IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Американците имат прост отговор на твоите чаршафи - като си толкоз умен, къде са ти парите?
    Нито Макъл Фарадей е бил богат нито Никола Тесла.Айнщайн също според умните кравари те са глупаци.А помиярите пишещи от мазето на Козяк кво да коментираме....Само много глупав човек да не кажа идиот може да свързва умът с парите....Има хора на тоя свят които не се поддават на парите и не мърсят душите си.Пари пари пари къде ше ги носите бе глупаци животът е толкова кратък какъв е тоя ламтеж да се налапа всичко.Някаква идиотия е това.Земи сичките пари на света и си ги заври отзаде дано ти стигнат

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Американците имат прост отговор на твоите чаршафи - като си толкоз умен, къде са ти парите?

      Коя беше тезата, нещо ти се губи май... Аз проблеми с фалити нямам /а това и не е отворената тема!/, т.е. - нямам намерение да вкарвам в разходи НАХЪСАНИТЕ като теб "инвеститори"...

      Друг е проблемът ТИ, но ти си прехвърляй проблемите на такива като мен: ще ти бъда буфер - оправданието за погрешните ти "инвестиции".

      Нали знаеш откъде идва печалбата на "печелившите": от ЛЕКОВЕРИЕТО на хората към някоя от интерпретациите на израза: ВЕРВАЙТЕ МИ!


      Не бери грижа за моите пари, но ако ме рекетираш за някакво спонсорство - кажи си офертата... Ще мислим върху нея...

      Предлагаш ли ми "сигурната" инвестиция - да заложа на покачването на акциите на ТЕСЛА? Бих ти казал едно голЕмо: ХММММММ!

      И бих добавил: това НЕ Е ПРЕПОРЪКА!

      /сещам се незначителните подробности: акцията ПО НЕЧИИ ПРЕПОРЪКИ "щеше" да ходи - всички тук знаЕМ - над 400 долара - по изявленията на твоя маааалък "бог", но нещо се разсмърдяха нещата - и това - от някакви незначителни за борсовата търговия периоди...... /

      Е, това съм го казвал вече и преди: всеки има глава на раменете си, а, когато има и излишни пари, тогава става сложно... Сложно е, защото не толкова купува, колкото един друг участник в тоя форум: ОПИТВА ДА НАКАРА ДРУГИТЕ ДА КУПУВАТ, за да можел да печели от курсовите разлики...


      Чаршафите ми не са лишени от логика. Вписвам се в условията на форума за участие, АКО и това да не им се нрави на .... американците..., ти да видиш!!! )) Може да направиш предложението си пред модераторите - КАКВА ДА БЪДЕ ДОЛНАТА ГРАНИЦА В АВОАРИТЕ НА ПИШЕЩИТЕ ТУК!..., но също и как да са разпределени известициите им... ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

        Ще престанеш ли с глупотевините за гроздето.Електрическите каруци не са екологични и това не подлежи на съмнение.Всеки човек който има поне грам мозък знае това.Медиите нека си тръбят който обаче допуска те да го управляват е глупак.Елкаруцата не става за нищо и никога не бих си купил такова гомно освен ако няма нищо друго.Ползвай си мозъка и изхвърли евроатлантическите дришни с които си го задръстил
        Не са разбира се, дизелите са най-екологични, особено на Фолксваген. И разбира се всичко е евроатлантическа конспирация, която цели да излъже група селяни от Плевенско. Но ти нема да се дадеш, разчитаме на теб.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          Ако не възразяваш - една лека корекция от мен: гроздето не е кисело, а е ВКИСНАТО...

          /познавачите знаят, че от него вино не става/...

          Иначе - предлагам ти /умен - или - не/ - да изчакаш спокойно есента. Защо? Не за друго, а защото народът е казал, че пилците се броят на есен... Не се съмнявам в народната мъдрост, но понякога дори народът допуска леки прегрешения във формулировката...

          Дано /отново казвам ДАНО!/ Тесла не бъде причина, за да коригираме поговорката... То какво ли не коригираме вече ЗАРАДИ ХОРА, които разсъждават толкова - на ангро.

          Само на теб ще го кажа /смятам да си остане между нас/: аз не съм богаташ, но и за умен - не претендирам да бъда, АКО това ще ме пречислява към твоята "черга"...


          Както се казва - с най-добри чувства: мерси, не пуша!
          Американците имат прост отговор на твоите чаршафи - като си толкоз умен, къде са ти парите?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Гроздето е кисело, остави. Да си трошат главата глупавите богаташи, ти си по-умен.
            Ако не възразяваш - една лека корекция от мен: гроздето не е кисело, а е ВКИСНАТО...

            /познавачите знаят, че от него вино не става/...

            Иначе - предлагам ти /умен - или - не/ - да изчакаш спокойно есента. Защо? Не за друго, а защото народът е казал, че пилците се броят на есен... Не се съмнявам в народната мъдрост, но понякога дори народът допуска леки прегрешения във формулировката...

            Дано /отново казвам ДАНО!/ Тесла не бъде причина, за да коригираме поговорката... То какво ли не коригираме вече ЗАРАДИ ХОРА, които разсъждават толкова - на ангро.

            Само на теб ще го кажа /смятам да си остане между нас/: аз не съм богаташ, но и за умен - не претендирам да бъда, АКО това ще ме пречислява към твоята "черга"...


            Както се казва - с най-добри чувства: мерси, не пуша!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Гроздето е кисело, остави. Да си трошат главата глупавите богаташи, ти си по-умен.
              Ще престанеш ли с глупотевините за гроздето.Електрическите каруци не са екологични и това не подлежи на съмнение.Всеки човек който има поне грам мозък знае това.Медиите нека си тръбят който обаче допуска те да го управляват е глупак.Елкаруцата не става за нищо и никога не бих си купил такова гомно освен ако няма нищо друго.Ползвай си мозъка и изхвърли евроатлантическите дришни с които си го задръстил

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                От поста ти оставам с впечатлението, че богатите трябва да са непременно и лекомислени... Не зная как се става "богат" - най-вероятно - като се харчи много и без да се търси най-изгодното и конкурентоспособното на пазара?

                Когато отпадне митът, наречен еко-електромобил - остава скъпо и неконкурентно возило. Разбира се, че НЯМА НАЧИН "европейците" - в лицето на своите "супер"-избаници - да не направят един реверанс към Мъск, но ние сме тук и ще гледаме театрото.../дали ще усетим цената на лобирането? - все някой ще изгърми!/ Тази година може да имаме интересни новини, пълни с красиви графики...

                ))

                Донесете малко вода от девет кладенци - и какво е пътуването с нов автомобил - удоволствие..., но не и колкото /видите ли/ - с електромобила..., иначе - когато падне капацитетът на батерията - ще почнем да чупим пръсти, че Мъск ни е прецакал за пореден път - не само с пробега на нашият скъп и прескъп електромобил..., който - видите ли - за нов автомобил - возел божествено... Е, има ли такъв нов,автомобил, който да не вози леко и плавно?
                Гроздето е кисело, остави. Да си трошат главата глупавите богаташи, ти си по-умен.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение

                  Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави

                  От поста ти оставам с впечатлението, че богатите трябва да са непременно и лекомислени... Не зная как се става "богат" - най-вероятно - като се харчи много и без да се търси най-изгодното и конкурентоспособното на пазара?

                  Когато отпадне митът, наречен еко-електромобил - остава скъпо и неконкурентно возило. Разбира се, че НЯМА НАЧИН "европейците" - в лицето на своите "супер"-избаници - да не направят един реверанс към Мъск, но ние сме тук и ще гледаме театрото.../дали ще усетим цената на лобирането? - все някой ще изгърми!/ Тази година може да имаме интересни новини, пълни с красиви графики...

                  ))

                  Донесете малко вода от девет кладенци - и какво е пътуването с нов автомобил - удоволствие..., но не и колкото /видите ли/ - с електромобила..., иначе - когато падне капацитетът на батерията - ще почнем да чупим пръсти, че Мъск ни е прецакал за пореден път - не само с пробега на нашият скъп и прескъп електромобил..., който - видите ли - за нов автомобил - возел божествено... Е, има ли такъв нов,автомобил, който да не вози леко и плавно?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение

                    Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави
                    Понеже каза Дания. Та като им резнаха субсидиите продажбите там вървят с пълна сила.


                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                      Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

                      Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

                      Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

                      Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
                      Когато инвестираш в растеж е така - справка амазон. Съкращенията са повече от нормални. При 30% увеличение 2018 (заради М3) си трябва малко оптимизиране.

                      За продажбите нещо си в грешка. Цифрите друго показват - доста им се радват
                      Click image for larger version

Name:	tesla S.jpg
Views:	1
Size:	39.4 КБ
ID:	3437535
                      Click image for larger version

Name:	M3.jpg
Views:	1
Size:	40.2 КБ
ID:	3437536


                      "Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина." Ще гледаме, ама колко да гледаме вече.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                        Последното тримесечие имат малка печалба. Може догодина да излязат на печалба. Надеждите им са за увеличаване на продажбите на на М3. Даже вече имал сертификати за Европа и ние ще може да си го купим за скромните 58 000 Евра или версия с екстри за 69 000 Евра.

                        Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.
                        Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Ееее, те трябваше да излязат на печалба август по план. Со фар, со гууд.
                          Последното тримесечие имат малка печалба. Може догодина да излязат на печалба. Надеждите им са за увеличаване на продажбите на на М3. Даже вече имал сертификати за Европа и ние ще може да си го купим за скромните 58 000 Евра или версия с екстри за 69 000 Евра.

                          Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                            Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

                            Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

                            Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

                            Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.


                            Много си черноглед!

                            Погледни в темата назад: има ИСТИНСКИ снимки на хора, които се тълпят да купуват!

                            Айде малко по-оптимистично, остави го тия отчети - манипулирани са /както винаги!/, за да можем ние да се вредим и да си купим без да чакаме! Отчитайте правилно пазарните подсказки... и не забравяте, че Мъск е велик!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                              Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

                              Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

                              Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

                              Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
                              Ееее, те трябваше да излязат на печалба август по план. Со фар, со гууд.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Много щуротии четете. От това което покзават продажбите по-скоро си бетонира позицията на авто пазара. До скоро мечките се надпреварваха да обясняват, че тесла не може да излезе на печалба, след това че не може да изкара 2ро тримесечие на печалба а те къртат
                                Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.

                                Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.

                                Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.

                                Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.

                                Коментар

                                Working...
                                X