http://www.hkmotors.com/en/Industrial/car.aspx - ел.автомобил с едно такова нещо плюс още една технология и ще яде съдържанието на контейнерите за боклуци като в "Завръщане в бъдещето".
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
Бутилка Джеймисън - зелена.
Само малко параметри на дървото - 1/3 от сегашната цена на акция..?
пп Много се кефя на английските предавания за автомобили - реставрация, сравнения, ралита и т.н
Карат - Мазерати, Порше и Астон Мартин.....Образа вика- да ева и копчетата - десетки..ужасТ , не мога да ги науча за какво са....Дисплеи, ужасТ...
Като караш кола не ти трябва технологично чудо а функционалност...
Но ако знаеш как лесно се свиква с технологиитеhttp://milom.blog.bg/
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
Ако си влизал в кола Тесла,няма да приказваш така-това наистина е технологично чудо.
И не е вярно ,че губи от скъпите си коли.
С интерес очаквам камиона.Вчера четох,че и Рено ще правят такъв.
А за пиене -всичко без антифриз
Само малко параметри на дървото - 1/3 от сегашната цена на акция..? (320 USD )
пп Много се кефя на английските предавания за автомобили - реставрация, сравнения, ралита и т.н
Карат - Мазерати, Порше и Астон Мартин.....Образа вика- да ева и копчетата - десетки..ужасТ , не мога да ги науча за какво са....Дисплеи, ужасТ...
Като караш кола не ти трябва технологично чудо а функционалност...
Last edited by 4i40; 25.03.2018, 22:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
И аз ...
Но не вярвам на компания, която продава ел. кола за 100 000 долара (средно) и губи по 20 000 от нея...
Десетки японски, корейски и китайски фабрики вече произвеждат на 1/3 от тази цена.... Дачия пишат за ел кола до 2 г с цена 12 000 Е....
пп Времето минава бързо - какво пиеш ?
И не е вярно ,че губи от скъпите си коли.
С интерес очаквам камиона.Вчера четох,че и Рено ще правят такъв.
А за пиене -всичко без антифризhttp://milom.blog.bg/
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнениеЧичо, издадоха биография на Мъск наскоро и на български
Ако я прочетеш ще научиш колко пъти е бил на ръба на фалита и е оцелявал.
Приемам облог и за две години
Не съм акционер,но твърдо вярвам в успеха на електрическите автомобили.
Но не вярвам на компания, която продава ел. кола за 100 000 долара (средно) и губи по 20 000 от нея...
Десетки японски, корейски и китайски фабрики вече произвеждат на 1/3 от тази цена.... Дачия пишат за ел кола до 2 г с цена 12 000 Е....
пп Времето минава бързо - какво пиеш ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение" Скоро очаквам балонът във всичките спекулативни компании да изгърми и много хора да паднат от високо.Не може втората компания по пазарна капитализация да не прави никаква печалба.Виждам компаниите като Амазон Нетфликс и Тесла да се спукат много сериозно и всичките им “инвестирори” без грам мозък в главите да се чудят защо стана така.Това за мен си е чиста спекулация,а балоните се надуват от спекулация.
Особено факта,че пишман инвеститорите в Тесла щяли да плащат заплата на Мъск не на база печалби а на база пазарна капитализация за мен е чиста проба слабоумие.Това прилича повече на пирамида отколкото на компания и Амазон не е много по-различна както и Юбер.И трите разчитат на инвеститорите си да кихат пари,за да може лудите им собственици да създават продукт,от който реално нямат печалба само за да вдигат изкуствено маркет капа.От всяка продадена кола Тесла компанията печели -15% ,а Амазон е на загуба в много голяма част от продуктите,които продава само за да прави продажби.Това че тези продажби са на загуба явно няма значение за инвеститорите."
Защо да се моря да пиша, като мога да цитирам Geo0rgi...
пп От мен да мине - пускам малко надежда за инвститорите в Тесла - ще гризнат дървото на теслата до 2 г...
Ако я прочетеш ще научиш колко пъти е бил на ръба на фалита и е оцелявал.
Приемам облог и за две години
Не съм акционер,но твърдо вярвам в успеха на електрическите автомобили.http://milom.blog.bg/
Коментар
-
" Скоро очаквам балонът във всичките спекулативни компании да изгърми и много хора да паднат от високо.Не може втората компания по пазарна капитализация да не прави никаква печалба.Виждам компаниите като Амазон Нетфликс и Тесла да се спукат много сериозно и всичките им “инвестирори” без грам мозък в главите да се чудят защо стана така.Това за мен си е чиста спекулация,а балоните се надуват от спекулация.
Особено факта,че пишман инвеститорите в Тесла щяли да плащат заплата на Мъск не на база печалби а на база пазарна капитализация за мен е чиста проба слабоумие.Това прилича повече на пирамида отколкото на компания и Амазон не е много по-различна както и Юбер.И трите разчитат на инвеститорите си да кихат пари,за да може лудите им собственици да създават продукт,от който реално нямат печалба само за да вдигат изкуствено маркет капа.От всяка продадена кола Тесла компанията печели -15% ,а Амазон е на загуба в много голяма част от продуктите,които продава само за да прави продажби.Това че тези продажби са на загуба явно няма значение за инвеститорите."
Защо да се моря да пиша, като мога да цитирам Geo0rgi...
пп От мен да мине - пускам малко надежда за инвститорите в Тесла - ще гризнат дървото на теслата до 2 г...
- 1 like
Коментар
-
Pyramid на Мъск инвеститорите са специални, очевидно той ги привлича по специален начин. В реалността печалбата е това което те поддържа жив, а това дали е добре или зле погледнато философски е в относителността. Не мисля че основния капитал който стои при Мъск е там защото това е най добрия избор за него, а защото е единственния възможен вариант. Там играта е с технологичното бъдеще имного капитали просто ще се изпарят ако 60 килограма могат да дадат 60 киловата за час енергия, това което го няма в Тесла го има Спейс Хикс и той случайно държи и двете.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
Това...понижение ли е, или нещо пропускам?
Другият вариант е в Тесла да знаят нещо повече от онова, което масово са споделили.
Всичко ли се споделя с всички?Last edited by Pyramid; 22.03.2018, 23:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеИ щото е на загуба раздава 2 600 000 000 долара годишна заплата на шефа си.....
До 1 г Тесла ще яде теслата.....
Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....
Виж къде са сега другите автоконцерни и какво мислят да правят да не изчезнат като толкова други.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеИ щото е на загуба раздава 2 600 000 000 долара годишна заплата на шефа си.....
До 1 г Тесла ще яде теслата.....
Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....
а като чета суперпрофито по всичко -геометрична фигура /или асоциация с ония ,,фараони''/ съвсем ме напушва на смях
хайде да си говорим след година
готов съм да се обзаложаhttp://milom.blog.bg/
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
До 1 г Тесла ще яде теслата.....
Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....Last edited by 4i40; 22.03.2018, 14:31.
Коментар
Коментар