IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Е как тогава да дойдат инвестиции? Поставете се на мястото на инвеститорите. Освен ако не са рискови играчи, разбира се.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

      Има ли блупринт?
      Редпринт има.

      Коментар


      • ceco666, не по разбираеми причини няма прототип който да е пълен..
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
          Има ли блупринт?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?

            И кое го отменя?

            Коментар


            • Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
                Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • ceco666, войната няма как да ускори електрификацията на транспорта, тя е индустрия която се повлиява негативно от доставките на суровини и от прекалено високата инфлация. Инфлацията яде от печалбата, купуваш материалите , произвеждаш и продаваш, с парите купуваш нови материали, но те са поскъпнали и за труда да ги произвеждаш получаваш по малко пари, намаляваш заплатите при покачващи се цени, хората не могат да си купуват нещата които произвеждаш и оборота ти пада. Войната влачи бедността подире си и бизнеса който не печели от война и не е свързан с нея намалява.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Не го знам какъв експерт е, но ме изпълни с оптимизъм.
                    Автомобилната индустрия може да предложи работа на украинските бежанци, посочи изпълнителният директор на "Аутомотив Клъстер България"

                    Коментар


                    • И аз така мисля и по малко проблеми да се наложи масово електромобилът и бизнеса става по успешен.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
                        Колкото е енерг.плътност е по-висока, толкова по-силно си личат предимствата на системата, естествено. И става все по-наложителна именно нейната употреба. А, относно разхода на суровини...Само маста на корпусите, с 20÷25% надолу , си е пределен бонус. И няма значение, кой трол какви ги плещи.
                        Last edited by Pyramid; 05.03.2022, 14:59.

                        Коментар


                        • Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
                            Точно, както едни много икономични крушки: НИЩО не потребявали. Да, ама и хич не светели...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                              Аз не знам. Но много по-лошо е, че в паниката, която се задава на никой няма да му пука. Ще направят зелената сделка не х2, а х3. Само и само да се измъкнат от лапите на мечката. Няма да успеят, разбита се. Но ще построят инфраструктура. Тогава и аз бих се возил на електричка.
                              Абе то добре звучи, ама... Я и тук да пусна материала, дано чуваш руския. Накратко, ресурси се искат, а откъде, щом по цял свят, се добива Х, от който, искат да извадят У, а няма какво са добавят...
                               

                              Коментар


                              • Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X