Добре, ако си правиш соларна централа ще искаш ли да се сложат термоизключватели между панелите или би предпочел такива да няма. Сега ако стане пожар дали в първия момент в който пристигнат да го гасят ще са на разположение подходящите средства или ще им е под ръка водата в пожарната кола, защото и с вода гасят още..не знам. Сега може да си кажеш мнението погледнато от собствента ти камбанария..да видим защото мислия тези изключватели ще са по не повече от 3 долара на панел, по добре ли е да не се сложат такива или ще предпочетеш да ги има.
- Всички възможни сигуации не са предвидими, например ми се е случвало при мокър сняг който буквално вятъра го набива в радиатора на автомобите всички бензинови автомобили да изгаснат поради намокряне на високоволтовите кабели. Единия път беше с много евтина и елементарна кола, но с всички ламарини които предпазват за влизане на вода както си е от завода производител и парадокс втори път с автомобил който е много сложен и висок клас с един дълъг голям двигател с уплътнение каквито се слагат на вратите на капака на двигателя пак изгасна защото се намокри по същия начин. Това го казвам в смисъл дали не е много по добре да има възможност за аварийно прекъсване на веригата в която са навързани последователно панелите, защото наложи ли се да се използва ще чупиш ръце обаче ще е късно. Не съм чел някой да се оплаква че дъжд може да намокря високоволтовите кабели на автомобилите, това е толкова рядък случай обаче ми е изгасвал автомобил два пъти по този начин защото чиста случайност. Та как ще се замаси единия край на проводника на панелите а човек да направи контакт с другия и със земя, знам ли някой може да тръгне да гаси пък те да са мокри отдолу или да завали дъжд..всичко може да се случи, а са 700 волта при някои и 400 да са пак са много.
- Всички възможни сигуации не са предвидими, например ми се е случвало при мокър сняг който буквално вятъра го набива в радиатора на автомобите всички бензинови автомобили да изгаснат поради намокряне на високоволтовите кабели. Единия път беше с много евтина и елементарна кола, но с всички ламарини които предпазват за влизане на вода както си е от завода производител и парадокс втори път с автомобил който е много сложен и висок клас с един дълъг голям двигател с уплътнение каквито се слагат на вратите на капака на двигателя пак изгасна защото се намокри по същия начин. Това го казвам в смисъл дали не е много по добре да има възможност за аварийно прекъсване на веригата в която са навързани последователно панелите, защото наложи ли се да се използва ще чупиш ръце обаче ще е късно. Не съм чел някой да се оплаква че дъжд може да намокря високоволтовите кабели на автомобилите, това е толкова рядък случай обаче ми е изгасвал автомобил два пъти по този начин защото чиста случайност. Та как ще се замаси единия край на проводника на панелите а човек да направи контакт с другия и със земя, знам ли някой може да тръгне да гаси пък те да са мокри отдолу или да завали дъжд..всичко може да се случи, а са 700 волта при някои и 400 да са пак са много.
Коментар