Е как тогава да дойдат инвестиции? Поставете се на мястото на инвеститорите. Освен ако не са рискови играчи, разбира се.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?
Коментар
-
Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
ceco666, войната няма как да ускори електрификацията на транспорта, тя е индустрия която се повлиява негативно от доставките на суровини и от прекалено високата инфлация. Инфлацията яде от печалбата, купуваш материалите , произвеждаш и продаваш, с парите купуваш нови материали, но те са поскъпнали и за труда да ги произвеждаш получаваш по малко пари, намаляваш заплатите при покачващи се цени, хората не могат да си купуват нещата които произвеждаш и оборота ти пада. Войната влачи бедността подире си и бизнеса който не печели от война и не е свързан с нея намалява.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.Last edited by Pyramid; 05.03.2022, 14:59.
Коментар
-
Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
Аз не знам. Но много по-лошо е, че в паниката, която се задава на никой няма да му пука. Ще направят зелената сделка не х2, а х3. Само и само да се измъкнат от лапите на мечката. Няма да успеят, разбита се. Но ще построят инфраструктура. Тогава и аз бих се возил на електричка.
Коментар
Коментар