IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE=безимeн;n3411330]


    Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

    Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

    Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

    В Германия има огромни излишни пари. Ако не бъркам излишъка им е над 400 милиарда. Трябва да ги въртят тези пари, иначе закъсват. Затова е и тази антиикономика. Лошото е, че нас ни навървят с тях. В Германия, като си сложиш слънчеви панели на покрива започват да ти плащат произведения ток на по-висока цена от този, който ти доставят. Да не споменавам вносните консуматори.

    Коментар


    • Безимен, знаете ли нещо за солид стейт батерии?
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

        И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

        Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

        Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

        Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

        Имайки предвид факта, че капиталът е страхлив - и с основания, /визирайки всеки сульо-печалбар, наречен Мъск, с неговите непремерени думи/ - темата няма как да бъде актуална за електромобили със сегашния вид на тяхната батерия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
          И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

          Коментар


          • Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

            Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

            Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

            На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

            Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

            Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?




            Коментар


            • BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

                Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
                Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

                https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
                  Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

                  Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
                    Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение
                      Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                        Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

                        https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html

                        Това го пусни в темата за дървените
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

                          https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html


                          Коментар


                          • Забавно https://www.dnes.bg/cars/2018/11/25/...men-syn.394598

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                              Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                              По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                              +10 ... какво се извиняваш , много си е на място всичко ...даже прекалено културно !

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                                Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                                По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                                Леко си в грешка- направиха първата забрана в хамбург за около 1,5 км. Сега тази забрана се разширява непрекъснато, от следващата година мисля че до юни може да влизаш в центъра на бон и колон с евро 4 до края на 2019 с евро 5 и от 2020 само евро 6

                                Коментар

                                Working...
                                X