Богатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеТо хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
- 1 like
Коментар
-
За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
- 1 like
Коментар
-
То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
- 1 like
Коментар
-
Виж японците са друга работа, но те пък държат да направят електромобили с водород. И това е защото технологията ще е трудна за копиране, но корейците сега се включват. Но водорода за автомобили на колела не е подходящ и автомобилите един ден ще отмрат, ще има летящи много и евтини. Така мисля.
Коментар
-
Има един клип, самите китайци тестват при зимни условия и няколко хиляди километра пробег Тесла 3 и техните китайски по напреднали брандове. Теслата върви, зарежда винаги на техните зарядни, а с китайските все нещо се случва, още са далеч от Тесла и дали ще я стигнат, по скоро е като с айфоните и смартфоните с андроид, искат да направят смартфон който да бие айфоните но все нещо има, не им се получава, андроида каквото приложение да пипнеш инсталираш и реклама, доста неприятно и бъгва, при айфоните го няма този проблем въобще.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеceco666, добре но Франция с какви материали се ги произвежда, много са скъпи суровините в Европа, а в Китай са в пъти по евтини. Иначе не виждам голям смисъл в огромните SUV, които Китай са се впуснали да произвеждат, грандоманията ги е хванала. Наистина малките коли са по опасни за тези които са в тях при катастрофа, винаги по пострадали са тези в малките коли, но това се дължи на това че се допуска да има големи коли които са като танкове на пътя. После разхода на ток е много голям, по големи батерии им трябват и имат огромна маса. Китайците които масово бяха на велосипеди са се впуснали в производство на такива електромобили, то вярно че пари трябва да се спечелят и производството не може да е на фотосинтеза. Сега живота тепърва ще стане по труден, по скромните разходи са предимство.Подобен пробив очаквам и от китайците скоро. Щото вече 12 колеги са с тесла, а при работа от вкъщи само се разрежда на паркинга. А за сигурността си зависи много. Има доста несигурни и от големите. Дори да гледаш нещата при удар чисти физично, масата на средна електричка е по-голяма от на повечето SUV.
Коментар
-
ceco666, добре но Франция с какви материали се ги произвежда, много са скъпи суровините в Европа, а в Китай са в пъти по евтини. Иначе не виждам голям смисъл в огромните SUV, които Китай са се впуснали да произвеждат, грандоманията ги е хванала. Наистина малките коли са по опасни за тези които са в тях при катастрофа, винаги по пострадали са тези в малките коли, но това се дължи на това че се допуска да има големи коли които са като танкове на пътя. После разхода на ток е много голям, по големи батерии им трябват и имат огромна маса. Китайците които масово бяха на велосипеди са се впуснали в производство на такива електромобили, то вярно че пари трябва да се спечелят и производството не може да е на фотосинтеза. Сега живота тепърва ще стане по труден, по скромните разходи са предимство.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...значи, фокстериер.
Коментар
Коментар