IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid, не е толкова за него това което написах, само по повод което е написал. Другото си е за нас, какво може да направим да се задвижи нещо по сериозно. Преди години когато Гугъл пуснаха Андроид помня смяташе, че се луди и ще си хвърлят труда на вятъра, о те пробиха и изкараха милиарди и продължават да го правят. Иначе никой нямаше да ги пусне на глобалния пазар. Много хора не си дават сметка но глобалния пазар е много жесток, един продава а всички други които правят същото нещо стоят за присъствие. Тези които са успешни много добре прилагат правилото за стадато, един път като го подкарат..Всъщност хората ако знаеха какви са характеристиките на глобалния пазар, включително и този на труда, едва ли някой би го желал освен една шепа хора.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Имхотеп, не знам какви са тези глупости които пишеш, произвеждат се поне 100 вида литиевойонни батерии в Азия. Сега да снимам ли картинки в нета да ги пусна, да ги изброим. Въобще не виждам какъв проблем може да бъде още един вид батерия, като форма, размери и структура, че чак Мъск ще се самоубива. Имах предвид нещо друго, може да се пусне фрии кутийката която била смешна, може да се намерят такива които да правят литиевойонни навити на руло батерии в такива кутийки. Може да се даде и идея за монтажа като за електромобили, съответно с охлаждане или затопляне, и мога да се обзаложа че това нещо е пробивно. Има операционна система, която Гугъл пуснаха свободно и си намериха начин чрез екстри към нея и персонализиране за конкретни потребители да изкарват пари от това нещо, може би много повече отколкото ако я продаваха. Просто идея за бизнес, нищо повече. Иначе всеки е свободен да не харесва някакъв инженерен продукт. Мисълта ми е основно за монтажа, защото като се заложи формата на нейно място може да се монтират модулчета на по високо напрежение, естественно ще се променят контролерите и окабеляването, но това може да се направи с един комплект от необходимите неща. Защо някой ще си смени после батериите ? Огтовора е лесен - за по голям пробег и по ниска цена когато оригиналните батерии приключат. Според мен монтажа е толкова оригинален, че може да стане стандарт, евтин, ергономичен после за ремонти евентуално и без излишни детайли. Много компании дори постъпват така, имат разработен по добър продукт но поддържат стара версия докато пазара се насити и пускат по новото нещо за да привлекат интерес обратно.
      Когато видиш ТОЗИ да ти разправя, кое "не може", имай предвид, че ТОЙ не го може.
      Когато видиш ТОЗИ, да защитава някого, значи, ИМА ИЗГОДА.
      Когато видиш ТОЗИ, да прокламира нещо, огледай се за НЕГОВИЯ морал и т.н.
      ДА, ТОЙ не може много неща. Ами...
      ТОЛКОВА МОЖЕ

      Коментар


      • Имхотеп, не знам какви са тези глупости които пишеш, произвеждат се поне 100 вида литиевойонни батерии в Азия. Сега да снимам ли картинки в нета да ги пусна, да ги изброим. Въобще не виждам какъв проблем може да бъде още един вид батерия, като форма, размери и структура, че чак Мъск ще се самоубива. Имах предвид нещо друго, може да се пусне фрии кутийката която била смешна, може да се намерят такива които да правят литиевойонни навити на руло батерии в такива кутийки. Може да се даде и идея за монтажа като за електромобили, съответно с охлаждане или затопляне, и мога да се обзаложа че това нещо е пробивно. Има операционна система, която Гугъл пуснаха свободно и си намериха начин чрез екстри към нея и персонализиране за конкретни потребители да изкарват пари от това нещо, може би много повече отколкото ако я продаваха. Просто идея за бизнес, нищо повече. Иначе всеки е свободен да не харесва някакъв инженерен продукт. Мисълта ми е основно за монтажа, защото като се заложи формата на нейно място може да се монтират модулчета на по високо напрежение, естественно ще се променят контролерите и окабеляването, но това може да се направи с един комплект от необходимите неща. Защо някой ще си смени после батериите ? Огтовора е лесен - за по голям пробег и по ниска цена когато оригиналните батерии приключат. Според мен монтажа е толкова оригинален, че може да стане стандарт, евтин, ергономичен после за ремонти евентуално и без излишни детайли. Много компании дори постъпват така, имат разработен по добър продукт но поддържат стара версия докато пазара се насити и пускат по новото нещо за да привлекат интерес обратно.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ем говорих с Мъск преди малко, едвам го убедих да не си реже вените. Каза ми че е разчитал на вас за ефтини батерии, но като е разбрал какво казваш и взел решение да сложи край на мъките си. Обнадеждих го че може да се смилите и да продължите с пробива.

          Ааааалилуййяяяя!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, нямат картинки, само на звук са.
            Ахам. Пустосват, проклетисват...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Електромобилите май бяха до тук за момента, освен ако не стане чудо да се пръкнат евтини батерии.
              Ем говорих с Мъск преди малко, едвам го убедих да не си реже вените. Каза ми че е разчитал на вас за ефтини батерии, но като е разбрал какво казваш и взел решение да сложи край на мъките си. Обнадеждих го че може да се смилите и да продължите с пробива.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение

                Знаете нещо за него ли? Разкажете, моля. Почвам да си водя досиета за всеки потенциално опасен субект.
                Е не споменах ли къде да погледнеш? Темите за зелената и интелигентната, за интелектуалната собственост... за пднг...
                В последната ще трябва да гледаш доста назад поне пет години.
                А и не е опасен, само ако му дадеш пари повече няма да ги видиш.

                Но ето виж го и самият изобретател. Сайтчето го няма от година-две но гледай го до края и ще ти даде някои идеи.




                Last edited by Имхотеп; 08.03.2022, 02:23.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Pyramid, нямат картинки, само на звук са.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Че то ние ги пръкнахме, Дани.
                    Кои вие бре, ти и горнооряховското ВиК ли

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Електромобилите май бяха до тук за момента, освен ако не стане чудо да се пръкнат евтини батерии.
                      Че то ние ги пръкнахме, Дани.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Те не са ли с литий желязо фосфат електрохимия, няма проблем няма да се палят защото електролита и е незапалим. Между другото китайските батерии за теслите, то всъщност некитайски още нямат май, но тези на катл са с изведен таб на всеки половин оборот на навивката и също отдават по този начин по голям ток..могат. Но това за големия ток не е много необходимо, обаче в момента са така електромобилите.
                        Едно е, обаче с един "таб" на всеки половин оборот и малко по-друго, с цялата площ вместо този "таб"на електрода, без да го отвеждаш другаде, да си говорим истината.

                        Коментар


                        • Електромобилите май бяха до тук за момента, освен ако не стане чудо да се пръкнат евтини батерии.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Те не са ли с литий желязо фосфат електрохимия, няма проблем няма да се палят защото електролита и е незапалим. Между другото китайските батерии за теслите, то всъщност некитайски още нямат май, но тези на катл са с изведен таб на всеки половин оборот на навивката и също отдават по този начин по голям ток..могат. Но това за големия ток не е много необходимо, обаче в момента са така електромобилите.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение

                              Знаете нещо за него ли? Разкажете, моля. Почвам да си водя досиета за всеки потенциално опасен субект.
                              Не го знам какво "ще разкаже" но, подозирам, ще се отклони от темата. Вече доказахме че чудовищните батерии 4680, са опасни но, има по-добро предложение. Момчето опитва да "се докаже", като плюе, а доказателства - ниц...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп
                                И да му се мазниш, и да не, все ще си лежиш там, по очи в калта.

                                Знаете нещо за него ли? Разкажете, моля. Почвам да си водя досиета за всеки потенциално опасен субект.

                                Коментар

                                Working...
                                X