По-начло заглавието на темата неминуемо води до антагонистични спорове вместо до дискусии.
Безспорният резултат от Е-мобилите в крайна сметка, ще е развитие на технологии а и дизайна на самите коли.
Пазра на масови автомобили пряко няма да се повлияе никак.
Косвено пазара ще се повлияе от технологиите, доколкото са приложими при хибридите. Дизайнерските решения също могат да окажат известно влияние.
Историята на Мъсковата ТЕСЛА ще остане като поредния поучителен пример, как запленяваща идея може да доведе до провален бизнес проект.
Също така ще покаже нагледно, че рекламните и ПР-ските ходове немогат да заменят липсата на смислена технико-икономическа обосновка на проекта.
Убеден съм че преобладаващата част от активните форумци и кибиците, ще се съгласят че Ел-мобила има бляскаво бъдеще в луксозния сегмент на возилата. Сигурен съм, че всички ще се съгласят, че парите наляти в тази сфера, ще тласнат технологиите напред.
За какво всъщност спорим тогава? Остава само темата за масовоста. Е тя важна ли е всъщност?
Безспорният резултат от Е-мобилите в крайна сметка, ще е развитие на технологии а и дизайна на самите коли.
Пазра на масови автомобили пряко няма да се повлияе никак.
Косвено пазара ще се повлияе от технологиите, доколкото са приложими при хибридите. Дизайнерските решения също могат да окажат известно влияние.
Историята на Мъсковата ТЕСЛА ще остане като поредния поучителен пример, как запленяваща идея може да доведе до провален бизнес проект.
Също така ще покаже нагледно, че рекламните и ПР-ските ходове немогат да заменят липсата на смислена технико-икономическа обосновка на проекта.
Убеден съм че преобладаващата част от активните форумци и кибиците, ще се съгласят че Ел-мобила има бляскаво бъдеще в луксозния сегмент на возилата. Сигурен съм, че всички ще се съгласят, че парите наляти в тази сфера, ще тласнат технологиите напред.
За какво всъщност спорим тогава? Остава само темата за масовоста. Е тя важна ли е всъщност?
Коментар