Pyramid - карбамид съдържа, влиза в реакция с азотните окиси и се отделя вода и азот. Между другото литиевите акумулатори колкото и херметични да са също излъчват токсични вещества при загряване и то силно канцерогенни, а в един електромобил клетките са доста голямо количество и те не са чиста технология за каквато бива представяна.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеGrosss - за адблу е доказано със спектрални анализи че дори произвежда много малки количества от над двуатомни оксиди, които са убийственно токсични в сравнение с азотния моно или двуатомен окис. Но точно заради възможноста да носи печалба го наложиха, има консуматив който се продава и от него се печели доста добре. Това с водата точно те никога няма да го направят, дори ще платят на медии да го осмеят, да го обявят за скам - измама и т.н.т. Сигурно си попадал на тестове как водорода се отразява като добавка в двг, пълно е с газ анализатори но при тези тестове много странно не правят сравнителен анализ на отработените газове с добавка и без нея. Защото ако направят такива тестове досещаш ли се какъв ще е резултата, на пушеш дизел като му пуснат малко водород и дима изчезва и с просто око се вижда, а тези вредни газове при тест с газ анализатор отиват към стойности при които цифра има чак при втория знак след десетичната запетая.
Коментар
-
Между другото, т.нар."безимен" нагло излъга за дименсиите: нещата се разреждат или сгъстяват с/в ПЪТИ, каквото е, всъщност, и значението "8:1", "11,5:1" и т.н., отново, "ПЪТИ". Това, че не го изписват всеки път, е единствено за краткост.
Давам джокер: "атмосфера" е ИЗВЪН СИСТЕМНА (ИЗВЪН СИ) МЯРКА ЗА НАЛЯГАНЕ. Системната е "Паскал".
...ама кой да обърне внимание, налэ.
Коментар
-
Grosss - за адблу е доказано със спектрални анализи че дори произвежда много малки количества от над двуатомни оксиди, които са убийственно токсични в сравнение с азотния моно или двуатомен окис. Но точно заради възможноста да носи печалба го наложиха, има консуматив който се продава и от него се печели доста добре. Това с водата точно те никога няма да го направят, дори ще платят на медии да го осмеят, да го обявят за скам - измама и т.н.т. Сигурно си попадал на тестове как водорода се отразява като добавка в двг, пълно е с газ анализатори но при тези тестове много странно не правят сравнителен анализ на отработените газове с добавка и без нея. Защото ако направят такива тестове досещаш ли се какъв ще е резултата, на пушеш дизел като му пуснат малко водород и дима изчезва и с просто око се вижда, а тези вредни газове при тест с газ анализатор отиват към стойности при които цифра има чак при втория знак след десетичната запетая.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
Няма печалба за монополистите ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не върви. Енергийният баланс не се връзва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнениеПри толкова много трошки в България и безпаричието на българина не е ли по-добре да се въведе оная технология с водата като гориво?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - бедна е сместта според горивото в нея, въздуха си го има така да се каже. Има полза да се учи все пак, но ти това не можеш да го проумееш като че ли.
Коментар
-
Пояснявам: "сгъстяване" е отглаголно съществително, докато "степен на сгъстяване" - съотношението на обеми ((цилиндър+горивна камера+предкамера)/(горивна камера+предкамера)). В зависимост от обороти и т.н, с утечките, нещата стават още по-сложни, и темп. я се вдигне достатъчно, я не. Но, нашият блее и пропуска. Както пропусна за интеркулера, който служи да охлади въздуха, за да вдигне пълненето и, оттам, мощността но, не и маслото. "Пич, та дрънка", особено дрънкането...
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Представа си нямам, но сигурно са го измислили, но както и да е двама колеги на единия нисан кашкай- за 25000 евро на 4 години и 110000км и другия шкода на 5г 125000км, не са ги изплатили се държат за главите- ако дадат колите на аутохендлер губят, ако чакат губят още повече. Ситуацията е загуба и в двата случая. Искали за нисана 1800-2000 евро и щели да дадат синя плакета, но в такъв случай колата остава завинаги негова. А бе въобще ситуацията е много неприятна, много немци псуват правителството, проблемът е че не могат нищо да направятLast edited by Pyramid; 18.03.2018, 14:25.
Коментар
-
Неграмотният "безимен" бърка сгъстяване с температура но, му е простено, толкова може, завалията. Бърка и ред други работи, като "обедняване/обогатяване" на сместа, което е отношение между два компонента и се променя винаги, когато измениш количеството само на единия от тях. Нека го оставим дгд. Има страст, да не угасва бедава.Last edited by Pyramid; 18.03.2018, 14:17.
Коментар
Коментар