IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
    1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
    2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
    3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
    4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
    5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
    6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
    7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
    8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
    Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Матеев умира от кеф, че непрекъснато му цитираш името. Явно яко си се комплексирал, щом се опитваш да се сравняваш с човек, който е на светлинни години по-напред от тебе във всяко едно отношение. И явно пикаеш кръв, щом се сетиш за мене, а това се случва поне по 10 пъти на ден.
      На "светлинни години" - колко да са светлинни, ей го Габрово де е. А Матеев, ако си спомним събитията само отпреди дни, реве и дере земята, да не му били споменавали името. Или не помниш? Шизофрения?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Разбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
        Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.
        Матеев умира от кеф, че непрекъснато му цитираш името. Явно яко си се комплексирал, щом се опитваш да се сравняваш с човек, който е на светлинни години по-напред от тебе във всяко едно отношение. И явно пикаеш кръв, щом се сетиш за мене, а това се случва поне по 10 пъти на ден.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
          П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
          "Батерия" се нарича група от свързани заедно източници а, "акумулаторна", тя става, когато източниците са акумулаторни.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Не спираш с изцепките.
            Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?

            Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?

            Аха. Затуй, чувам, Мъсконтий се налагало да ги пресира. Да си ги вземат.

            Коментар


            • Може и с магнезий - въздух, не са енергийно ефективни, много повече енергия за добива на метала отколкото батерията после произвежда.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
                П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
                едно време с такваз са оборудвали москвич 70г някъде и 200км пробег имал. Четох някъде ма не се сещам къде.
                Аз си мислех за една друга "батерия" - гориво, че и халуминия (оказа се цинк) пак се "гори".
                По добре да е някво Фе че е по йофтино

                AUTO BILD България / Първият електрически Москвич – направен в България
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
                  П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
                  Last edited by supertrader; 27.11.2021, 09:07.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
                    И защо да ползваш калпави батерии а не от тез убавите по 1,3квч за кг
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
                      Не спираш с изцепките.
                      Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?

                      Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
                          Да де, но идеята е тъпа, така че очаквам купувачи колкото и за търбичката...
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
                            Тоя само си мели. Не се връзвай.

                            Коментар


                            • Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Мисля, Цицерон го беше казал, като го питали, как да различат гения от останалите:
                                Щом се покаже, тутакси, всички глупаци, се обезиняват срещу него.

                                Коментар

                                Working...
                                X