предлагат конкурентни към момента EV по много причини – канибализация на ДВГ, скъпи батерии и ограничено производсвто, нежелание от дилърите да ги предлагат, липса на опит, нужда от сериозни инвестиции, липса на инфраструктура за зареждане при дълги пътувания. Ще чакаме 3-5 години, докато се пренастроят и наваксат изоставането. За съжаление тесла няма да влиза в Low cost сегмента – там избора ще е рено, нисан, киа, хюндай, … с рейндж около 200 – 250 км.
Масовото навлизане ще стане, когато започнат да се произвеждат сравними EV спрямо ДВГ – цена, дизайн, практичност, поддръжка и пр. Към днешна дата такива прави само тесла, но във високия сегмент при това с ограничен производствен ресурс. Традиционните производители няма как да предлагат конкурентни към момента EV по много причини – канибализация на ДВГ, скъпи батерии и ограничено производсвто, нежелание от дилърите да ги предлагат, липса на опит, нужда от сериозни инвестиции, липса на инфраструктура за зареждане при дълги пътувания. Ще чакаме 3-5 години, докато се пренастроят и наваксат изоставането. За съжаление тесла няма да влиза в Low cost сегмента – там избора ще е рено, нисан, киа, хюндай, … с рейндж около 200 – 250 км.
Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Коментар