Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
v_tin, лигави се сякаш не го познаваш..Това ускорява много бавно, не знам как ще го караш в Германия където на кръстовищата поне едно време яко настъпваха и ще им пречиш, по добре от класа на Реното минимум, защото парите не са всичко. Елементи за батерии има по 120 евро за киловат час от Китай, същите са които се слагат в батериите на електромобилите, на теслите батериите също са Китайски..Мъск има фабрики но колко и какво качество произвеждат не е ясно, купува от Китай..Панасоник произвеждат в Китай, в Япония много малко..почти нищо. Батериите са недоразумение, но това е което е налично.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Така и не чух от теб дали тоя вариант е приемлив за сина ти. Българска работа - "дай ми пари, акъл не ща" хахахаъха, не си мръднал грам от Варна и Аксаково.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694
Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.
Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.
Ситроен и цитрон в твоята глава едно и също ли са
Коментар
� -
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ako iskaш да помогнеш дай направо линка. Ако не можеш- не искаш- няма нужда от коментар
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694
Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.
Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.Last edited by redcretin; 10.04.2022, 13:59.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, ако за малко, знаем, ти имаш. МНОГО МАЛКО.Не е случайно, че сте стигнали дотам.
Коментар
� -
v_tin, ако искаш да имаш електромобил вземаш едно такова Рено Зое с отстъпка 70% от цената, 40к.километра въобще не са никакъв пробег, човека дето само го е платил, той колата не я е карал и си му поправяш батерията. Другия вариант е да си щупиш като него, предишния му собственик електромобил и с този електромобил ще се случи същото което му се е случило на него, като нямаш гараж - работилница в която да поправиш батерията ти този електромобил няма да го караш много дълго време и накрая ше го изхвърлиш както е направил той. Не съм виждал автомобили от тези с ДВГ които да са с толкова малък пробег и на такава възраст, обикновенно хората като ги купят още първата година им навъртат много километри, много електромобили паметници се продават на нищожен пробег. Ако е да си начешеш крастата вземи едно такова, сложи му нова батерия за 5 хиляди евро, но ме съмнява че това няма да е ремонтирана батерия също, но поне ще е голяма, едва ли ще и ползваш постоянно големия капацитет..но каквото..такова са казали хората. Странно е че се субсидират електромобилите след като са такива недоделки и пълна пародия.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми ЦитроОпела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
Коментар
� -
https://www.enders-automobile.de/lp-...SAAEgIGEvD_BwE - ето един електромобил, който е по евтин от автомобил с двг казват в Германия, понеже за там ставаше въпрос. Разхода на ток е голям, както е голям на Тесла, на Фолксваген..Електромобилите имат по голям проблем с трансмисията отколкото с батериите, това нещо с мотор в колелата намалява разхода на ток, но се повишава подресорната маса на колелата, ако става въпрос за стандартните мотор колела, сега има нещо ново - мотор колело на Дуюнов с асинхронни двигатели които са по леки като тегло и не се използват и постоянни неодимови магнити. Рекуперацията им е управляема много по прецизно, защото го няма това нещо електромотора ако не се подава към него енергия веднага да започва да действа като спирачка, т.е. движението по инерция се улеснява грубо казано и от там по нисък разход на енергия. Защото не става да се слагат огромни и по тежки батерии и разхода на ток да е висок, и цената се повишава съответно електромобила става по недостъпен за хората. Ето тази Мазда има 35 киловатчасова батерия и ако разхода е под 10 киловатчаса на 100, тя ще може да изминава с толкова ток 350км, а тя не може да измине 200. Много са зле тези електромобили, като добавиш че батерията трудно се обслужва, ремонтира и това че изразходват много ток и се налага да им поставят тези тежки батерии..това нещо е форма на електромобилен фанатизъм.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, сега за момента ако говорим и имаш възможност за ремонт на батерията цената на това рено на само 40 000 км..е подарък и китайска електричка ще ти излезе в пъти по скъпо. Просто имаш ли възможност за ремонт на батерията вземаш едно такова и си свиркаш, но без да се изравнят и раздвижат отделните клетки на старата батерия тя няма да заработи. Ако си вземеш електричка редовното каране е просто задължително и задължително на бавно зареждане и разраждане продължително, не знам колко ще изкара една батерия от тези ако я експлоатираш грамотно, но може да се окаже че много..много. Сега друг е проблема че и самите коли още не са конфигурирани правилно и харчат и много ток, скоро попаднах на едно нещо направили са хората мотор - колело с асинхронен двигател, ще харчи поне с една трета по малко ток електромобила. Но това е което е налично на пазара.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми ЦитроОпела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
https://www.youtube.com/watch?v=D2MctFutTH0 - 10.20 минута - 7990 ewro za bazis вариант
Opel Rocks-e: 2€ auf 100km & Kaufpreis wie ÖPNV Ticket! Wirklich?Опела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
Коментар
� -
https://www.autonews.bg/elektrichesk...hilyadi/3/3411 , 6-7к евро пишат и 5.5 киловатчаса батерия стига за 75 км, макс.скорост 45 кмч. Нов Хюндай за 7к евро има ли ?D.Y.F-091066
Коментар
� -
Това което съм гледал е било кабинен ролер- електрически и на тези им слагат печки и ги карат и през зимата. Но като им погледнах цените и ми се изправиха керемидите. На същата цена или по малко си кипих хюндая и досега съм му врътнал 20000км за година. Тези пичи въшки няма как да изкарат толкова посмъртно
Коментар
�
Коментар