IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Може но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.
      В ел.мрежа има къде повече енергия но, при правилно взети защитни мерки, неразрешими проблеми няма. Виж, относно цената...суровините и технологиите правят себестойността. В цената влизат и данъците, и печалбата, и т.н. Не е тайна, че с нормата на печалба, някои просто прекаляват...

      Коментар


      • vikhunter - точно в момента се напъват да стряскат гаргите - тези които имат изкопаеми горива, за това е цялата тази агинкомпания. Но шансовете да се развие технология не са за подценяване, не чрез акумулатори разбира се. Ако става въпрос за акумулиране на енергия за такава цел има поне един начин който ми е известен и съотношението съхранена енергия към тегло в момента става убийственно добро и електрокарите могат да станат леки като перце. Този метод обаче има солиден недостатък - Света трябва да се състои само от добронамерени индивиди, защото е равносилен на това да изсипем самосвали със сериозно оръжие на плащада и всеки да си вземе и да се въоръжи с него и ако реши може да отнеме живота на много хора защото му е скимнало. Затова ще се въртим между тонове батерийки и изкопаеми докато се промени обществото, а то сега е жадно за богатство и алчно та чак се чудя може ли алчността да бъде с по големи размери. Да има проблем с въздуха в големи градове, но кому е нужно те да са чак толкова огромни и какъв е смисъла от това упражнение. Ако има някой който е съдателя на Света трябва да сме му благодарни че праща познанието в умовете на умните хора - индивиди а не на алчните и безкриполните, защото представяш ли си какво би станало ако малоумниците които управляват имат това познание в главите си - ще ни избият за отрицателно време. Добре е че са безпросветни, но с това което имат между ушите си единственното което ще направят е не да елеминират причината - огромните ставащи все по отровни градове а да се борят със следствията от нея чрез електрокари и други инвалидни приспособления.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Може но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Факт е, че нито има нужда, нито има полза от електрически возила. Целта е компаниите да си увеличат продажбите и който има две коли на гориво да си купи още две на ток. На кой му трябва беля на главата с ел. батерия не ми е ясно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
              Грях ти на душата да кажеш, че един електромотор е по-скъп от ДВГ Това, че някой го е калкулирал на някаква цена в колата си, не значи, че за няколко евро, румънец няма да го навие на машина за минута в Турну Мъгуреле, а после някой сърбин да сглоби електричка в гаража си.

              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Дефицитът на възлови суровини ще уравновеси този спад при батериите. Иначе, относно поста към мен, прав си. Но...
                Но, няма "най-добро решение за всички случаи", а всеки случай си има свое най-добро решение. И, затова, в зависимост от кокретните параметри, ще има конкретни решения. Виж, относно авточастите...Ами гумите си остават гуми, ръчки-копчита-ключалки, механика по купетата, ламарини и т.н. ще има, докато има /каквито и да са/ автомобили. Затова, не бих бързал да погребвам "бизнеса с авточасти". Просто, ще се обнови.
                Частите които ще останат, не са и 2 % от това което трябва на сегашните, а гуми се купуват отвсякъде и се сменят във всеки сервиз. Колкото до батериите, няма - вече май излязоха на пазара и евтини батерии, работи се много успешно за още по-евтини, а кондензаторите също са на ход и ако е градски автомобил са дори днес по-добро решение от батериите.

                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
                  За утечките не съм много сигурен но, магнитите, цветните метали...

                  Коментар


                  • Pyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                      Цялата електроника, струва не повече от $ 20 А за батериите, те цените им паднаха с 80 % за няколко години. Просто трябва да се метне в коша поне 800 кг. - 1 тон железария от една такава една кола.
                      Дефицитът на възлови суровини ще уравновеси този спад при батериите. Иначе, относно поста към мен, прав си. Но...
                      Но, няма "най-добро решение за всички случаи", а всеки случай си има свое най-добро решение. И, затова, в зависимост от кокретните параметри, ще има конкретни решения. Виж, относно авточастите...Ами гумите си остават гуми, ръчки-копчита-ключалки, механика по купетата, ламарини и т.н. ще има, докато има /каквито и да са/ автомобили. Затова, не бих бързал да погребвам "бизнеса с авточасти". Просто, ще се обнови.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Единственият двигател предполага познатото поведение на колата на пътя, а няколкото отделни - механично опростяване, за сметка на електронно усложняване. Силни са още конструктивните стереотипи. А усложняването е породено от изграждането на цял пазар /за каквото сетиш, от компютри до ароматизатори/ около автомобилите и печалбите от поддръжка: ако няма какво чупи, маса нещоправители погиват...
                        Един двигател иска куп предавки, механично синхронизиране на колела и т. н., което тези на колата и се чупи. Докато с 4 двигателя и малко електроника да ги управлява си готов и поне 300-500 кг., само от това желязо отиват за скрап. А по-малка тежест на колата, значи повече пробег, по-къс спирачен път, по-малък разход на енергия, по-висока скорост, по-бързо ускоряване а колата. Абсурд е електричка да тежи повече от 1 тон, да ускорява за повече от 3 секунди, а все още макар, че вече минаха ДВГ, повечето ускоряват за повече време. Цената на електрическите също ще се срути, а колкото до останалите съпътстващи бизнеси, които компаниите се опитват да опазят, само ще ги боли повече и ще им докара повече загуби. Преди 7-8 г. говорихме тук във форума които бизнеси ще измрат до крак почти, няма смисъл да се повтаряме.

                        ПС: Баджанакът вече продаде бизнеса си с авточасти. Макар да не е такъв оптимист, като мен за времето в което електричките ще навлязат, според него те ще засилят друг процес. Опита на производителите да изтикат търговци като него с авточасти за да запазят печалбите си. В момента бизнеса с авточасти се консолидира и накрая няма да останат дори големи, а само производителите. Според него до 5 г. бизнеса с авточасти дори в БГ вече ще е минало.
                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Джей електромоторите им не са чак толкова прости и евтини колкото го представят или пък безкрайно надеждни. В момента автомобили които не са с 4 задвижвани колела са масови и е напълно достатъчна една задвижваща ос, ако не се цели висока проходимост но пък електромобил с висока проходимост при положение че тежи като камък е странно нещо. Те има откъде да ги усложнят и оскъпят - бързите зарядни са достатъчно скъпо усложнение а и сигурната висока цена на батерията, каквито и части да са продавали с батериите избиват оборота и ще го надхвърлят дори. Това което Мъск разправя - как акумулоторите им ще стават все по дълговечни и с по ниска цена е за лов на наивници, същото е положението както и оловните акумулатори в момента - дори най високите брандове правят акумулатори които издържат само 3 години, а технологията им позволява да са за над 10. Ще се окаже че 3 годишните акумулатори са по евтини и по леки, а за електрокарите теглото е от значение защото ще ги забранят да се движат по всички улици а само по пътищата за тежкотоварни автомобили.
                          Цялата електроника, струва не повече от $ 20 А за батериите, те цените им паднаха с 80 % за няколко години. Просто трябва да се метне в коша поне 800 кг. - 1 тон железария от една такава една кола.

                          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                            Забелязва се нов опит да се опази търговията и печалбите с авточасти и да се опази усложняването на автомобила. Сега някои компании приеха, че с 1 електомотор и куп предавки и части, номерът няма да мине, но пробват с 2 електромотора, опазвайки половината излишна железария и сложност. Но мисля и че това няма да мине, защото вече има производители, които пускат автомобил с 4 електромотора, което е логичното решение.
                            Единственият двигател предполага познатото поведение на колата на пътя, а няколкото отделни - механично опростяване, за сметка на електронно усложняване. Силни са още конструктивните стереотипи. А усложняването е породено от изграждането на цял пазар /за каквото сетиш, от компютри до ароматизатори/ около автомобилите и печалбите от поддръжка: ако няма какво чупи, маса нещоправители погиват...

                            Коментар


                            • Джей електромоторите им не са чак толкова прости и евтини колкото го представят или пък безкрайно надеждни. В момента автомобили които не са с 4 задвижвани колела са масови и е напълно достатъчна една задвижваща ос, ако не се цели висока проходимост но пък електромобил с висока проходимост при положение че тежи като камък е странно нещо. Те има откъде да ги усложнят и оскъпят - бързите зарядни са достатъчно скъпо усложнение а и сигурната висока цена на батерията, каквито и части да са продавали с батериите избиват оборота и ще го надхвърлят дори. Това което Мъск разправя - как акумулоторите им ще стават все по дълговечни и с по ниска цена е за лов на наивници, същото е положението както и оловните акумулатори в момента - дори най високите брандове правят акумулатори които издържат само 3 години, а технологията им позволява да са за над 10. Ще се окаже че 3 годишните акумулатори са по евтини и по леки, а за електрокарите теглото е от значение защото ще ги забранят да се движат по всички улици а само по пътищата за тежкотоварни автомобили.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Забелязва се нов опит да се опази търговията и печалбите с авточасти и да се опази усложняването на автомобила. Сега някои компании приеха, че с 1 електомотор и куп предавки и части, номерът няма да мине, но пробват с 2 електромотора, опазвайки половината излишна железария и сложност. Но мисля и че това няма да мине, защото вече има производители, които пускат автомобил с 4 електромотора, което е логичното решение.
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X