Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеceco666, а ако няма смисъл въобще да се изграждат зарядни и инфраструктура защото са огромни разходи. Може да има друг начин да се задвижват..
Коментар
-
, парите са посредника между нещата които ти трябват и теб самия. Добре я тези суровини, метали откъде ще се вземат при положение че един голям магазин затвори май.
Last edited by supertrader; 04.03.2022, 22:05.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
Ние ще им дадем, бе.
Коментар
-
ceco666, а ако няма смисъл въобще да се изграждат зарядни и инфраструктура защото са огромни разходи. Може да има друг начин да се задвижват..D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия..
Фандъкова ще ни даде челен опит, тя вече е във светлото бъдеще ....Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Е в зелената сделка ако няма пари за зарядни и инфра, е**м ти зеленатаLast edited by anonymous6718; 04.03.2022, 22:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеИмат си лиценз вече, макар и условен.
...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
- Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
Коментар
-
Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
- Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
И в микромодула така ли ще го контролирате?
Коментар
Коментар