Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
-
Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
Те по принцип ще са -
Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
Като БМВ 3 - 8-10квч
По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.Last edited by supertrader; 30.11.2021, 17:22.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
Та приус харчи 4.75 л/100 км средно. Тоест, ако го сравняваш с електричка, това са 42.3 кв/ч.
Една Тесла харчи 21.25 кв/ч
Разликата е двойна в полза на теслата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.
https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/
ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.
Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
Така че сега всички показват как е в действителност.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.
https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/
ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.
Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
Така че сега всички показват как е в действителност.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
И най-важното - средният разход на енергия на 100 km зависи от масата (теглото) на колата. Едно е да движиш 2 тона автомобил и съвсем друго е да движиш някаква таратайка, която едвам събира 500 килограма с все пътници. Тоест няма как да сравняваш таратайки с истинска луксозна и комфортна лека кола.
Абсолютно същото важи и за автомобилите с ДВГ - няма как да сравняваш по разход на енергия (гориво) Трабант и Audi S8 или Q7.Last edited by Mateev; 30.11.2021, 15:03.
Коментар
-
https://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеРазхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеИ са с по-нисък въглероден отпечтък. Ама тва май го дъвкахме преди две годии в този форум.
Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?
Най-богат в акции, на компания дето е все на загуба показва не електричките, а балъците на борсите докъде са.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеРазхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.
Та докъде стигнаха електричките. промениха ли пазара на автомобили?
Май стигнаха до там ЮАР-ския тарикат да стане най богатия човек на планетата?
- 1 like
Коментар
-
Разхода е 2.5 - 2.7 л бензин на 100км, един литър бензин има енергийна стойност 9.5 киловатчаса, изгаря се в ДВГ който има ефективност не повече от 30% или (2.5 x 9.5) x 0,3 = 7.12 киловатчаса. Ако една Тесла 3 има такъв разход на енергия с едно зареждане на 70 киловатчаса в батерията ще изминава 1000км, сега колко минават - 400..450, не знам. Излиза че тези хибриди са много по енергийно ефективни, не излиза а то си е така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, да разхода е на бензин, но като се вземе ефективността на двг, която няма да надхвърли 30% на бензин и разхода който прави се получават 7.7 киловатчаса за 100км път. При електромобилите разхода на енергия в ток е 2 пъти по висок. Това се дължи на този драйв който са изобретили Тойота, той е доста добър. Варианта им е да си го купят и приспособят за електромобили производителите или да вземат нещо друго което ще бъде пак толкова ефективно за електромобили и по евтино за производство отколкото ако приспособят този драйв за ел.коли. А дали има проблем както са конструирани - то се вижда при сравнението което направих.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-4bbde36feeb4
Само не мога да разбера как не са с оригиналните гуми тези по на 40 хиляди километра.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар