Съгласен, а и харчи ток като змей, тежи като товарен автомобил, не е земни хора.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеcyclop, завиждай благородно, за какво са тези неща ? Реално може с много, много по малко, но те имат инвестициите от цял свят парите отиват при тях и се чудят какъв лукс да измислят. Добре че не прилагат възможностите си да правят оръжия нали ?
Коментар
-
cyclop, завиждай благородно, за какво са тези неща ? Реално може с много, много по малко, но те имат инвестициите от цял свят парите отиват при тях и се чудят какъв лукс да измислят. Добре че не прилагат възможностите си да правят оръжия нали ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=xRTUMV_0wb8 , без коментар
Аааахахахаха и му сложили звук БРРРРРРР да прави, и хвърчат по телевизорите разни ефекти от бързо движение като едновремешна електронна игра... ЩЕ ПОВЪРНАА не съм виждал по-скапана играчка...Last edited by cyclop; 10.07.2022, 00:08.
- 1 like
Коментар
-
На височина могат да се наредят определен брой тухли първата има определена носимоспособност.Европейските директиви не са физични закони.
"Едно дете като направи беля..."
https://bnt.bg/news/gerb-i-boikotat-...08047news.html
- 1 like
Коментар
-
https://www.investor.bg/novini/444/a...aterii-355771/ , само 20 милиарда евро, явно също са наясно че електромобите не могат да станат от днес за утре. Само политиците не са.D.Y.F-091066
Коментар
-
През 1963 г. дори е създаден Институтът по електро- и мотокари – единствена по рода си в света научноизследователска и проектно-конструкторска организация.
https://bg-voice.com/vuzhod_i_padeni...skiya_motokar/
Трагикомедия
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеГрандоманията постепенно си отива.Last edited by fbr65; 07.07.2022, 21:17.
Коментар
-
В Русия се ориентират към производство на електромобили или поне на автомобили с електрическа трансмисия, ще имат ДВГ с генератор, но дали и колко ще се ползва зависи от това къде и кой го ползва. Така е няма достатъчно зарядни станции, не е ясно има ли смисъл да се изгражда такава инфраструктура и при ниска гъстота на населението. Ако направят агрегата двигател - генератор да е модул който може да се сваля и подменя с друг който по друг начин генерира електричество може да е още по добре или просто да се махне и да не се вози ако автомобила се ползва само на ток. Грандоманията постепенно си отива.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от vestvi Разгледай мнениеСкоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат
Коментар
-
1 000 000 000 електромобила с 60 киловатчаса капацитет на батериите, е 60 000 000 000 киловатчаса, което е 60 тераватчаса, не гига а тера и ще правим и товарни автомобили с батерии и дори и селскостопански машини. Това нещо не може да стане по никакъв начин. Колко въглища и природен газ трябва да изгори тази индустрия ? Ами няма нужда да се ходи на Марс, той ще се случи тук, атмосфера от въглероден диоксид. 2-3 % електромобили с големи трудности и до 5 % максимум.D.Y.F-091066
Коментар
-
cyclop, не са измишльотини, има проблем със свръхемисии на въглероден диоксид, но са индустриални и транспорта няма да ги повлияе дори да мине на ток напълно. Дори ниските цени на горивата ги повишават, много въглища горят, голямо индустриално производство на неща които никаква работа на вършат - програмирано остаряване. Последното генерира сигурно повече отколкото автомобилите. Напротив за автомобилите са натрупани знания и могат да ги правят невероятно икономични, но пък ги правят и с много малък ресурс там за 7- 8 години и трябва да се изхвърля, а тяхното производство също потребява много енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от vestvi Разгледай мнениеСкоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат
Коментар
Коментар