IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Ония същите с тръбичката, да я комплектоват
    Същите, ония белгийците, още пътуват, че сега ковид и други трудности има

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.
      Ония същите с тръбичката, да я комплектоват

      Коментар


      • Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Работата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.

          Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.

          Коментар


          • Работата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Pyramid да се свържат батериите и да се прехвърли прав ток през инвертори мисля че нямат, то може но дали си заслужават скъпи инвертори които може въобще никой да не ги ползва. Опцията е ток от инвертора който имат да могат да захранват домашната мрежа, другата Тесла с паднала батерия която не може да се придвижи до зарядно с нейния кабел за домашна мрежа я включват в тази която има ток като в контакт. Ел.колите които имат тази опция да подават ток към домашната мрежа при нужда, могат да подават ток на други ел.коли на пътя колкото да тръгне разредената и да се добере до зарядно устройство. Източника ми който ми го е казвал е сигурен, не като този дето рециклира автоматични скоростни кутии с голи ръце едва ли не.
              Немците казват че нямат необходимите технологии и са изостанали технологично и го казват хора специалисти, нямат автопилота, нямат енергийния разход на Теслите, нямат това нещо - половината от купето да се шприцва от дуралуминий на много голяма преса.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                Нали? Ей ся, я пробвай да видим как ще стане

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                  За да зареждаш един акумулатор, е необходимо да прокараш през него ток. ТОВА, става чрез подаване на по-високо от номиналното напрежение, в зависимост от ел.хим.система, с между 30÷60%. Т,.е.от кола към еднотипна кола да "преливаш", ти трябва step-up dc/dc МОЩЕН конвертор, който, не знам дали, производителят инсталира. Думата ми е че, не е чак толкова проста работата.

                  Коментар


                  • redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.

                      Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
                      Че то не е сигурно, дали не е от някой гавраджия. Пусне тук-там, и колекционира лайкове за глупости.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        redcretin, това нещо една ел.кола да може да даде ток на друга ако и е свършила батерията при Теслите го има много отдавна. Разказвано ми е от човек който е бил свидетел как по този начин много спрели коли им подават ток и ги правят подвижни, помня че каза че става много бързо.
                        Пак си спал отвит, няма го това никъде.

                        Коментар


                        • Матеев може човека да работи във фабрика за автомобилни генератори и понеже на електромобилите не им трябват, защото електродвигателя може да мине в режим на генератор при спиране и спускане по наклон или намаляване скоростта на движение..щели да се закриват и тези фабрики, имаше една статия в инвестора. Та той търси просто приложение на производството в което работи и при електромобилите. Не го намирам за сериозно, хората с квалификация в ел.частта при производство на електромобили пак може да са по необходими, от да кажем тези които произвеждат бутала или сегменти за ДВГ.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите
                            • Сергей Нефедьев
                              Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...

                              2
                            • Mike Morton
                              https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
                              Шах и мат, Elon Musk!!!

                              YOUTUBE.COM
                              Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
                              Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
                            • Евгений Погребняк
                              Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.
                            • Михаил Смирнов
                              КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
                              Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.
                            Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.

                            Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
                            Last edited by Mateev; 21.11.2021, 22:31.

                            Коментар


                            • v_tin, има батерии с много висока енергийна плътност, но не са акумулиращи, една такава в багажника и ако се случи да остане без ток и няма откъде да зареди минава на нея и после я сменя с нова. Алуминий - възух с капацитета на голямата батерия на тази Тесла ще тежи много по малко от нея. Примерно тази допълнителна аварийна батерия да тежи 20 кг - 25 киловатчаса.
                              Last edited by supertrader; 21.11.2021, 22:40.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Този на снимката )
                                v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите
                                • Сергей Нефедьев
                                  Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...

                                  2
                                • Mike Morton
                                  https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
                                  Шах и мат, Elon Musk!!!

                                  YOUTUBE.COM
                                  Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
                                  Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
                                • Евгений Погребняк
                                  Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.
                                • Михаил Смирнов
                                  КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
                                  Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.

                                Коментар

                                Working...
                                X