If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Туй не е трудно, тислътъ продава само 1 модел Другите по 10ина от марка. Стъкмистиката може да се докара, после като почнат по сервизите ... опа тия нямат и сервиз още, уйде
Трябваше вече да сте еволюирали с толкова информация, ама явно Айнщайн е прав за човешката глупост и вселената
Аха. Наистина, проверявал ли си продажбите на големите? 1 лимон срещу 10 са.
Направи си бърз ексел при ръст на продажбите с 50-100% годишно на едните и спад на продажбите с двуцифрени числа на другите колко време ще отнеме да си разменят ролите
Явно малко са хората които могат да осъзнаят какво значи експоненциален растеж.
В това с безкрайно многото модели няма смисъл, ако се произвеждат по дълго във времето едни и същи коли може да се осигурят по качественни части, да се изчистят проблемите. Проблема на електромобилите е че не са завършени така че да са пробивни, например за какво ти е батерия за 400км при положение че масово автомобилите се ползват ежедневно за много по малки пробеги. Слага се по малка батерия и един двигател с генератор на бензин, за който инфраструктура има навсякъде първо и с днешните знания може да се направи ефективен колкото електромобил - 60% е ефективността на тези електромобили сега, двг като се комбинира с един качествен топлообменник и турбина с която да се произведе още ток от енергията на бензина и ще стигне в този вариант ефективността на чиста електричка. С това нещо ще хванеш 10% пазарен дял в самите САЩ за нула време. В момента другите компании които са с традиции в производството на двг са като спринтьори заели стартова позиция.
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Аха. Наистина, проверявал ли си продажбите на големите? 1 лимон срещу 10 са.
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Туй не е трудно, тислътъ продава само 1 модел Другите по 10ина от марка. Стъкмистиката може да се докара, после като почнат по сервизите ... опа тия нямат и сервиз още, уйде
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Защо си мислиш така, винаги тези неща които са данни за прототипи в последстие се появяват в техниката която се използва. За автомобилите с ДВГ беше така, показваха прототипи които изразходват 6 литра гориво на 100км пробег когато старото производство се знаеше че изразходва 8-9 литра и после се появиха тези които харчат 6 и сега например има с разход 4 вече и дори в икономичен режим на извънградско около 3. Тогава това нещо изглеждаше фантасмагории, с 3 литра да измине 100км. А първите автомобили са с разход от 20 литра и после стават по икономични 15 литра.
Най адаптивния драйв е при велосипеда задвижван с жива сила, всъщност мощността която може да реализира велосипедиста измерена е само 60 вата и с тях се движат 80 кг да кажем..ако смяташ по този начин един киловат мощност само би трябвало да може да движи автомобил, да кажем 3 киловатчаса..5 да бъдат и ето ти го резултата когато драйва е по законите на физиката е напълно възможно този автомобил да изминава само с 8 киловатчаса 100 км, защото той е доста тежък все пак и е далеч от съвршенство. Ще се появят електромобили който изминават 100км с 6 киловатчаса. В момента автомобилите с ДВГ ги достигат като ефективност, един литиър гориво е 8.9 киловатчаса равностойност на енергията, при разход от 2.7 на 100 се получава 26.7 киловатчаса на 100. Това не е без значение, както стана известно вече източниците на възобновяема енергия трудно произвеждат много, че тя да е изобилна. Когато електромобила който си купил харчи 20 киловатчаса на 100, може да знаеш че си имаш един електромобил като онези които са гълтали по 20литра на 100 в миналото, ако е на 10 вече е долу горе, но мисля че бързо ще се стигне до 6-8 киловатчаса за 100км.
https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...na-tok-6135962 , някои плещят глупости, други пък ги правят. Драйва му е по ефективен , под 10 киловатчаса на 100, батерията с 30% по лека. Като писах че разхода им ще бъде както е на автомобилите с ДВГ, ще пада и ще отиде и на 4-5 киловатчаса на 100, както стигнаха двг до 4 литра на 100..долу горе знам какво говоря. А тези специално могат да му сложат и един двг с генератор, който да бие по кпд всички други които сега правят опити и не ти трябва перфектна инфраструктура от зарядни станции за да навлязат тези електромобили и няма и да се точи навлизането им следващите 300 години.
Какво правят, викаш? Аз виждам само един концепт в линка, всички тия числа са само обещания в момента.
Ами ти какво очакваш от хейтъри-аматьори? Нямат представа от проблема пред батериите, а говорят за "недомислици" и "общ електролит". Докато, основната тежест, е другаде: Дори най-яката електрохимия, е като най-якото гориво: Ако нямаш подходящ за него двигател, не можеш пълноценно да му използваш предимствата. За демонстрация, се свщам случай отпреди 25 години: Взех си балканче. На старо но, в уникална форма, преди мен, човекът навъртял 1300 км само, УИ мрял, и то чакало в мазето. Мощни, бързо, пъргаво и, от цял Свиленград, хлапетата искаха да си ги "свАрим" с техните. Беше ОСА. Пали от четвърт, с два пръста...
САмо дето, вървеше с А86. И, един ден, реших да му налея 92-ри, безоловен. Суперстарт, и...прегря на 100-я метър. Охлаждам, Суперстарт...и - още от същото. Горивото яко, няма детонации, ама двигателят не е за него. Оправи се на мига, като налях правилния бензин.
С батериите, е същото: При безсилна конструкция, проблемите им продължават и се задълбочават. С НОВА СИЛА.
Да повторим, какво НЯМАТ те: МНОГОКЛЕТЪЧНА структура с максимална площ на единица обем (ограничаване максималната енергия в зоната на КС) и директно охлаждане на ядрото -ако се ограничим до това. И логистични и технологично вградени проблеми и причини за нееднаквост на показателите, а оттам, за съкращаване на живота и повишаване себестойността на батерията + логистичен ад за поддръжка и замяна.
Няма как да станат масови, п те еди да се решат тези им генерални проблеми. Е, тук, са решени наведнъж едни 85-90% от тях.
https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...na-tok-6135962 , някои плещят глупости, други пък ги правят. Драйва му е по ефективен , под 10 киловатчаса на 100, батерията с 30% по лека. Като писах че разхода им ще бъде както е на автомобилите с ДВГ, ще пада и ще отиде и на 4-5 киловатчаса на 100, както стигнаха двг до 4 литра на 100..долу горе знам какво говоря. А тези специално могат да му сложат и един двг с генератор, който да бие по кпд всички други които сега правят опити и не ти трябва перфектна инфраструктура от зарядни станции за да навлязат тези електромобили и няма и да се точи навлизането им следващите 300 години.
Сещам се че бях слагал нещо като бас с един от хейтърите на Мъск преди време (representjah). Явно на юнака не му стиска та си е изтрил постовете, ама все пак следи остават а
Еди караш ли още колцата или си я зазимил като моя комшия
Коментар