IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • panther - fusion тип има разработки не само на Локхийд Мартин, мое лично мнение е че да се затвори слънце в бутилка - камера може би ще е нещо невъзможно. Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка, може в домашни условия да се направи и мога да публикувам тази технология ако ми писне.
    Last edited by supertrader; 02.12.2017, 09:52.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • 4i40 - по 10 киловата за час на 1тон тегло са достатъчни за камион и дори са много. Какви 4000 домакинства ще се захранят с толкова, все едно да сложиш в едно село един агрегат с двигател на камион и да му правиш тока, ще стане ли.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение

        За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.
        Колко подводници има в света и колко кораба. Ами че само една компания която оперира в бг също има около 400 кораба, но не съм чул да има подводница

        Коментар


        • hemilio - Знаеш ли колко е относително всичко, например графена е много здрав но е толкова тънък слой че лесно се разрушава механично..да иначе е много по здрав от стомана но ако тя е в слой със същата дебелина. Много относителна здравина нали ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

            Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
            страшно много приложения има
            200 пътu по-здраво от стоманата
            невероятен проводник
            И наноттръби се правят от него!!!
            Пише се "недей с лошо "...

            наздраве !

            Коментар


            • Днешния скептицизъм е друг, хората са брулени чрез манипулации. Разбирам напълно скептиците - те казват ел.колите са една боклукчава технология и съм на същото мнение ако те се произвеждат от големите компании.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Човек изначално е устроен критично настроен към новото,и има защо,на база на хилядолетен опит е -брал студ,глад,бой и т.н.
                това обаче в наши дни пречи на развитието,почти на всички умни и гениални хора са се смели за мисленето им и отношението им към нещата спрямо статуквеното мислене на стадото.

                Нормално е като всяко ново начинание,да е скъпо,да изглежда непрактично,нескопосано и т.н.

                отворете съзнанието си за новите неща.

                помните ли колко струваха плазмените телевизори като излязоха???
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • И аз следя публичната информация за различните енергийни системи - и графена и ултракондензаторите и горивните клетки и ми е интересно и се НАДЯВАМ на пробив, но засега се вижда само послепенно и доста бавно еволюционно развитие. Революция от никъде не се вижда, освен в мечтите на разни теоретици-конспиратори.
                  Хвърлят се усилия и пари наистина, а какво ще стане ще видим. За момента електрическите коли са една половинчата система с много проблеми, самия факт, че привържениците им твърдят че са МНОГО ИЗГОДНИ, ама държавата да им дава субсидии е безумна глупост.
                  Те ако са много изгодни - няма да има нужда от субсидии. Евентуалните проблеми при по-масовото им въвеждане вече започват да излизат наяве примерно в Дания.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение



                    Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

                    пп Поне да беше нанотехнология.....
                    Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
                    страшно много приложения има
                    200 пътu по-здраво от стоманата
                    невероятен проводник
                    И наноттръби се правят от него!!!
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                      Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?


                      Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

                      пп Поне да беше нанотехнология.....

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                        Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?
                        1. "Скоро" е разтегливо понятие
                        Ако имаме отправна точка-еволюцията,то тогава е направо одеве
                        2.едно е наблюдение ,а съвсем друго е да се работи вече с него!
                        те и планетите са ги наблюдавали от хиляди години,и кво,само зяпали,без да могат да научат нищо.

                        извинявам се,че се отплесвам и пиша щуротии,не искам да досаждам с дълги постове,като някои добре улегнали и многознаещи особи тук.
                        дано доживеят(предвид натрупаната възраст и знание) да виядят бъдещето,което дали с тяхно съгласие или без си идва и не пита.
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                          Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
                          Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))
                            За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.

                            Коментар


                            • безимeн - дори до някъде съм съгласен с теб защото живота се усложнява и става все по зависим. Но нищо не се знае, технологиите които щее се наложат може да мръднат нещата към по голяма независимост и повече сигурност. Това и е лошото на зависимоста - че си на шалтера на някой който може да превърти и да те изключи, например защото не си му интересен пазар и те ликвидира ей така.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • 4i40 - именно и като е заредена с гориво ще работи 30 години. Има такива неща, но ги пращат само в космоса за да е сигурно че няма да попаднат в неподходящи ръце и това е проблем и то голям .Железата които се изпращат там харчат огромни количества енергия и как мислиш се захранват, камиона е играчка. Забелязваш ли как въртят нещата към контрол над транспортните средства които ще ползваме, да не може да сее пипа и само да се ползва. Тестват дали ще могат да ги контролират напълно.

                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X