IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Доколкото разбрах във великия план за зелен преход имало заложено да се субсидира покупка на електричка до не знам си колко процента от цената и, но не повече от 6350 Евро или нещо такова. Условието обаче е да върнете стар автомобил.

    Този стар автомобил трябва да е ниските нива на Евро 1, 2 или преди тях. Не съм сигурен колко време трябва да сте собственик, но това отваря една вратичка да дадете 500 лв и да си купите стар таралясник и с него да си спестите 6000 Евро от покупката на нова електричка. Което не е малко пари. За съжаление, ще се възползват само богатите, които имат пари да си купят нова електричка.

    Горе долу така работят субсидиите на електрички по целия Свят - бедните субсидират богатите.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      В кое ша се наложи, като трансмисия в ЕВ на практика отсъства бре
      Дали? "Трансмисия". Предава. Мощност. От източник към потребител. От батерия към колела и обратно. Ако имаш (а, те стават все повече) мотор-колела, до тях и от тях до батерията, енергията тича по кабели. Електрическа трансмисия отвсякъде. "Отсъствала" била. Аха

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
        Сега, ти на тези "експерти", не им обяснявай. Те "знаят".

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          redcretin, ти поне разбра ли защо ел.трансмисията ще се наложи. Въобще не бери грижа дали ще се намери някой да прояви интерес към тези модули. Има дори такива, които са предубедени че идеята е блестяща и няма нужда да бъдат убеждавани.
          В кое ша се наложи, като трансмисия в ЕВ на практика отсъства бре
          Last edited by aleks262; 26.11.2021, 08:49.

          Коментар


          • redcretin, ти поне разбра ли защо ел.трансмисията ще се наложи. Въобще не бери грижа дали ще се намери някой да прояви интерес към тези модули. Има дори такива, които са предубедени че идеята е блестяща и няма нужда да бъдат убеждавани.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Ония същите с тръбичката, да я комплектоват
              Същите, ония белгийците, още пътуват, че сега ковид и други трудности има

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.
                Ония същите с тръбичката, да я комплектоват

                Коментар


                • Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                    Работата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.

                    Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.

                    Коментар


                    • Работата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Pyramid да се свържат батериите и да се прехвърли прав ток през инвертори мисля че нямат, то може но дали си заслужават скъпи инвертори които може въобще никой да не ги ползва. Опцията е ток от инвертора който имат да могат да захранват домашната мрежа, другата Тесла с паднала батерия която не може да се придвижи до зарядно с нейния кабел за домашна мрежа я включват в тази която има ток като в контакт. Ел.колите които имат тази опция да подават ток към домашната мрежа при нужда, могат да подават ток на други ел.коли на пътя колкото да тръгне разредената и да се добере до зарядно устройство. Източника ми който ми го е казвал е сигурен, не като този дето рециклира автоматични скоростни кутии с голи ръце едва ли не.
                        Немците казват че нямат необходимите технологии и са изостанали технологично и го казват хора специалисти, нямат автопилота, нямат енергийния разход на Теслите, нямат това нещо - половината от купето да се шприцва от дуралуминий на много голяма преса.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                          Нали? Ей ся, я пробвай да видим как ще стане

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                            За да зареждаш един акумулатор, е необходимо да прокараш през него ток. ТОВА, става чрез подаване на по-високо от номиналното напрежение, в зависимост от ел.хим.система, с между 30÷60%. Т,.е.от кола към еднотипна кола да "преливаш", ти трябва step-up dc/dc МОЩЕН конвертор, който, не знам дали, производителят инсталира. Думата ми е че, не е чак толкова проста работата.

                            Коментар


                            • redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.

                                Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
                                Че то не е сигурно, дали не е от някой гавраджия. Пусне тук-там, и колекционира лайкове за глупости.

                                Коментар

                                Working...
                                X