IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Добре, ако си правиш соларна централа ще искаш ли да се сложат термоизключватели между панелите или би предпочел такива да няма. Сега ако стане пожар дали в първия момент в който пристигнат да го гасят ще са на разположение подходящите средства или ще им е под ръка водата в пожарната кола, защото и с вода гасят още..не знам. Сега може да си кажеш мнението погледнато от собствента ти камбанария..да видим защото мислия тези изключватели ще са по не повече от 3 долара на панел, по добре ли е да не се сложат такива или ще предпочетеш да ги има.
    - Всички възможни сигуации не са предвидими, например ми се е случвало при мокър сняг който буквално вятъра го набива в радиатора на автомобите всички бензинови автомобили да изгаснат поради намокряне на високоволтовите кабели. Единия път беше с много евтина и елементарна кола, но с всички ламарини които предпазват за влизане на вода както си е от завода производител и парадокс втори път с автомобил който е много сложен и висок клас с един дълъг голям двигател с уплътнение каквито се слагат на вратите на капака на двигателя пак изгасна защото се намокри по същия начин. Това го казвам в смисъл дали не е много по добре да има възможност за аварийно прекъсване на веригата в която са навързани последователно панелите, защото наложи ли се да се използва ще чупиш ръце обаче ще е късно. Не съм чел някой да се оплаква че дъжд може да намокря високоволтовите кабели на автомобилите, това е толкова рядък случай обаче ми е изгасвал автомобил два пъти по този начин защото чиста случайност. Та как ще се замаси единия край на проводника на панелите а човек да направи контакт с другия и със земя, знам ли някой може да тръгне да гаси пък те да са мокри отдолу или да завали дъжд..всичко може да се случи, а са 700 волта при някои и 400 да са пак са много.
    Last edited by supertrader; 05.10.2021, 20:43.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Той проблема при така свързаните панели въобще не е че веригата не може да се прекъсне, тя се прекъсва само като се изключи всякакъв консуматор на ток от нея и вече е отворена верига по която ток не тече. Проблема е че като тръгнат да ги поливат панелите и прекъснатата верига ще се затвори през струята или там каквото се използва и по тялото на пожарникаря към земята, ако към земя особенно се е свързал и другия край на веригата на последователно навързаните панели поради също намокряне и получила се проводимост. Байпас диодите нямат пък нещо общо с проблема пък да го решат съвсем невъзможно.
      Само това е единственото верно нещо което си запомнил от хубавата картинка която казва всичко.
      Но да видим за другото: веригата е между двата полюса на панелите. Тоест, няма как да се получи верига между един от полюсите и нещо друго, да кажем пожарникар. Тоест, за да протече ток през пожарникаря, той трябва да е свързан към двата полюса.
      Следващото нещо е че за гасене на пожари от как да кажа - елетрическо естество, се използват специални пожарогасители, предназначени специално за електрически пожари. Дали пяна, дали прах, дали някаква течност... Най-доброто е въглероден двуокис, но понеже е нужно да се отнеме и температура, се използват прахови или пяна, със съответните параметри.
      Понеже на фокус е първият случай, интересно е как си представяш токов удар на пожарникар гасящ горящи панели? Те все пак се повреждат от горенето а и това с което гасят не е електропроводима течност или там каквото и да било? Предполагам идеята ти е че се гасят с вода?
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Дано в електромобите няма такива недомислени работи.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Той проблема при така свързаните панели въобще не е че веригата не може да се прекъсне, тя се прекъсва само като се изключи всякакъв консуматор на ток от нея и вече е отворена верига по която ток не тече. Проблема е че като тръгнат да ги поливат панелите и прекъснатата верига ще се затвори през струята или там каквото се използва и по тялото на пожарникаря към земята, ако към земя особенно се е свързал и другия край на веригата на последователно навързаните панели поради също намокряне и получила се проводимост. Байпас диодите нямат пък нещо общо с проблема пък да го решат съвсем невъзможно.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Това ще да е върхът на последователната мисъл.
            Мдам. За някои, непостижим.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Ами ако не искаш да те броим кьопав, не проси. Колко му е.
              Това ще да е върхът на последователната мисъл.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Бе просенето из форумите ги показва.
                Ами ако не искаш да те броим кьопав, не проси. Колко му е.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  ...и, разправят, за резултатите, трябвало на теб да докладваме.
                  Бе просенето из форумите ги показва.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Както казах, резултатите ви говорят сами.
                    ...и, разправят, за резултатите, трябвало на теб да докладваме.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Защото, тези контакти, трябва да са два. По един за всеки полюс. Така, изцяло се изключва вероятността единият полюс някъде да се допре или да остане свързан с токопроводими части, докато вторият, да остане под напрежение и, по вода или по някакъв метален предмет, да осигури верига за протичане на ток от панелите през човек. Виждаш ли? Не е сложно.
                      Както казах, резултатите ви говорят сами.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Ама защо да се поставят терморелета след като въпросът е решен? Е там, на картинката?
                        Верно си заслужавате битието.
                        Защото, тези контакти, трябва да са два. По един за всеки полюс. Така, изцяло се изключва вероятността единият полюс някъде да се допре или да остане свързан с токопроводими части, докато вторият, да остане под напрежение и, по вода или по някакъв метален предмет, да осигури верига за протичане на ток от панелите през човек. Виждаш ли? Не е сложно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Има хора които с глава стена пробиват, и да не може се мъчат. Той просто си е навил че не може инженерите да не са догледали нещо, сляпа вяра - нещо такова.
                          Ми то вие само това правите, с глава у стената и толкоз. Щото, къде са ви резултатите?
                          Ееееййй, за пенсия станахте, и нищо.
                          Щом досега не се научихте, никога няма да се научите.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Им..., да се поставят терморелета, просто варианта на свързване на панелите казва - за да е сигурно че няма да стане инцидент при гасене на пожар, освен диодите сложете терморелета и проблема се решава с термично задействани прекъсвачи които ще развържат веригата на последователно навързаните панели. Диодите не го правят това със сигурност, защото създадат ли се условия за затваряне на верига, панелите всъщност си работят и веднага ще подадат ток.
                            Ама защо да се поставят терморелета след като въпросът е решен? Е там, на картинката?
                            Верно си заслужавате битието.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Има си нужда от батерии съставени от последователно навързани малки капацитети, които да не могат да се палят. При проблем той ще извади един елемент от модула от строят, той няма да се запали защото няма достатъчно енергия в него за тази работа и ЩЕ прекъсне веригата в която са свързани всички елементи в модула с което късото съединение ще приключи.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Има хора които с глава стена пробиват, и да не може се мъчат. Той просто си е навил че не може инженерите да не са догледали нещо, сляпа вяра - нещо такова.
                                Е да де, не може. И трошките горят.

                                Коментар

                                Working...
                                X