IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ...Много изтръпна този форум.

    Коментар


    • За много години, българи!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Дайте пример с тръбичката.

        https://www.youtube.com/watch?v=ij7ncA-SVgE

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Не за всяко, плаща даден субект. За тези, за които, той не е платил, плащат други но, неплатено, не остава. Примери да искаш.
          Дайте пример с тръбичката.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Не за всяко.

            Не за всяко, плаща даден субект. За тези, за които, той не е платил, плащат други но, неплатено, не остава. Примери да искаш.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              За всяко едно нещо, Дани, се плаща с поне едно друго. Затова, хората гледат да не се чак толкова увличат
              Не за всяко.

              Last edited by RUBLA; 29.12.2021, 10:35. Причина: Заяждане.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                mathematician, така се получава защото електромоторите имат брутален въртящ момент в режим на претоварване и слагат здрави редуктори но скоростна кутия няма..няма защото не знаят как да направят драйва много здрав понеже електромоторите една нормална скоростна кутия могат да я смелят. При висока скорост оборотите на ротора вече са такива че той с удоволствие би се освободил от статора, ел.моторите имат ъгъл на мощността и той зависи от оборотите им, от него зависи ефективността на електродвигателя. При променливи обороти или както варират с инвертора може да се променя това нещо с ъгъла на мощността, но не напълно и направо си иска промяна на физичните размери..по добре ще се получи ако електромоторите работят в много малък диапазон на изменение на оборотите, както се прави с ДВГ. Може да се оправи и тогава електромобилите ще имат по нисък разход на ток.
                За всяко едно нещо, Дани, се плаща с поне едно друго. Затова, хората гледат да не се чак толкова увличат

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Времето между другото е измерено с българското GPS устройство Racebox.
                  Зачудих се кои са тези дето правят такива джаджи.

                  Да не кажете че после нищо не се произвежда в тая клета държава


                  Много професионална работа - https://www.racebox.pro/


                  И би трябвало да са ги финансирали тези господа

                  https://www.endeavor.bg/dare-to-scale-growth-program/

                  https://therecursive.com/rotax-accel...dare-to-scale/


                  За който следи инвестиции и иска да инвестира.



                  Коментар


                  • ДВГ с мощност 150к.с. само ако му се махнат ограничителите на оборотите, при по старото поколение са механични ..се получава така че може да развива автомобила към 300км.ч. не отчитам дали по наклон нагоре или надолу, защото при тази скорост бързо се редуват, а пътното платно визуално се свива.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • mathematician, така се получава защото електромоторите имат брутален въртящ момент в режим на претоварване и слагат здрави редуктори но скоростна кутия няма..няма защото не знаят как да направят драйва много здрав понеже електромоторите една нормална скоростна кутия могат да я смелят. При висока скорост оборотите на ротора вече са такива че той с удоволствие би се освободил от статора, ел.моторите имат ъгъл на мощността и той зависи от оборотите им, от него зависи ефективността на електродвигателя. При променливи обороти или както варират с инвертора може да се променя това нещо с ъгъла на мощността, но не напълно и направо си иска промяна на физичните размери..по добре ще се получи ако електромоторите работят в много малък диапазон на изменение на оборотите, както се прави с ДВГ. Може да се оправи и тогава електромобилите ще имат по нисък разход на ток.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Когато гониш максимална скорост на скъп и мощен електрически автомобил и те изпревари с лекота чешко комби с двигател с вътрешно горене...


                        https://dizzyriders.bg/post/9632/sko...200-km-ch-vide


                        Видеото по-долу разкрива скоростните възможности на електрическия Ford Mustang Mach-E. Този, който е изкаран за тест на германски аутобан, е версия GT с допълнителен пакет Performance Edition. Цената му е около 60 000 евро, срещу които получавате 480 к.с. и впечатляващите 860 Нм максимален въртящ момент.

                        YouTube каналът AutoTopNL, които нескрито признават, че не си падат по еко и зелени неща за каране, тестват възможностите на електрическия Mustang, който както знаете се води SUV.

                        Официално Mustang Mach-E GT, ободуван с два електродвигател и 4х4, ускорява от 0-100 км/ч за 3,7 секунди, но на мокра настилка се справя за 4,47 секунди. Времето между другото е измерено с българското GPS устройство Racebox.

                        Когато километражът на електрическия Mustang почти достига 200 км/ч, в лявата лента на магистралата Skoda Superb комби го изпреварва без проблем. Версията на чешкия модел е Scout, която също е със задвижване на четирите колела. Под капака си Skoda-та може да е с дизелов 2,0 TDI или бензинов 2,0 TSI.


                        п.п. и видеото за който не му се чете цялата статия

                        https://www.youtube.com/watch?v=GHgLrg9ee98
                        Last edited by mathematician; 28.12.2021, 20:51.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Ами ето тук виждам вашата възможност, да организирате едно производство, и да ги ударите в земята.
                          Има кой

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, вземи потърси да видиш, тези които произвеждат стабилно качество изобщо не продават на пазара на дребно, нищо не им остава и всичко се продава и влага на едро.
                            Ами ето тук виждам вашата възможност, да организирате едно производство, и да ги ударите в земята.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Имхотеп, вземи потърси да видиш, тези които произвеждат стабилно качество изобщо не продават на пазара на дребно, нищо не им остава и всичко се продава и влага на едро.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=N-i32WVYuiw , ето как се чупи редуктор на електромобил зимата в дебелия сняг, това е на Бъфет от фирмата произведено, но няма значение на север успяват да счупят всичко което е здраво колкото за електромобил.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X