IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Но ако се чуе и почнат да разправят че примерно е човешка грешка този пожар, това ще бъде абсолютна лъжа. Това е специално направен кораб, който дори се наблюдава всяка една точка от него с камери през сателити, от компанията имат наземен екип който може да направи всичко на кораба, включително и да загаси пожар, ако примерно автоматиката не е сработила, но тя е сработила. Мисля че е пламнало нещо което не подлежи на гасене, друго не може да бъде.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Забранени са, това че изпращат дребни неща и то от Китай е абсолютно нарушение. Нали имаше един самолет с литиеви батерии по голямо количество на борда и изгоря във въздуха в посока Дубай е бил. Стартерните батерии също могат да се запалят или да се запали електрическа инсталация, но такъв пожар на кораб ще го потушат. Този превозваш коли кораб е специално направен за целта, вътре е на етажи, на всеки етаж е паркинг на който са паркирани много автомобили, отделните етажи са с възможност да бъдат изолирани и са като кутия която може да се затвори в краен случай. Те имат и автоматична инсталация която гаси пажари, тя сама ще се задейства без човешка намеса и традиционните бензинови автомобили ще ги изгаси защото буквално ще ги удави с вода. Ще видим какво ще кажат, но е много вероятно да са се запалили електрически коли. И аз не мога да си обясня как за всички е забранено да изпракат батерии, но за някои не е. Т.е. ние няма да можем да изнасяме батерии ако започнем да произвеждаме микромодули, но ще може да се внасят и да пътуват със самолети - факт.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        ГАД, много добре съм го написал, става въпрос за батерии които не могат да се запалят дори в пожар да изгорят. Такива в момента няма. Сега казват че рядко се палят, но наскоро има изгарял един огромен кораб с почти 5 хиляди коли и ако е имало електрически и възникнат съмнения че някоя от тях е инициирала пожара...ще има голям проблем с транспорта на електромобилите с днешните батерии. Ако не знаете транспортиране на литиеви батерии със самолети е забранено, сега остава да ги забранят и за транспорт с кораби или най малко застраховката за такъв товар ще стане много скъпа. Могат да поискат застрахователите сума която да е примерно 30% от цената на товара, ако направо не откажат застраховка. Та нека да не е същественно това което е измеслено, за въпросните модули.
        Проблема сега е че като се запалят се оставят да изгори автомобила, ако е на кораб трябва да оставят кораба да изгори.
        Супертрейдър а ако пожара е възникнал от някоя стартерна батерия на кола с ДВГ, ще има ли голям проблем с транспорта на колите с ДВГ?
        Супертрейдър, откога е забранено литиеви батерии да се транспортират със самолет?
        Че съвсем наскоро получих едни неща с литиеви батерии с Федекс за два дена?
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • ГАД, много добре съм го написал, става въпрос за батерии които не могат да се запалят дори в пожар да изгорят. Такива в момента няма. Сега казват че рядко се палят, но наскоро има изгарял един огромен кораб с почти 5 хиляди коли и ако е имало електрически и възникнат съмнения че някоя от тях е инициирала пожара...ще има голям проблем с транспорта на електромобилите с днешните батерии. Ако не знаете транспортиране на литиеви батерии със самолети е забранено, сега остава да ги забранят и за транспорт с кораби или най малко застраховката за такъв товар ще стане много скъпа. Могат да поискат застрахователите сума която да е примерно 30% от цената на товара, ако направо не откажат застраховка. Та нека да не е същественно това което е измеслено, за въпросните модули.
          Проблема сега е че като се запалят се оставят да изгори автомобила, ако е на кораб трябва да оставят кораба да изгори.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • И ето ни нещо за пазарите. Не, че ще стане, разбира се но, все пак.
            https://youtu.be/jyd8pFbRkeE

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение

              Предполагам, коланите за безопасност. Колегата се изразява малко твърде объркващо.
              Ооохооо, изчакай да мине време и ще разбереш всичко

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Кое е това нещо което е изпробвано?
                Предполагам, коланите за безопасност. Колегата се изразява малко твърде объркващо.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Кое е това нещо което е изпробвано?
                  Това, че не вдяваш. Ама вече не можем ти се сърди, толкоз си можеш.
                  Last edited by Pyramid; 20.02.2022, 05:52.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
                    Кое е това нещо което е изпробвано?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
                        Като гледам вече една година сте замислили само наименованието.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • 99ст. а не 1лев за киловатчас..показва че са търговци и хранят надежди да продават т.е. надяват се на риба която да кълве.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • redcretin, спокойно хората са казали всяко чудо трае два дена или две недели. Сега като се завихрят едни опашки на зарядните им станции сами ще смъкнат цените.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                99ст

                                "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

                                Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
                                Е те да не останат назад хахахаха! БГ стана супер-преебано място.

                                Коментар

                                Working...
                                X