If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
И кой ще поема риска при дефектна/развалена батерия. То при 10-15% деградирала ще почнат да се оплакват
Тези и редица други Проблеми, са резултат на изостаналата концептуално електрическа и конструктивно концепция, и са решени елегантно и кардинално в микромодулната ми концепция, която, е изобретение и вече е публикувана на сайта на патентното ведомство от миналия месец.
CAN is a low-level protocol and does not support any security features intrinsically. There is also no encryption in standard CAN implementations, which leaves these networks open to man-in-the-middle frame interception. https://en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus#Security
На Бош измислицата дали е оръжие като газа?
Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях.
Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях. При по лека батерия няма нужда от помещение, клетка в което да влезе колата, достатъчно е да застане в определена позиция и от склада да излиза механична ръка, която да я подмени и две минути ще са много време.
Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
.. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.
Software compatibility is a characteristic of software components or systems which can operate satisfactorily together on the same computer, or on different computers linked by a computer network. It is possible that some software components or systems may be compatible in one environment and incompatible in another. https://akmicorp.com/what-sae-standard/
Требе пръво некой да измисли декрет за Toshiba's SCiB™ оти така и така задръстването е големо
Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
Коментар