Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеРаботата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.
Коментар
-
Pyramid да се свържат батериите и да се прехвърли прав ток през инвертори мисля че нямат, то може но дали си заслужават скъпи инвертори които може въобще никой да не ги ползва. Опцията е ток от инвертора който имат да могат да захранват домашната мрежа, другата Тесла с паднала батерия която не може да се придвижи до зарядно с нейния кабел за домашна мрежа я включват в тази която има ток като в контакт. Ел.колите които имат тази опция да подават ток към домашната мрежа при нужда, могат да подават ток на други ел.коли на пътя колкото да тръгне разредената и да се добере до зарядно устройство. Източника ми който ми го е казвал е сигурен, не като този дето рециклира автоматични скоростни кутии с голи ръце едва ли не.
Немците казват че нямат необходимите технологии и са изостанали технологично и го казват хора специалисти, нямат автопилота, нямат енергийния разход на Теслите, нямат това нещо - половината от купето да се шприцва от дуралуминий на много голяма преса.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.
Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, това нещо една ел.кола да може да даде ток на друга ако и е свършила батерията при Теслите го има много отдавна. Разказвано ми е от човек който е бил свидетел как по този начин много спрели коли им подават ток и ги правят подвижни, помня че каза че става много бързо.
Коментар
-
Матеев може човека да работи във фабрика за автомобилни генератори и понеже на електромобилите не им трябват, защото електродвигателя може да мине в режим на генератор при спиране и спускане по наклон или намаляване скоростта на движение..щели да се закриват и тези фабрики, имаше една статия в инвестора. Та той търси просто приложение на производството в което работи и при електромобилите. Не го намирам за сериозно, хората с квалификация в ел.частта при производство на електромобили пак може да са по необходими, от да кажем тези които произвеждат бутала или сегменти за ДВГ.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите- Сергей Нефедьев
Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...
2 - Mike Morton
https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
Шах и мат, Elon Musk!!!
YOUTUBE.COM
Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.- Glor Salivan
Автор
Михаил Мельников , " а теперь попробуем со всей этой уйнёй взлететь"
1 - · 1 ч.
- Glor Salivan
- Евгений Погребняк
Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.- Glor Salivan
Автор
Евгений Погребняк , автор из горных областей Центральной Азии.- Nikolay Borovskiy
Шукшин прекрасный рассказ написал об изобретателе вечного двигателя.
1 ч.
- Nikolay Borovskiy
- Glor Salivan
- Михаил Смирнов
КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.
Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....Last edited by Mateev; 21.11.2021, 22:31.
- 1 like
Коментар
- Сергей Нефедьев
-
v_tin, има батерии с много висока енергийна плътност, но не са акумулиращи, една такава в багажника и ако се случи да остане без ток и няма откъде да зареди минава на нея и после я сменя с нова. Алуминий - възух с капацитета на голямата батерия на тази Тесла ще тежи много по малко от нея. Примерно тази допълнителна аварийна батерия да тежи 20 кг - 25 киловатчаса.Last edited by supertrader; 21.11.2021, 22:40.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Този на снимката )- Сергей Нефедьев
Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...
2 - Mike Morton
https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
Шах и мат, Elon Musk!!!
YOUTUBE.COM
Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.- Glor Salivan
Автор
Михаил Мельников , " а теперь попробуем со всей этой уйнёй взлететь"
1 - · 1 ч.
- Glor Salivan
- Евгений Погребняк
Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.- Glor Salivan
Автор
Евгений Погребняк , автор из горных областей Центральной Азии.- Nikolay Borovskiy
Шукшин прекрасный рассказ написал об изобретателе вечного двигателя.
1 ч.
- Nikolay Borovskiy
- Glor Salivan
- Михаил Смирнов
КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.
Коментар
- Сергей Нефедьев
Коментар