Точно този въпрос ни затруднява ! Да е по красива сигурно..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтава конструкцията е перфектна, това трябва - електродите да не се огъват, електроди които са направени да имат пореста структура не може да се навиват защото ще се пречупват. Другите електроди трябва да навиваш голяма площ за да се получи капацитет, после тежат и материали много се влагат. Това нещо не е никак лесно да се направи, но въпрос на организация и желание.
Например ето един въпрос който би трябвало да е в компетенциите ви:
Защо кутийката е зелена?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Става конструкцията е перфектна, това трябва - електродите да не се огъват, електроди които са направени да имат пореста структура не може да се навиват защото ще се пречупват. Другите електроди трябва да навиваш голяма площ за да се получи капацитет, после тежат и материали много се влагат. Това нещо не е никак лесно да се направи, но въпрос на организация и желание.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗащо да е неприложима, никой не прояви интерес, не написа - аз направих, принтирах кутийката - корпуса за батерията.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, горивните клетки за водород по същество са батерия, процеса е електрохимичен и като устройстройство са подобни повече отколкото различни от батериите - анод, катод, мембрана са именовани частите им. Затова се учудих като го написа че това няма нищо общо с електромобилите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, горивните клетки за водород по същество са батерия, процеса е електрохимичен и като устройстройство са подобни повече отколкото различни от батериите - анод, катод, мембрана са именовани частите им. Затова се учудих като го написа че това няма нищо общо с електромобилите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи кво се пулиш, оная кръглата кутийка за нищо не става.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mitaka7 Разгледай мнение
Писал е в темата за биткойна. Пиши му на лични. Обиден е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотеп, просто давам като пример да се види че тези неща за които говорим като се приложат ще се отиде много напред, да не би японците да стигнаха за 1 ден или една година до тази конструкция. А батерията им на последния модел за да има милиони цикли на заряд и разряд е с нищожния капацитет 1.23 киловатчаса и тежи 50 кг. там не са напреднали много, ние там искаме да ударим и няма да стане хоп..троп. А иначе със задвижване с водород много са напреднали, но пак са до под кривата круша. На по стария модел смятах - 30 киловатчаса за 100км , малко са множко в сравнение с електромобилите с батерии. Но те си работят и след години ще са напреднали..20 години може би. В сравнение с БМВ, които бяха тръгнали с двг на водород, и се оказа че той прави много азотни окиси, водорода го зареждаха в криогенен резервоар втечнен и трябваше за да не се повишава налягането с клапан да се изпуска в атмосферата..японците имат голям напредък. Сега това нещо в ограничен мащаб разбира се могат да го използват за доставка на енергия по къщите, водорода по тръби и самия стак от клетки който го обръща в електричество с тези параметри които дават за колата ако е с мощност 15 киловатчаса, ще бъде една кутия с тегло 4 килограма и обем около 4 литра. Разбира се е скъпо и пак за места примерно имат ток от ветрогенератори и го превърнат във водород. Мисля че на първия модел такава тойота стака беше 170кг и огромен като размери, сега са го направили според данните за колата които дават 32 кг. Та основното беше че такова нещо може да се направи и с батериите, може да отнеме над 15 години, но ако се направи ще се ползва, ако не се направи..
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
А между другото рециклирането е жестоко спестяване на енергия, цветните метали да се претопят и превърнат в готов продукт няма да погълне операцията почти никаква енергия в сравнение с това да се добият от природните суровини което е много енергия. Добива на килограм метал условно погръща 15 киловатчаса, а претопяването ще стане с 2-3..нещо такова, като дори при пълния цикъл на добив и този разход за претопяване пак го има..така че се печелят направо тези 15 киловатчаса. Рециклирането е убийственно изгодно. Смесването на анодни и катодни материали обаче с последващото им разделяне според мен е разочароващо, от тези материали качественни батерии като първичните не могат да се получат. Сравнявам съвсем обикновенните батерии цинк - въглерод - два пъти а, от тях има много които са от рециклирани суровини, съпротивлението на графита им е голямо, саморазреждат се и са много ниско качество в крайна сметка. Нито една литиева батерия в момента не направената така че да може да се рециклира по начина който описах. Т.е. говори се за рециклиране, слагат се знаци че е продукт който ще се рециклира и до там.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Според мен това което трябва да се направи за модулите е рециклиране с робот, който първо да отстранява корпуса и след това да отделя анодите на елементите на едно място, катодите отделно. Така като се обработят механично може да се отдели лития и графита съответно, след очистване да се използват повторно. Друг вариант за рециклиране според мен няма, това което в момента демонстрират уж са постигнали е една измама - лъжат. При рециклирането което предлагам от същите суровини ще може да се произведе нов модул като се добавят много малко свежи материали и с рециклиране живота на батериите става на практика вечен. В противен случай с батериите в един момент пак ще се приключи, този момент сега е далечен но е неизбежен.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар