IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Добре самия модул като дизайн без някой специфични черти и функции би трябвало да не е изобретение, обаче адаптиран за електромобили има функции и внедрени конструктивни особенности които 100% са изобретение. 100% защото ако ги имаше в биполянтите както са ги нарекли батерии да бяха се наложили за електромобили само такива батерии в момента.
    - Това за което спориш е по скоро лапсус, обема в който се налива електролита е един и затова казвах че те са в общ електролит, реално електролита обаче не е чак толкова общ. Нищо не е променено, пак може да се каже общ електролит в модула в който са всички елементи или пакета, сандвича от елементи.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Имхотеп, не в един корпус а в един съд са безкорпусните елементи, но електролита не може да бъде наречен общ защото няма да е точно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Е това никакво изобретение не е. На всички батерии елементите са в един корпус.

        Ти за общия електролит кажи, това е интересната част от изобретението?

        Т.нар. "общ електролит", НЕ Е част от изобретението.

        Коментар


        • .

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Корпуса е един и в него са поставени всички елементи. Елементите на модулчето са безкорпусни и имат един общ корпус, точно както го бях нарисувал.
          Е това никакво изобретение не е. На всички батерии елементите са в един корпус.

          Ти за общия електролит кажи, това е интересната част от изобретението?

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Корпуса е един и в него са поставени всички елементи. Елементите на модулчето са безкорпусни и имат един общ корпус, точно както го бях нарисувал.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Ами да задават се едни батерийки в общ електролит, за който много пъти се каза че не е точно общ но това са подробности. Той нали имаше претенции за цвят, ще има само жълти за сега.
              Обещах му, специално за него, да пуснем (разбира се, ограничена серия) светлосини. Тематични, един вид.

              Коментар


              • Ами да задават се едни батерийки в общ електролит, за който много пъти се каза че не е точно общ но това са подробности. Той нали имаше претенции за цвят, ще има само жълти за сега.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Отклонявате се от темата, та да върнем нещата там, където трябва да са:

                  В края на феруари-началото на март тук се появи една новина за едно изобретение за батерии за електромобили наречено микромодул.
                  Това изобретение извървя дълъг път на развитие, включително с оловни клетки в общ електролит. Та докъде стигна работата по това нечувано до сега изобретение?
                  Зима е. Сега разлагат въглища

                  Коментар


                  • Отклонявате се от темата, та да върнем нещата там, където трябва да са:

                    В края на феруари-началото на март тук се появи една новина за едно изобретение за батерии за електромобили наречено микромодул.
                    Това изобретение извървя дълъг път на развитие, включително с оловни клетки в общ електролит. Та докъде стигна работата по това нечувано до сега изобретение?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Не знаех, има ли ефект. Само на сайта който пуснах, японците предлагат газификация на въглища и с след това газова турбина и КПД 50% - около.
                      Last edited by supertrader; 27.09.2021, 17:00.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Гледам само разни ентусиасти се занимават, сигурно е куцо и не помага. Първия вариант е за камини на дърва, слагат вътре една метална кутия пълна с пирони и вода, огъня като я загрее се отделя водород който изгаря, казваха от по доброто изгаряне се харачат два пъти по малко дърва. Сега има с никел, термолизата тръгва на по ниска температура и пак получаваш повече гориво. Трябва да се изпробва, може да стане за централи - въглищарки.
                        Абе човек, казах ти: ОТДАВНА се използва във въглищни ТЕЦ.

                        Коментар


                        • Гледам само разни ентусиасти се занимават, сигурно е куцо и не помага. Първия вариант е за камини на дърва, слагат вътре една метална кутия пълна с пирони и вода, огъня като я загрее се отделя водород който изгаря, казваха от по доброто изгаряне се харачат два пъти по малко дърва. Сега има с никел, термолизата тръгва на по ниска температура и пак получаваш повече гориво. Трябва да се изпробва, може да стане за централи - въглищарки.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Да КПД на ТЕЦ може да се повиши също, той е много нисък а въглищата подлежат и те на газификация преди да бъдат изгаряни. Нещата се правят от японците, и електромобилите от там дойдоха. Не знам ако се гори вода с основното гориво дали няма да се повиши ефективността на използването му. Използва се никел като катализатор за термолиза на вода и после продуктите от разпада на водата се изгарят и се отделя повече топлина, съответно може би по малко гориво ще се изразходва, по малко въглища или газ от въглища.
                            Това с водата се прави отдавна.

                            Коментар


                            • Да КПД на ТЕЦ може да се повиши също, той е много нисък а въглищата подлежат и те на газификация преди да бъдат изгаряни. Нещата се правят от японците, и електромобилите от там дойдоха. Не знам ако се гори вода с основното гориво дали няма да се повиши ефективността на използването му. Използва се никел като катализатор за термолиза на вода и после продуктите от разпада на водата се изгарят и се отделя повече топлина, съответно може би по малко гориво ще се изразходва, по малко въглища или газ от въглища.
                              Last edited by supertrader; 27.09.2021, 11:37.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар

                              • Working...
                                X