IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна
    Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
    А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Бе ти наред ли си с главата?
      А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
        То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.
        Неточно: При увеличено вътр.съпротивление, нямаш нужната мощност на двигателя, батерията е слабо възприемчива към рекуперативното спиране, а също, растат непроизводителните загуби. Отделно, губят пробег, пускайки климатици които, ори толкива ниски температури, имат и понижен СОР. Про стартерните, фаровете се пускат с друга цел: Разрядът, окислява отделилите се на катода мехурчета водород, което позволява по - плътен допир на електролита и, ОТТАМ, по-голям пусков ток. Разбираш ли, НЕ СЕ РАЗЧИТА ТОЛКОВА НА ЗАТОПЛЯНЕТО, колкото на подобряване омокрянето на електродите. Относно "самозагряването" (да, по принцип, случва се) но, то е твърде слабо, като се има предвид силно изстиналите литри антифриз. Защо "слабо"? Ами много бързо, този студ, си охлажда обратно и без това, слабо загрелите електроди

        Коментар


        • Сърдечно благодаря гусин aleks262
          https://www.youtube.com/watch?v=coeJag1fdH0

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение

            Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW
            Бе ти наред ли си с главата?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Е - ако фаровете не са светодиодни.
              Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                Вярно ли е, че напълно заредена, при голям студ зимата губи 40% от заряда / пробега? Вече не знам на кого да вярвам. Напълни се мрежата с фейк нюз. Пък все пак в Норвегия много ги карат, а там няма начин да не е студено. Но това ако е вярно е все едно някой да краде гориво всяка нощ и ние нищо да не можем да направим, освен да се молим да запролети!
                Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
                То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Не е баш по темата ,но е около
                  https://findpatent.ru/patent/239/2392178.html
                  Използва се от военните
                  http://bastion-karpenko.ru/beryllium-e-gpd/
                  https://patents.su/patents/h01m-6-34
                  Ще се използват и от населението
                  https://ecotechnica.com.ua/technolog...nit-litij.html

                  Коментар


                  • Не е вярно в прекия смисъл, от студа блокира електрохимията и просто батерията е заредена но тока който е зареден в нея не може да се изчерпи напълно. Като се подгрее, да се покачи температурата и заряда може да се използва, различните електрохимии за литиево йонни батерии се държат различно. Например литий желязо фосфат батериите са по чуствителни на спад на температурите, тези които са китайски и се монтират в Теслите произведени там..не знам имат ли подгряване, те са кутии с форма на паралелепипед и май ги редят една до друга. При минус 20 градуса никакъв ток не може да подава такава батерия, колата няма въобще да тръгне ако батерията не се подгрее. Също при 0 - ла градуса не може да се зарежда и опитите за заряд я разбиват. Това нещо с подгряването при ниски температури го има и при колите с двг, при минус 20 също се чака двигателя да се позатопли и не може да се потегли веднага. При литиевойнните батерии електролита е такъв че много по малко пада капацитета от студ, такива са новите батерии на Тесла, и старите на Панасоник също. По принцип подгряването е желателно и при Тесла има такова с течност подобна на антифриз, при някои няма - при старите Нисан Лиив няма, при други е въздушно.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Вярно ли е, че напълно заредена, при голям студ зимата губи 40% от заряда / пробега? Вече не знам на кого да вярвам. Напълни се мрежата с фейк нюз. Пък все пак в Норвегия много ги карат, а там няма начин да не е студено. Но това ако е вярно е все едно някой да краде гориво всяка нощ и ние нищо да не можем да направим, освен да се молим да запролети!

                      Коментар


                      • https://24-m.com/technology/ , много малко информация за батериите със солиден електролит които правят, но все пак за рециклирането е написано нещо което предположих - активното вещество след извличане от употребените батерии се преработва механично само, след което се влага в рециклираните батерии..най лесното и евтино решение. Дизайна на батерията им не е хубав, много е далеч от оптималния при възможностите които предлагат тези материали.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • bota156, по принцип могат да станат на същите цени като автомобилите с ДВГ, има такова нещо но батериите трябва да станат по евтини. Иначе тока колкото и да е поскъпнал пак 100км са поне на същата цена като с бензинова кола, изравняват се и с тази разлика че електромобилите могат да се зареждат с ток произведен от соларни клетки например. Сега там как ще се получат нещата зависи много и къде, на каква географска ширина. Най голямото предимство на електромобилите е че има възможност и ще се усъвършенстват още много и като разход на електроенергия и като тегло на батериите, също и разхода на материали може да се понижи.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                            А още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
                            Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
                            Сещам се за неколцина, направили тежък удар с тези соларки. Ама онзи, дето най-силно спечели от спуснатата далаверка на Станишев, силно мрази кумънизите и, в своя габровски рай, не им е място отредил. Освен, разбира се, ако не пускат гювеч. Принципи.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              v-tin, пропанбутана преди години беше много евтин, после като навлезе като гориво за автомобили цената му се покачи. Между другото нямаше и акциз, държавите все от някъде трябва да набират средства да се финансират, ако тока се използва за електромобили няма да е учудващо след време тока от колонките да има и акциз макар че много трудно ще го контролират. Обаче дефакто намалява едно приходно перо в бюджета и все с нещо ще се компенсира, това държавите да субсидират електромобилите се получава малко парадоксално - ще ликвидират приходите с които субсидират. Не се връзва и с времето ще има някакви промени в начина по който се събират приходите.
                              Някой беше предвидил, преди време че, цените на тока ще се повишат, стане ли дума за задвижване и ето, случва се.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                                А още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
                                Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
                                Така става с "великите" батерии на ТЕСЛА, т.к. имат заложен концептуален дефект. Поправяме го, и нещата тръгват. Ще видиш.

                                Коментар

                                Working...
                                X