IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Аз не знам. Но много по-лошо е, че в паниката, която се задава на никой няма да му пука. Ще направят зелената сделка не х2, а х3. Само и само да се измъкнат от лапите на мечката. Няма да успеят, разбита се. Но ще построят инфраструктура. Тогава и аз бих се возил на електричка.

      Коментар


      • , парите са посредника между нещата които ти трябват и теб самия. Добре я тези суровини, метали откъде ще се вземат при положение че един голям магазин затвори май.
        Last edited by supertrader; 04.03.2022, 22:05.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
          +100
          Ние ще им дадем, бе.

          Коментар


          • ceco666, а ако няма смисъл въобще да се изграждат зарядни и инфраструктура защото са огромни разходи. Може да има друг начин да се задвижват..
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
              С екологични ДИЗЕЛГЕНЕРАТОРИ ще зареждаме електричките .
              Фандъкова ще ни даде челен опит, тя вече е във светлото бъдеще ....
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Е в зелената сделка ако няма пари за зарядни и инфра, е**м ти зелената
                Last edited by anonymous6718; 04.03.2022, 22:07.

                Коментар


                • Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
                    ...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
                    Да, при идваща рецесия ще паднат продажбите, но за всички. Важното е електичките да увеличават процента от общите продажби всяка година. И като свърши рецесията след 5 години (примерно) тогава те ще запазят големия процент и пак няма да могат да смогват на новите поръчки

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                      Имат си лиценз вече, макар и условен.
                      Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
                      ...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
                        - Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
                        Номерът е че, това съвършенство на технологиите, при микромодулните батерии, става при значително по-опростени условия и по-толерантни конструкции, с лесна съвместимост по ред показатели с работещи технологии от други браншове. Все неща, които, не личи някой от "критиците" тук, ама изобщо, да е осъзнал, преди да почне да глаголи стандартните глупотевини. Въздух под налягане.

                        Коментар


                        • Имат си лиценз вече, макар и условен.
                          Очаква се фабриката да произвежда над 500 000 електромобила годишно

                          Коментар


                          • Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
                            - Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • X_Y, наистина, защо изтрихте въпроса ми за компетенциите на Им.да разбира отговорите ни? Никакво "заяждане" не са: Напротив, този многократно открито бръщолеви явни глупотевини, които, вие НЕ триете, и после, още ми се правите на "принципни . А принципност значи мерене с един аршин.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                И в микромодула така ли ще го контролирате?

                                Оно си зависи, начини разни.

                                Коментар

                                Working...
                                X