IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
    Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
    Да де, ама ние всички живеем сега.

    Коментар


    • Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

      Коментар


      • Фантазиите ти са безкрайни. Нищо не се публикува - защото го няма и не е конкурентно. Ако имаше смисъл,отдавна щеше да носи пари на пазара. Това е смисълът на всяко конкурентно производство. Да създаваш усещането за тайнственост около нещо - може да бъде печеливша стратегия за кратко,после ти остава само аудиторията на ония, които сега откриват топлата вода. Тук изобщо не става въпрос за консервативно мислене, ако и да се носи вода от 9 кладенци.
        защо, все пак японеца не почва да усвоява това "чудо,над чудесата"-първо в Япония,а гледа да го пробута на нас? Отговорът е лесен: защото в Европа има мнооого безотчетни пари по фантасмагорични "проекти" и проектЧЕТА... , но има и много гладни управници, които сменяме като носни кърпички...

        на мен ми е все тая, дали някога ще разбереш на 101%

        Коментар


        • безимeн - спокойно, разбирам тезата ти на 101% дори, не казвам че консервативизма е грешна посока. Постепенно може би ще навлязат други технологии, това е което казвам. Както осветлението от ел. крушки с нажежаема жичка отиде на такива с диоди, а може и направо към технология която съвсем нова и дори петрола да не се използва при нея. Въобще не е ясно какви са възможностите, разработчиците едва ли публикуват в интернет какво са направили и може единственно да се гадае.

          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            безимeн - на един електромобил му стигат 15 киловата за час ел. енергия за да измине с тях 100 км. за този един час. Енергията която се съдържа в един килограм от петролните деривати превърната от джаули в киловати за час ел.енергия колко е ? Пресметни така разхода на автомобил и да видим дали бензиновите са с цели 36% ефективност. Света някога е приемал че транспорта ще се осъществява с животинска сила, но се е променил в последствие и промяна пак е просто невъзможно да не се случи. Не мога да определя само кога ще бъде тази промяна, също и технологията която ще замени ДВГ не е 100% сигурно каква ще бъде. Възможно е да е напълно революционна и въобще да не се използват въглеводороди и без това има нужда от пластмаси и ще има нужда от суровини които ще произвеждат от петрол.


            Ти успя ли да разбереш ония: ИЛИ..., ИЛИ..., ИЛИ... долу? Не си! Точно тия "ИЛИ" - правят двата вида несъпоставими, но в полза - решително за ДВГ с течни горива. Ти не влагаш никакъв смисъл в съществото на дискусията, за съжаление!

            Успя ли да разбереш, че ЗАД тия твои цифрички - от 150-те киловата/час - се крие сума /НЕЕДНОКРАТНО!/ от 20 000 до 40 000 € и МНОГО повече? Откъде идва това МНОГО ПОВЕЧЕ? От създаването на нови зарядните станции за милиарди, които - КОЙ ще плати? Всички ние! Дори ония, които няма да си купят електромобил - също ще се наложи да плащат /данъци.../... Кой ще спечели? Трудно е да се каже! Със сигурност, сегашните собственици на бензиностанции ЩЕ ИЗГУБЯТ! Помисли защо. Помисли за акциза и за всичко, което се издържа по веригата. Зная, че ще се хванеш за най-несъщественото, както и, че ще го тълкуваш "в името на прогреса", което няма нищо общо с истината!...

            Не си разбрал също, че и тия 36% - нямат общо с темата тук, за да се връщаш постоянно към тях. Тия - НАД 36 - 42 % - са цената на днешният автомобил, т.е. - за да бъде той достъпен и конкурентен /но - даващ ни цялата динамика, мощност и теглителна сила на определени режеми на работа/, за да ни бърка в джоба по-малко... Не очаквам да го разбереш!

            Тъй като коментираш поста ми на парче, като не говориш по същество - спирам да пиша тук коментарите си. Няма смисъл да говоря за неща, които не могат да се осъзнаят и да преливам - от пусто - в празно...



            Прогноза: политикът, който БИ ОПИТАЛ да яхне неосъществимата идея за "подмяна" на конвенционалният автомобил с електромобил - ще си издигне "паметници на глупостта", които дълги години ще карат хората да си спомнят за него с ненавист...

            Коментар


            • безимeн - на един електромобил му стигат 15 киловата за час ел. енергия за да измине с тях 100 км. за този един час. Енергията която се съдържа в един килограм от петролните деривати превърната от джаули в киловати за час ел.енергия колко е ? Пресметни така разхода на автомобил и да видим дали бензиновите са с цели 36% ефективност. Света някога е приемал че транспорта ще се осъществява с животинска сила, но се е променил в последствие и промяна пак е просто невъзможно да не се случи. Не мога да определя само кога ще бъде тази промяна, също и технологията която ще замени ДВГ не е 100% сигурно каква ще бъде. Възможно е да е напълно революционна и въобще да не се използват въглеводороди и без това има нужда от пластмаси и ще има нужда от суровини които ще произвеждат от петрол.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                безимeн - Защо да продължи използването на фракционни деривати след като ДВГ са с под 30% ефективност.Технологиите няма как да не се променят и си прав - инвестират се средства и това в един момент дава резултат. Специално аз никой не агитирам да инвестира в това или в някакви компании, защото в която и компания да инвестираш тя няма да е правилната понеже няма да е още листната на борсата. По борсите са само компании които са набрали скорост и собственици търсят начин да се оттърват от тях. В институтите които произвеждат стандартни кадри - инженери никога няма да се разработват технологии с възможна реализация по далече от утре, те нямат тези възможности. Знанията които дават също не са актуалните към днешна дата, защото докато се промени - допълни научния модел минава време тъй като е консервативен.


                Отваряш нова тема само, за да ми отговориш нещо. АКО ми говориш за термичният КПД на топлинните двигатели - това е нещо, което няма връзка с темата, но можеш много хора тук да вкараш в заблуда, поне за това, че си ме хванал натясно, а аз не ти отговарям...

                Добре, нека изгубим малко време на хората тук. Ще ти отговоря така: аз бих инвестирал в нещо, което наистина е не толкова проблемно /най-общо казано/ - колкото са батериите на електромобилите, за които МНОГО ХОРА от тук спорещите - мислят, че нещата са тръгнали от вчера, както и че батериите са последният писък на техническата мисъл. Напротив, по тях се работи почти успоредно с ДВГ с течни горива.

                Значи, аз бих инвестирал, ако видя, че компания има реален напредък в създаването на устойчиви на високи температури - работни органи на ДВГ, чрез които реално могат да се използват по-високи количества топлина - от разполагаемата в цикъла. Между другото - можеш смело да коригираш източника си, защото тия 30%, за които говориш горе - са доста по-високи!!! /за справка: за бензиновите ДВГ - са над 36%, а за бавнооборотните дизели - над 42%/. Не говоря за това, че топлината, над използваемата - също може да се доизползва, но няма да разводнявам още повече нещата /който иска - чете, а това съвсем не е някаква тайна/...

                Всичко, което казвам - най-общо - губи времето на хората тук - но е точно по твоят пост, с който изкривяваш темата, ако и да казваш нещо...

                По-важно е това, което ще кажа надолу. Изкривявайки темата - ти не казваш най-важното, което е по темата ТУК, а именно: сега действащите топлинни ДВГ с течни горива - това писах и вчера, а и преди повече от месец - имат същественото предимство: КОЛКОТО И МАЛКИ ДА ТИ СЕ СТРУВАТ стойностите на топлинния /термичен/ КПД, ние вече ЗНАЕМ и сме приели ТОЧНО ТИЯ РАЗХОДИ, ако и те постоянно да ни бъркат в джоба...

                Хайде сега, отговори ми на въпроса, ДАЛИ електромобилите няма да ни бръкнат, АМА - МНООООГО по-дълбоко в джоба /внимание - запомнете това: ел.мобилите ще ни бръкнат в джоба - В ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!!/ Сложно е да го осъзнаем, нали! В ПЪТИ ПОВЕЧЕ разходи при ел.мобилите, сравнено с конвенционалният тип ДВГ /с течни горива/ - като последните ни се виждат в момента скъпи, нали? Е, ел.мобилите - ще са в пъти по-скъпи - като вземем предвид всичко онова, което предстои да се прави по тях: батерия, зарядни станции...

                Нали схващаме, че японците са супер-яки като разсъждения! Те ни казват /на глупавите европейци..., въпреки, че ще ни го казват с техните традиционни поклони и смирени усмивки... / - та, те ни казват: ние ще работим по новаТА батерия, докато НИЕ /японците/ - инвестираме в "бъдещата" мрежа за зареждане..., значи: ще ви направим ПЪРВО мрежата от зарядни станции, а вие ще мотивирате плащането на тия наши /японски/ проекти..., т.е. ние, японците - ще направим ПЪРВО вашите зарядни станции, а след няколко години - ще направим и нашите /японски/... Чувай ...йо! /за техните/, защото батерията, "новата", която ЩЕ ПРАВЯТ - така и няма да се появи, защото... Елементарно е: те знаят, че те такова жУОтно - нЕма! Но, АКО все пак го има, то това ще бъде мноооооого по-скъпо от конвенционалните...

                И сега, за да завърша, нека е ясно, че винаги ще има модели, в които ще се хвърлят много пари. Идеята е да се направи реклама, с която да се събират още дълго време пари "от идеята" - за "новото"... При равни други условия /внимание!/: ако имаме мощност, ИЛИ ускорение, ИЛИ теглителна сила, ТО няма да имаме достъпен автомобил от гледна точка на цена. Този автомобил няма да е съпоставим с конвенционалният!

                Моля да се обърне особено внимание на логическото съждение "ИЛИ" горе, защото то НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАМЕНЕНО с логическото "И"!!!

                Нооооо - при конвенционалният автомобил /с течни горива/ - инженерите тук знаят какво е постигнато, а и какво още се прави от компаниите-производители и те не са спряли да ни изненадват приятно в тая посока.


                Важно! Ако някой поиска да ми отговори на поста, но НЕ ПО СЪЩЕСТВО, или - с извадени отделни изречения от контекста на казаното от мен - това няма да приема като сериозно! Линковете - в голямото си болшинство не отчитат казаното в неговата цялост, затова отново няма да вземам отношение към тях в отговор на поста ми. Това е, бъдете здрави и карайте дпоред вашите планове за инвестиции.

                Поздрави!


                Коментар


                • v_tin - ей сега тръгвам линкове да търся и да правя сайтове.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • безимeн - Защо да продължи използването на фракционни деривати след като ДВГ са с под 30% ефективност.Технологиите няма как да не се променят и си прав - инвестират се средства и това в един момент дава резултат. Специално аз никой не агитирам да инвестира в това или в някакви компании, защото в която и компания да инвестираш тя няма да е правилната понеже няма да е още листната на борсата. По борсите са само компании които са набрали скорост и собственици търсят начин да се оттърват от тях. В институтите които произвеждат стандартни кадри - инженери никога няма да се разработват технологии с възможна реализация по далече от утре, те нямат тези възможности. Знанията които дават също не са актуалните към днешна дата, защото докато се промени - допълни научния модел минава време тъй като е консервативен.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      v_tin - на метан са, ефективността е 70%, това за клонките и листата не го знаех. То не е лошо 18% при положение че иначе е нула.
                      Линкове братчед линкове, но не към ежк , а към техническа литература- може на руски, бг, немски и английски. И пирамидата разправяше тези неща, ама линкове не даде

                      Май всички са чували за това нещо, ама никой не го е виждал

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ... С ток от газ, до там са стигнали технологиите и ако решат и утре могат да го направят. Дори петрола ще се прави на газ и от там на ток и транспорта ще е ел.

                        ????

                        Ега ти интерпретациите!

                        Значи, ако решат - още от утре почват?... ))))))))))

                        Това го пише инженер???

                        Хора /инженери/ опомнете се! Работата не е спирала от десетилетия. Десетки и стотици милиони са вече "усвоени". Ентусиастите намират нови желаещи бързо забогатяване и неизменно - им вземат парите, след което ги дънят. На какво се дължи това лековерие? На рекламата, че се работи в някаква област, противна на оная, която масово продава и се самовъзпроизвежда..., но и ще продължи да го прави... За съжаление ще продължат и първичните публични предлагания на "новите" /стари/ ентусиасти, които набират капитал от лековерните. В тая връзка...


                        Няма ли някой химик /не е задължително да е дипломиран/, който да обясни с думи прости, защо структурата на дериватите на нефта е именно тая - от въглеводородите, както и какви са тия, толкова прословути физико-химични свойства на течните горива, които ги налагат в конвенционалния ДВИГАТЕЛ с ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ, повече от век!!! И ще ги налагат, за разлика от смехотворни превръщания /горе/, за които са необходими - нови и нови количества енергия и, свързаните с това средства и - разбира се - нови разработки, както и нови разходи за зареждане на нещо, което още не е направено!!!...

                        Хайде - да ни обясни /някой химик!/, а ние може би ще направим изводите си, защо онова, което се бистри тук - в тоя му вид - няма да може да ни даде - нито мощност, нито икономичност, нито пък ще бъде по-евтино..., да не говоря за това, че екологичните характеристики - едва ли ще са по-добри от досега получеаваните!

                        Определено, чесането на езици денонощно /от някои тук/ - им играе лоша шега. Поне "убиват" времето. Не много сполучлив начин за убиване на време - според мен...


                        Поздрави!

                        Коментар


                        • v_tin - на метан са, ефективността е 70%, това за клонките и листата не го знаех. То не е лошо 18% при положение че иначе е нула.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            v_tin - ел. но на газ, потърси за блу бокс и ще разбереш накъде ще отиде работата. Те сега само навиват че ще са с акумулотори - литиеви. И по добре е ел. защото енергията се използва два пъти по добре минимум. С ток от газ, до там са стигнали технологиите и ако решат и утре могат да го направят. Дори петрола ще се прави на газ и от там на ток и транспорта ще е ел.
                            Стига си говорил глупости с твоя блу бокс- погледнах го сутринта- хвалят се че като горели клонки и листа постигали 18-19% ефективност- другата им глупост щели да я тестват в края на годината. Кто прочетох това ми стига, а отделно биомасата- хайде заеби ги тези глупости

                            Коментар


                            • v_tin - ел. но на газ, потърси за блу бокс и ще разбереш накъде ще отиде работата. Те сега само навиват че ще са с акумулотори - литиеви. И по добре е ел. защото енергията се използва два пъти по добре минимум. С ток от газ, до там са стигнали технологиите и ако решат и утре могат да го направят. Дори петрола ще се прави на газ и от там на ток и транспорта ще е ел.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Ами никак не влияят на пазарите тези ел коли- прекалено са ограничени в пробега който имат и времето за зареждане. чЕТА ЧЕ ШЕЛ, ХОНДА ЕОНще правят зарядни- е добре де ама като трябва на всеки час да спираш да зареждаш то ако си тръгнал на 1000км кога ще стигнеш? При мен има коли на по 30-40 000 км навити годишно, ами че те няма да навият половината км ако трява да спират да зареждат непрекъснато. Да не говорим за цените на батериите

                                Коментар

                                Working...
                                X