IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
    Те по принцип ще са -
    Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
    Като БМВ 3 - 8-10квч
    По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
    А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
    Ми как да го направи, има Закон за запазване на енергията, тоест в случая за да преместиш едно тяло на някакво разстояние, е нужна точно определена енергия. В случая например при еднакво тегло е без значение какво гориво ще използваш. Това в идеалният случай разбира се.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
      Те по принцип ще са -
      Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
      Като БМВ 3 - 8-10квч
      По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
      А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
      Last edited by supertrader; 30.11.2021, 17:22.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
        Бе как шофира... Ако изобщо не шофира ич нема да арчи.

        Та приус харчи 4.75 л/100 км средно. Тоест, ако го сравняваш с електричка, това са 42.3 кв/ч.
        Една Тесла харчи 21.25 кв/ч
        Разликата е двойна в полза на теслата.


        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
            Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
            Tова е приус.
            Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.

            https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/

            ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.

            Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
            Така че сега всички показват как е в действителност.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
              Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
              Tова е приус.
              Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.

              https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/

              ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.

              Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
              Така че сега всички показват как е в действителност.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
                Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
                Глупости на търкалета. Електроавтомобилите харчат много повече ток от колелетата именно защото са електромобили и осигуряват комфорт на пътниците в купето. Откъде мислиш се взема енергията за парно отопление или за климатика? Ами за фаровете, радиото, компютрите, мигачите и прочее електроника или електрика в колата, които знаеш ли, че работят по-добре когато има ток?

                И най-важното - средният разход на енергия на 100 km зависи от масата (теглото) на колата. Едно е да движиш 2 тона автомобил и съвсем друго е да движиш някаква таратайка, която едвам събира 500 килограма с все пътници. Тоест няма как да сравняваш таратайки с истинска луксозна и комфортна лека кола.

                Абсолютно същото важи и за автомобилите с ДВГ - няма как да сравняваш по разход на енергия (гориво) Трабант и Audi S8 или Q7.
                Last edited by Mateev; 30.11.2021, 15:03.

                Коментар


                • https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
                  Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
                    Сега за автомобил ли говориш или за велосипед?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Има логика в това да беше станала такава трансформация към 90% хибриди, сега нивата на емисиите от леките автомобили щяха да са поне 3 пъти надолу, а то с 2 % електрички дето се вика почти едно нищо.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                        И са с по-нисък въглероден отпечтък. Ама тва май го дъвкахме преди две годии в този форум.
                        Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
                        Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?

                        Най-богат в акции, на компания дето е все на загуба показва не електричките, а балъците на борсите докъде са.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
                          И са с по-нисък въглероден отпечтък. Ама тва май го дъвкахме преди две годии в този форум.
                          Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
                          Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?

                          Коментар


                          • Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              v_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
                              Супертрейдър, обяснете моля как ще получат 7.7 кв/ч разход за 100 км?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-4bbde36feeb4
                                Само не мога да разбера как не са с оригиналните гуми тези по на 40 хиляди километра.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X