Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМоже но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.
Коментар
-
vikhunter - точно в момента се напъват да стряскат гаргите - тези които имат изкопаеми горива, за това е цялата тази агинкомпания. Но шансовете да се развие технология не са за подценяване, не чрез акумулатори разбира се. Ако става въпрос за акумулиране на енергия за такава цел има поне един начин който ми е известен и съотношението съхранена енергия към тегло в момента става убийственно добро и електрокарите могат да станат леки като перце. Този метод обаче има солиден недостатък - Света трябва да се състои само от добронамерени индивиди, защото е равносилен на това да изсипем самосвали със сериозно оръжие на плащада и всеки да си вземе и да се въоръжи с него и ако реши може да отнеме живота на много хора защото му е скимнало. Затова ще се въртим между тонове батерийки и изкопаеми докато се промени обществото, а то сега е жадно за богатство и алчно та чак се чудя може ли алчността да бъде с по големи размери. Да има проблем с въздуха в големи градове, но кому е нужно те да са чак толкова огромни и какъв е смисъла от това упражнение. Ако има някой който е съдателя на Света трябва да сме му благодарни че праща познанието в умовете на умните хора - индивиди а не на алчните и безкриполните, защото представяш ли си какво би станало ако малоумниците които управляват имат това познание в главите си - ще ни избият за отрицателно време. Добре е че са безпросветни, но с това което имат между ушите си единственното което ще направят е не да елеминират причината - огромните ставащи все по отровни градове а да се борят със следствията от нея чрез електрокари и други инвалидни приспособления.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Може но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДефицитът на възлови суровини ще уравновеси този спад при батериите. Иначе, относно поста към мен, прав си. Но...
Но, няма "най-добро решение за всички случаи", а всеки случай си има свое най-добро решение. И, затова, в зависимост от кокретните параметри, ще има конкретни решения. Виж, относно авточастите...Ами гумите си остават гуми, ръчки-копчита-ключалки, механика по купетата, ламарини и т.н. ще има, докато има /каквито и да са/ автомобили. Затова, не бих бързал да погребвам "бизнеса с авточасти". Просто, ще се обнови.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
Коментар
-
Pyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеЦялата електроника, струва не повече от $ 20 А за батериите, те цените им паднаха с 80 % за няколко години. Просто трябва да се метне в коша поне 800 кг. - 1 тон железария от една такава една кола.
Но, няма "най-добро решение за всички случаи", а всеки случай си има свое най-добро решение. И, затова, в зависимост от кокретните параметри, ще има конкретни решения. Виж, относно авточастите...Ами гумите си остават гуми, ръчки-копчита-ключалки, механика по купетата, ламарини и т.н. ще има, докато има /каквито и да са/ автомобили. Затова, не бих бързал да погребвам "бизнеса с авточасти". Просто, ще се обнови.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЕдинственият двигател предполага познатото поведение на колата на пътя, а няколкото отделни - механично опростяване, за сметка на електронно усложняване. Силни са още конструктивните стереотипи. А усложняването е породено от изграждането на цял пазар /за каквото сетиш, от компютри до ароматизатори/ около автомобилите и печалбите от поддръжка: ако няма какво чупи, маса нещоправители погиват...
ПС: Баджанакът вече продаде бизнеса си с авточасти. Макар да не е такъв оптимист, като мен за времето в което електричките ще навлязат, според него те ще засилят друг процес. Опита на производителите да изтикат търговци като него с авточасти за да запазят печалбите си. В момента бизнеса с авточасти се консолидира и накрая няма да останат дори големи, а само производителите. Според него до 5 г. бизнеса с авточасти дори в БГ вече ще е минало.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДжей електромоторите им не са чак толкова прости и евтини колкото го представят или пък безкрайно надеждни. В момента автомобили които не са с 4 задвижвани колела са масови и е напълно достатъчна една задвижваща ос, ако не се цели висока проходимост но пък електромобил с висока проходимост при положение че тежи като камък е странно нещо. Те има откъде да ги усложнят и оскъпят - бързите зарядни са достатъчно скъпо усложнение а и сигурната висока цена на батерията, каквито и части да са продавали с батериите избиват оборота и ще го надхвърлят дори. Това което Мъск разправя - как акумулоторите им ще стават все по дълговечни и с по ниска цена е за лов на наивници, същото е положението както и оловните акумулатори в момента - дори най високите брандове правят акумулатори които издържат само 3 години, а технологията им позволява да са за над 10. Ще се окаже че 3 годишните акумулатори са по евтини и по леки, а за електрокарите теглото е от значение защото ще ги забранят да се движат по всички улици а само по пътищата за тежкотоварни автомобили.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеЗабелязва се нов опит да се опази търговията и печалбите с авточасти и да се опази усложняването на автомобила. Сега някои компании приеха, че с 1 електомотор и куп предавки и части, номерът няма да мине, но пробват с 2 електромотора, опазвайки половината излишна железария и сложност. Но мисля и че това няма да мине, защото вече има производители, които пускат автомобил с 4 електромотора, което е логичното решение.
Коментар
-
Джей електромоторите им не са чак толкова прости и евтини колкото го представят или пък безкрайно надеждни. В момента автомобили които не са с 4 задвижвани колела са масови и е напълно достатъчна една задвижваща ос, ако не се цели висока проходимост но пък електромобил с висока проходимост при положение че тежи като камък е странно нещо. Те има откъде да ги усложнят и оскъпят - бързите зарядни са достатъчно скъпо усложнение а и сигурната висока цена на батерията, каквито и части да са продавали с батериите избиват оборота и ще го надхвърлят дори. Това което Мъск разправя - как акумулоторите им ще стават все по дълговечни и с по ниска цена е за лов на наивници, същото е положението както и оловните акумулатори в момента - дори най високите брандове правят акумулатори които издържат само 3 години, а технологията им позволява да са за над 10. Ще се окаже че 3 годишните акумулатори са по евтини и по леки, а за електрокарите теглото е от значение защото ще ги забранят да се движат по всички улици а само по пътищата за тежкотоварни автомобили.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Забелязва се нов опит да се опази търговията и печалбите с авточасти и да се опази усложняването на автомобила. Сега някои компании приеха, че с 1 електомотор и куп предавки и части, номерът няма да мине, но пробват с 2 електромотора, опазвайки половината излишна железария и сложност. Но мисля и че това няма да мине, защото вече има производители, които пускат автомобил с 4 електромотора, което е логичното решение.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
Коментар