IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
    Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
    80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

    Пак си чел-недочел.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен
      Че ти не вися ли самураите как са го обяснили? Съвсем, като за вас двамата с Импотеция и за онзи мармот, от Габрово. Точно, съвсем като за.

      Коментар


      • А вече обясняващите се ще сте вие.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
          Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен

          Коментар


          • А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Давам ви информация, споделям нещо което не ви е направило впечатление и то е доста напреднало като технология защото разхода на енергия е 7.7 киловатчаса за изминаване на 100км и не ми се смята но ще дойде около 9 за големите SUV. Не е случайно че Тойота точно правят биполярната батерия която изкараха, просто са много по напреднали технологично очевидно. Между другото тези батерии са с 20 000 цикъла на заряд - разряд, май няма никой друг който да може да направи такава батерия още.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                Нали?
                Само във Варна и Горна,
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • 15 милиона такива имало продадени, Toyota hibrid sinergy drive , изключително енергийно ефективни.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Никой освен теб не знае за такива коли.

                    И изманика знае, стават двама Опа, може да е шизо - и да си е пак един хахахаха!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Темата нали е за електрически коли ?
                      Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                      Никой освен теб не знае за такива коли.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Темата нали е за електрически коли ?
                        Вече имало електрически коли които въбще не трябва да се зареждат с ток, не знаех че Тойота са направили такива - 80% от пътя се изминава на ток и въобще няма нужда от зареждане с кабел на зарядна станция.
                        Last edited by supertrader; 28.11.2021, 12:05.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          И един мармот завива шоколада в станиол ...
                          Не се сдържах - харесах. И назначавам тебе за мармот. Отсега нататък, Матейко е мармот и ще завива шоколади. Ааааалилуйя!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            И един мармот завива шоколада в станиол ...
                            По-скоро измамник завива шоколада... ако някой му даде пари...

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
                              1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
                              2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
                              3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
                              4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
                              5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
                              6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
                              7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
                              8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
                              Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
                              И един мармот завива шоколада в станиол ...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Да но знам че работят, при това много добре..не отлично работят. И сам избери - или лъжа, или казвам истината.
                                Сигурно работят. Ако и микромодула работи така, успехът му ще е като на другите недоделки.


                                ПП Ако трябва да избера, то избирам лъжа.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X