IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
    Е, тогава,..
    КОЛКО МУ Е?
    Е тогава ще трябва да са дебели по 0.32 мм.


    Това само ти и супертрейдъра го можете. Никой друг в света.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • redcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
      Last edited by supertrader; 21.12.2021, 09:34.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        На приказки - пак нула волта Класик.
        Кой го казва, само. И ще помоля mibova да не разваляте хубавите цитати. Голям зор, да редактирате. Виждате, учтиво съм го парирал. Не може да смята, милият..
        Last edited by Pyramid; 21.12.2021, 10:25.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
          Е, тогава,..
          КОЛКО МУ Е?
          На приказки - пак нула волта Класик.
          Last edited by mibova; 21.12.2021, 09:41.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
            Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
            Е, тогава,..
            КОЛКО МУ Е?
            Last edited by Pyramid; 21.12.2021, 03:16.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
              - Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.
              А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • ТАКА става, когато използваш НЕправилните батерии.
                Финский блогер так разочаровался в электромобиле, что раздобыл взрывчатку и… смотрите ролик!

                Коментар


                • Andi11, моля, спрете. Стига сте ръчкали непрекъснато. Виждате, какви откровени глупости сипе този хейтър.

                  Коментар


                  • Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
                    - Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Обратното е, един елемент ще е много тънък ако е за литиевойонна батерия и се използват същите медии които се влагат в навитите батерии - 0.3мм. Вярно е фолиата с техните покрития като се влагат, произвежда се батерията са меки наистина. После обаче медното фолио, върху което е нанесен слоя графит се закалява от електролита , контакта с електролита предполагам го прави това нещо и фолиото става крехко като стъкло и особенно ако се получи сухо петно и мемраната изсъхне някъде и няма електролит по нея, там медното фолио задължително се чупи - спуква. Такива места се явяват при навитите батерии които след това се сплескват, точно където е прегъвката се чупи фолиото после.
                      Last edited by supertrader; 20.12.2021, 20:16.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        "В НАЧАЛОТО, БЕ СЛОВОТО." Т.е., Идеята. После, тя се материализира. И в милиметър, че и по-малко, влизат И анод, И катод, И сепаратор, И графит, И електролит (при литий-йонните). Ако гледаш на мобилните батериите, тези 4-5 мм ОБЩА дебелина, включват няколко слоя, от по 200-400 mAh всеки. Т.е., И дебелина, И капацитет, са постижими и то, без проблем. Ежедневно и в милиони екземпляри се прави, в цял свят.
                        Прави се, на 4-5 мм. Не с фолио.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                          Супертрейдър това са фантазии. Ако пишеш фантастика може и да имаш успех, обаче щеш не щеш ще се наложи да се върнеш на земята.
                          А на земята от целия този пост е най-важно ето това подчертаното.
                          Защото както и да се въртиш и сучеш, не може да покажеш как ще вкараш в дебелина един милиметър два електрода, сепаратор, че и 'електролит'.
                          Не се хаби да казваш 'безкорпусни' защото все пак не може да ги сложиш в общ електролит. Ще трябва да са отделни.

                          Айде по-натам и за зелената кутийка ще питам.

                          "В НАЧАЛОТО, БЕ СЛОВОТО." Т.е., Идеята. После, тя се материализира. И в милиметър, че и по-малко, влизат И анод, И катод, И сепаратор, И графит, И електролит (при литий-йонните). Ако гледаш на мобилните батериите, тези 4-5 мм ОБЩА дебелина, включват няколко слоя, от по 200-400 mAh всеки. Т.е., И дебелина, И капацитет, са постижими и то, без проблем. Ежедневно и в милиони екземпляри се прави, в цял свят.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            То да видим фолиата колко са дебели убаво, но може също да видите и колко са меки. Например дебелина като на станиол няма никаква якост на огъване. А колкото до разхода на суровини... Според теб ако сложиш един литър вода в една бутилка, и в пет бутилки по двеста грама, кое от двете е по-икономично?
                            Добре де, ама това фолио, изобщо, на огъване, не е натоварено. То е еднакво силно и равномерно притиснато и от двете страни (и отдолу, и отгоре) а, на натиск, всяко фолио, е достатъчно устойчиво.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Затова писах, че не знам какво може да се постигне в тази посока. 1мм не е малко като дебелина, сега фолиата може да ги видите колко са дебели. Друго има при електродите на батериите, не знам колко е масата на активното вещество - електрода, но определено е нищожна в сравнение с масата на фолиата и металите от които са направени - основно те тежат. Плосък електрод който няма да се навива и има по малко вложен метал в него е предимство, поне за разхода на суровини. Та в тази посока също може да стане нещо, ако не се повиши драстично енергийната плътност поне да не се унищожават толкова много суровини. Това за деградацията на съвременните батерии, ами все като гледам повредите които се случват са пречупено фолио, дори се спуква и прекъсва при сплескваните навивки, не го достигат момента на деградация.
                              То да видим фолиата колко са дебели убаво, но може също да видите и колко са меки. Например дебелина като на станиол няма никаква якост на огъване. А колкото до разхода на суровини... Според теб ако сложиш един литър вода в една бутилка, и в пет бутилки по двеста грама, кое от двете е по-икономично?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Затова писах, че не знам какво може да се постигне в тази посока. 1мм не е малко като дебелина, сега фолиата може да ги видите колко са дебели. Друго има при електродите на батериите, не знам колко е масата на активното вещество - електрода, но определено е нищожна в сравнение с масата на фолиата и металите от които са направени - основно те тежат. Плосък електрод който няма да се навива и има по малко вложен метал в него е предимство, поне за разхода на суровини. Та в тази посока също може да стане нещо, ако не се повиши драстично енергийната плътност поне да не се унищожават толкова много суровини. Това за деградацията на съвременните батерии, ами все като гледам повредите които се случват са пречупено фолио, дори се спуква и прекъсва при сплескваните навивки, не го достигат момента на деградация.
                                Плосък електрод, във вид на фолио, със синтериран активен материал от двете страни, едновременно, препятства смесването на електролит от двете си страни, и представлява минимален път за тока през плътен метал. Дебелината на плочите на оловните батерии при колите е такава, понеже, те са сериозно механично натоварени под собствената си тежест, а също, от напречни ускорения от вибрации, при тръгване и рязко спиране а също, от тежестта на гъбестото олово.

                                Коментар

                                Working...
                                X