IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    https://www.youtube.com/watch?v=D2MctFutTH0 - 10.20 минута - 7990 ewro za bazis вариант
    Opel Rocks-e: 2€ auf 100km & Kaufpreis wie ÖPNV Ticket! Wirklich?
    Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми Цитро Опела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.

    Коментар


    • https://www.autonews.bg/elektrichesk...hilyadi/3/3411 , 6-7к евро пишат и 5.5 киловатчаса батерия стига за 75 км, макс.скорост 45 кмч. Нов Хюндай за 7к евро има ли ?
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Това което съм гледал е било кабинен ролер- електрически и на тези им слагат печки и ги карат и през зимата. Но като им погледнах цените и ми се изправиха керемидите. На същата цена или по малко си кипих хюндая и досега съм му врътнал 20000км за година. Тези пичи въшки няма как да изкарат толкова посмъртно

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Епа 17 км в посока са 20 минути с велосипед, ти инвалиди ли отглеждаш?
          Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
          Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад

          https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/
          https://www.youtube.com/watch?v=D2MctFutTH0 - 10.20 минута - 7990 ewro za bazis вариант
          Opel Rocks-e: 2€ auf 100km & Kaufpreis wie ÖPNV Ticket! Wirklich?
          Last edited by v_tin; 10.04.2022, 00:06.

          Коментар


          • v_tin, сега за момента ако говорим и имаш възможност за ремонт на батерията цената на това рено на само 40 000 км..е подарък и китайска електричка ще ти излезе в пъти по скъпо. Просто имаш ли възможност за ремонт на батерията вземаш едно такова и си свиркаш, но без да се изравнят и раздвижат отделните клетки на старата батерия тя няма да заработи. Ако си вземеш електричка редовното каране е просто задължително и задължително на бавно зареждане и разраждане продължително, не знам колко ще изкара една батерия от тези ако я експлоатираш грамотно, но може да се окаже че много..много. Сега друг е проблема че и самите коли още не са конфигурирани правилно и харчат и много ток, скоро попаднах на едно нещо направили са хората мотор - колело с асинхронен двигател, ще харчи поне с една трета по малко ток електромобила. Но това е което е налично на пазара.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Това Рено е също с малък пробег като тази Мазда от видеото, но тези хора са доволни и си пътуват в България и на голямо растояние. Ако има желание човек може да си сглоби една 10 киловатчаса батерия, която да се поставя в багажника и да те измъква от изненади със зарядни станции, примерно някъде има проблем и си продължаваш до следващата. Но най важното е че нищо му няма на батерията, просто не са направени батериите удобни за обслужване, това нещо е защото не са специално за електромобили замислени.така както са с навързани единични елементи външно модулите по скоро са на ниво - направи си сам, затова са и тежки още повече, а и скъпи.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че а.
                попадали са ми клипове на руснаци- купуват някакви градски коли- двуместни с батерия, но нямат отопление. Та те слагат вебасто и кютат - всички казват че са много добри. Потърсих , но не намирам клип, ако намеря ще пусна. Електричките са китайски

                Коментар


                • v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че батерията има едва 266 цикъла на заряд и разразряд и на години е на 7 години. Тази батерия в най лошия случай би трябвало да деградира на поне 1000 цикъла и като възраст казват над 10 години и има на 13 години бях мяркал такива имали 50% капацитет. Какво се е случило - първо клетките са се разбалансирали, и има клетки чието напрежение е паднало под минималното, съответно контролера не пуска към тях ток да се зареждат. Смъква се батерията и се търсят тези клетки, пуска им се заряден ток направо без да е контролиран от електрониката на тези отделни елементи, а ги замерваш постоянно и наблюдаваш да стигнат малко над минималното напрежение, после по групи, всички от един модул ги свързваш да се изравнят напреженията им - успоредно, оставяш ги да постоят да се видят кои имат по голям саморазряд и ги групираш в модули по този показател, като целта е в дадения модул да са еднакви и зареждаш бавно модулите и ги разреждаш бавно няколко пъти. Сигурен съм че накрая ще имаш работеща батерия с поне 80 процента капацитет. Лошото е че батериите са това корито под пода, а то е тежко и огромно и монтажа е такъв че ремонта е много труден. Иначе на тази старата и батерия би трябвало да издържи още 3 пъти поне колкото е ползвана като цикли - разряд и разряд т.е. на батерията нищо и няма и тя не е за смяна. За 4500 евро ти я продават хората и сигурно ще се радват да ти я подарят, разбира се може да ти отстъпят от цената, защото са не я вземеш на молко по ниска от тази цена, предполагам не е твърда.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=O8viMchZFOM- С електричка на море

                    Коментар


                    • Малко ме съмнява да е нова 5к. Цените на батериите са удвоени най малко напоследък, новите били 44кв.ч и за 5 цената е ниска. Лошото е че изминаваш малко километри и новата батерия ще я съсипе времето а няма да и направиш циклите на заряд и разряд. Затова електромобилите са на малко километри, а на много години и оригиналната батерия на тази кола е за ремонт, тя е на 7 години, ако ти я дадат с колата и имаш условия да я поправиш е идеално. Това представляват електромобилите, като разхвърлиш цената на батерията на изминатите километри може да сметнеш за изминат километър колко е разхода за батерия. Разхода на електромобилите е разход батерия - аморнизация за 100км плюс разход на ток.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Трябва да му се направи батерия, 10 киловатчаса ти стигат за 100км. Ако старата е налична, със сигурност подлежи на поправка, махаш малко елементи или ги възнановяваш чрез бавен заряд и разряд.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Bateriqta stрува около 5000 евро

                          Коментар


                          • На 40 000 км дори още не се е разработило, оригиналната му батерия е приключила не защото си е направила циклите, а защото е остаряла - годините и са станали много. Мога да ти дам линк и за батерии, и как се сглобява нова батерия, теб 10 киловатчаса ге устройва, ще тежи 55 килограма сега такава батерия и ги правят и вариант с монтаж в багажника. Не знам Тойота Мирай май в Германия няма, ако имаше такива на старо там вече можеш да я минеш на електро, да и продадеш горивните клетки на някой и дори да изкараш пари плюс това че ще имаш електрическа кола за малко растояние.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-c476e896e1af
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • v_tin, вземаш една втора употреба електричка на малко километри но с остаряла батерия, купуваш си батерии и си правиш една малка батерия за малък пробег. Малък капацитет батерия се зарежда бързо, ако можеш да я зареждаш в къщи и си ходиш на работа с тази кола.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X