Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Неточно съм се изразил, написал съм че няма електролит...електролит има доколкото с него е напоена мембраната, в корпуса няма нужда да има.Last edited by supertrader; 22.12.2021, 22:28.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Кои са тези батерии в които няма електролит? Направили ли сте вече?
Last edited by Pyramid; 23.12.2021, 18:08.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТакива електрохимчини устройства при които клетката се налага да се стяга през пружини има, но те работят на 400 градуса, при тях има голямо температурно разширение. За една батерия такова притискане въобще не е необходимо. Тези цилиндричните батерии които са навити като изключим тази новата на Тесла дори нямат някаква тръбичка в отвора на рулотото от електроди, това означава че не е много стегнато навитото руло. А тези другите при които навивката се сплесква, там пък за равномерен натиск въобще не можем да говорим. Външния корпус на всички елементи трябва да има достатъчна здравина, зависи от какъв материал ще се направи и колко големи са електродните плочи на модула да ги наречем така.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва.
Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Такива електрохимчини устройства при които клетката се налага да се стяга през пружини има, но те работят на 400 градуса, при тях има голямо температурно разширение. За една батерия такова притискане въобще не е необходимо. Тези цилиндричните батерии които са навити като изключим тази новата на Тесла дори нямат някаква тръбичка в отвора на рулотото от електроди, това означава че не е много стегнато навитото руло. А тези другите при които навивката се сплесква, там пък за равномерен натиск въобще не можем да говорим. Външния корпус на всички елементи трябва да има достатъчна здравина, зависи от какъв материал ще се направи и колко големи са електродните плочи на модула да ги наречем така.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва.
Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.Last edited by supertrader; 22.12.2021, 16:12.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе кога тесларите пускат завода в бранденбург, дата има ли или тези неща бяха при комунизма, сега- когато-тогава
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не го усуквай супертрейдър, тези неща трябва да се сложат в отделни корпуси. Единият от електродите трябва да е по-висок от другия. А трябва и да не са меки като станиол, трябва в кутийката да има две пружини които да притискат нещата.
Та кажи, супертрейдър, колко дебели стени ще имат тези батерийки?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТолкова са дебели слоевете в една литиевойонна батерия, единия слой е медно фолио което е покрито с графитен слой, между него и другото фолио мембрана и втория електроден слой - алуминий с нанесен електроден слой от литий смесен с добавки. Общо може да нямат 0.3мм. Зависи как ще се направят електродите, при положение че не се налага да се огъват може да бъдат от чупливи иначе материали и може да се приложат такива. Например за слепянето на графитните частици може да се използва химично съединение което е много чупливо, но те няма да се огъват, дебелината на фолиото може да се намали драстично. Реално веществата които са електродите в една батерия са половината и маса, ако не и повече, те обаче - алуминия и медта нямат отношение към заряда и капацитета на батерията, отношение имат литиевия и графитния слой, фолиата просто са за да ги носят и като проводници също. Така че тази дебелина 0.3 мм е под въпрос.
Та кажи, супертрейдър, колко дебели стени ще имат тези батерийки?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
Коментар
-
Толкова са дебели слоевете в една литиевойонна батерия, единия слой е медно фолио което е покрито с графитен слой, между него и другото фолио мембрана и втория електроден слой - алуминий с нанесен електроден слой от литий смесен с добавки. Общо може да нямат 0.3мм. Зависи как ще се направят електродите, при положение че не се налага да се огъват може да бъдат от чупливи иначе материали и може да се приложат такива. Например за слепянето на графитните частици може да се използва химично съединение което е много чупливо, но те няма да се огъват, дебелината на фолиото може да се намали драстично. Реално веществата които са електродите в една батерия са половината и маса, ако не и повече, те обаче - алуминия и медта нямат отношение към заряда и капацитета на батерията, отношение имат литиевия и графитния слой, фолиата просто са за да ги носят и като проводници също. Така че тази дебелина 0.3 мм е под въпрос.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е тогава ще трябва да са дебели по 0.32 мм.
Това само ти и супертрейдъра го можете. Никой друг в света.
Коментар
Коментар