...Много изтръпна този форум.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Дайте пример с тръбичката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не за всяко, плаща даден субект. За тези, за които, той не е платил, плащат други но, неплатено, не остава. Примери да искаш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не за всяко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За всяко едно нещо, Дани, се плаща с поне едно друго. Затова, хората гледат да не се чак толкова увличат
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmathematician, така се получава защото електромоторите имат брутален въртящ момент в режим на претоварване и слагат здрави редуктори но скоростна кутия няма..няма защото не знаят как да направят драйва много здрав понеже електромоторите една нормална скоростна кутия могат да я смелят. При висока скорост оборотите на ротора вече са такива че той с удоволствие би се освободил от статора, ел.моторите имат ъгъл на мощността и той зависи от оборотите им, от него зависи ефективността на електродвигателя. При променливи обороти или както варират с инвертора може да се променя това нещо с ъгъла на мощността, но не напълно и направо си иска промяна на физичните размери..по добре ще се получи ако електромоторите работят в много малък диапазон на изменение на оборотите, както се прави с ДВГ. Може да се оправи и тогава електромобилите ще имат по нисък разход на ток.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеВремето между другото е измерено с българското GPS устройство Racebox.
Да не кажете че после нищо не се произвежда в тая клета държава
Много професионална работа - https://www.racebox.pro/
И би трябвало да са ги финансирали тези господа
https://www.endeavor.bg/dare-to-scale-growth-program/
https://therecursive.com/rotax-accel...dare-to-scale/
За който следи инвестиции и иска да инвестира.
- 1 like
Коментар
-
ДВГ с мощност 150к.с. само ако му се махнат ограничителите на оборотите, при по старото поколение са механични ..се получава така че може да развива автомобила към 300км.ч. не отчитам дали по наклон нагоре или надолу, защото при тази скорост бързо се редуват, а пътното платно визуално се свива.D.Y.F-091066
Коментар
-
mathematician, така се получава защото електромоторите имат брутален въртящ момент в режим на претоварване и слагат здрави редуктори но скоростна кутия няма..няма защото не знаят как да направят драйва много здрав понеже електромоторите една нормална скоростна кутия могат да я смелят. При висока скорост оборотите на ротора вече са такива че той с удоволствие би се освободил от статора, ел.моторите имат ъгъл на мощността и той зависи от оборотите им, от него зависи ефективността на електродвигателя. При променливи обороти или както варират с инвертора може да се променя това нещо с ъгъла на мощността, но не напълно и направо си иска промяна на физичните размери..по добре ще се получи ако електромоторите работят в много малък диапазон на изменение на оборотите, както се прави с ДВГ. Може да се оправи и тогава електромобилите ще имат по нисък разход на ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
Когато гониш максимална скорост на скъп и мощен електрически автомобил и те изпревари с лекота чешко комби с двигател с вътрешно горене...
https://dizzyriders.bg/post/9632/sko...200-km-ch-vide
Видеото по-долу разкрива скоростните възможности на електрическия Ford Mustang Mach-E. Този, който е изкаран за тест на германски аутобан, е версия GT с допълнителен пакет Performance Edition. Цената му е около 60 000 евро, срещу които получавате 480 к.с. и впечатляващите 860 Нм максимален въртящ момент.
YouTube каналът AutoTopNL, които нескрито признават, че не си падат по еко и зелени неща за каране, тестват възможностите на електрическия Mustang, който както знаете се води SUV.
Официално Mustang Mach-E GT, ободуван с два електродвигател и 4х4, ускорява от 0-100 км/ч за 3,7 секунди, но на мокра настилка се справя за 4,47 секунди. Времето между другото е измерено с българското GPS устройство Racebox.
Когато километражът на електрическия Mustang почти достига 200 км/ч, в лявата лента на магистралата Skoda Superb комби го изпреварва без проблем. Версията на чешкия модел е Scout, която също е със задвижване на четирите колела. Под капака си Skoda-та може да е с дизелов 2,0 TDI или бензинов 2,0 TSI.
п.п. и видеото за който не му се чете цялата статия
https://www.youtube.com/watch?v=GHgLrg9ee98
Last edited by mathematician; 28.12.2021, 20:51.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ами ето тук виждам вашата възможност, да организирате едно производство, и да ги ударите в земята.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, вземи потърси да видиш, тези които произвеждат стабилно качество изобщо не продават на пазара на дребно, нищо не им остава и всичко се продава и влага на едро.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=N-i32WVYuiw , ето как се чупи редуктор на електромобил зимата в дебелия сняг, това е на Бъфет от фирмата произведено, но няма значение на север успяват да счупят всичко което е здраво колкото за електромобил.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар