IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
    Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

    Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

    Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
    Много щуротии четете. От това което покзават продажбите по-скоро си бетонира позицията на авто пазара. До скоро мечките се надпреварваха да обясняват, че тесла не може да излезе на печалба, след това че не може да изкара 2ро тримесечие на печалба а те къртат

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
      Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

      Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

      Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
      Всичко е възможно но, не бих бързал с изводите. Тук съкращава, там наема допълнително хора...само, дето ... да си видял нейде публикации, когато наема? Не си? Ами сетѝ се, откъде идва лафът „...Злите езици говорят, че...”
      Last edited by Pyramid; 31.01.2019, 19:36.

      Коментар


      • Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.

        Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.

        Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Реактора докато го подкараш, панелките са се изплатили по сегашните им цени. Оттам нататък няма какво да говорим.
          ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработен Той има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.
          Мечтата на всяко злобно гастарче.Така е след тежък труд и цял ден подритване и гърчене на работа и на улицата трябва и някъде да се направим на уни и успели....Ха ха ха ти будиш само присмех и съжаление...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Ся тия 10000 декара бяха на око казани. Имай впредвид че панелите се разполагат под ъгъл - мисля 45 градуса.. Това означава че ефективно заемат 1 кв м площ. А това също означава че имаш по един метър от двете страни свободен за обслужване. Това прави по един метър между редовете. Не знам дали трябва повече, но тези 10000 декара са близо до истината.
            Не държа да е 100% истина, но евентуалната разлика ще е малка.
            Безспорно е обаче че ядрен реактор дава тези 1гв постоянно, докато соларките зависят от времето.
            Но - въпрос на преценка е дали едното или другото. За безопасност обаче даже не си струва да се говори.
            Реактора докато го подкараш, панелките са се изплатили по сегашните им цени. Оттам нататък няма какво да говорим.
            ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработен Той има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение

              Ей затова не ви излизат сметките в Америка :-) на всеки 9-10 години.
              На теория си прав, но на практика ти трябват 3 пъти повече площ ( само докато достигнеш до сравнение между инсталираните мощности)
              След това, като съобразиш, че ядрената енергия и соларната имат различна плътност (Фактор на капацитета) и разликата между произведената енергия от единица мощност стига до 10 пъти - ето ти набързо една корекция от 30 пъти.
              Дрън ...10-те хиляди декара станаха 300 хиляди декара.
              Ся тия 10000 декара бяха на око казани. Имай впредвид че панелите се разполагат под ъгъл - мисля 45 градуса.. Това означава че ефективно заемат 1 кв м площ. А това също означава че имаш по един метър от двете страни свободен за обслужване. Това прави по един метър между редовете. Не знам дали трябва повече, но тези 10000 декара са близо до истината.
              Не държа да е 100% истина, но евентуалната разлика ще е малка.
              Безспорно е обаче че ядрен реактор дава тези 1гв постоянно, докато соларките зависят от времето.
              Но - въпрос на преценка е дали едното или другото. За безопасност обаче даже не си струва да се говори.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin - ние си мечтаем за електрички по за 100-тина километра макс и бавно да се зареждат и батерията на 20 процента заряд задължително да отрязва защото е много опасно пълното разреждане..ще бутаме тогава но батерията трябва да се пази защото е много скъпа. Скъпа е защото е голям енергиен разход да се направи, не знам за какво се похарчва енергията - за тенекийката ли, за мембраната ли или за металите - литий, кобалт има малко.
                Всички плуг-ин хибриди държат по 60-100км, след това се включва агрегата

                Коментар


                • v_tin - ние си мечтаем за електрички по за 100-тина километра макс и бавно да се зареждат и батерията на 20 процента заряд задължително да отрязва защото е много опасно пълното разреждане..ще бутаме тогава но батерията трябва да се пази защото е много скъпа. Скъпа е защото е голям енергиен разход да се направи, не знам за какво се похарчва енергията - за тенекийката ли, за мембраната ли или за металите - литий, кобалт има малко.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP

                    https://www.youtube.com/watch?v=Z2rwlmqYrhQ 475km - единия струва 115000 евро, другото около 50000- добрата новина е че електричката ги мина тези км, лошата е че загуби и то с много, да не говорим че трябва да се чака на зарядното
                    Last edited by v_tin; 26.01.2019, 13:11.

                    Коментар


                    • Жълтата фланелка на първенеца, Ткила. Жжилетките са по-друго.

                      Маани ама се изложих.
                      Са, докато си правех цигара, осъзнах, че говоря глупости.

                      Какво ти местене на полетата насам-натам?!
                      Има къде по-близко до ума решение: през нощта, щом им е тъмно - ми ше ги осветяваме! Ток ше земем от самите панели.

                      Включваме лампата (светодиодна) некъде привечер. Тя като светне, панелът ше даде повече ток към лампата, тя ше светне по-силно, панелът ше даде още повече ток, лампата - още по-силно... и така до границата, където я лампата ше гръмне, я панелът ше се спука.
                      Тука вече започваме да отвеждаме ток и да го продаваме на Шести американски флот.
                      Но лампата ше требе да е засенчена да осветлява само панелите, щото иначе ше изгори сичко наоколо!
                      И като изгрее на следващия ден слънцето, ше требе да засенчиме конструкцията, че ше гръмне!

                      Въздухът от силните лъчи ше се озонира и ше продаваме озон на зелените, щото ония продължаваа да плачаа за Озоновата дупка.

                      Ей тъй!
                      ​​​​​​
                      ​​​​​​

                      Коментар


                      • И.Зверов - ние като дадем пари за тези стъкълца типично по български трябва да ги използваме на макс, не търпим ние такива разминавания да инсталираме за 5 и да получаваме по малко, повече трябва повече. Има значение цената на стъкълцата, например някой като произвежда пшеница не и слага 500 процента режийни. Човешко е в цената да има 20-30 процента плюс разходите мисля което си пак доста.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                          Ми през нощта ще ги местим на запад, кво?
                          На влакове и кораби.
                          ​​​​​​
                          Няма лошо да фантазираме, ама има и по-прости решения - батерии. Излишъка през деня се ползва след това. Друг е въпроса, че трябва да има различни източници за да се балансира системата - солар, вятър, ядрена централа, газ, въглища (все по-малко). С други думи само слънчеви панели не е решение, поне засега.

                          Коментар


                          • Някой само да не се обиди.
                            Ако Имхотеп не беше дал своята базова сметка, аз нямаше да мога да го доразвия.
                            Ако аз не се бях обадил, Пешо нямаше как да ни светне, че просто можем да използваме разполагаема мощност.
                            То ясно, че ще решаваме вече демократично и чрез референдум, или ще става туй, което каже този, който е облечен с по-жълта жилетка.
                            Но поне да сме по информирани.

                            Коментар


                            • Ше ги сложим на салове в Средиземно море: през деня - на запад, през нощта, като ни настигне слънцето - на изток. И ше продаваме на Шести американски флот ток.
                              Само че рибите нема да са доволни.
                              Last edited by И.Зверов; 26.01.2019, 12:14.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
                                Само простия факт, че след деня идва нощ води до извода, че са необходими два пъти повече инсталирана мощност от соларки
                                Ми през нощта ще ги местим на запад, кво?
                                На влакове и кораби.
                                ​​​​​​

                                Коментар

                                Working...
                                X