Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПо-скоро, аз ще умра, отколкото ти да забравиш да изгавриш някого. Разбира се.
Че и ти беше същия, да не си забравил?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБе стана ми любопитно покрай безименния та прочетох за графена какво разправят.
Ся, 33 пъти по-бързо зареждане означава че вместо нужните 9.5 часа за зареждане, на една тесла ще и трябват 17 минути,
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
1kWh , прехвърлен за 1 мин, това са 60 kW. Вземи батерия 60 kWh, раздели го на кпд-то, дай да се зареди за 10 мин, виж какво охлаждане трябва и ще стоплиш къде е белята. Иначе, да, прав си. Захванали са се, ще решат проблема. Аз съм оптимист.
...Thanks to its graphene construction the battery is capable of charging and discharging approximately 33 times faster than a regular lithium-ion battery.
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не се хабим, дърляме се като няма кво да правим.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеА и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Last edited by v_tin; 01.12.2018, 18:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПичове не знам защо се хабите толкова. Технологично EV са мноооого по-добри от ДВГ. За момента единствено батериите държат цените на колите високи. Въпросът не е дали, а кога EV ще се произвеждат по-евтино. Това е към 2016год. и показва как спадат цените с 20-30% на година.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 14:51.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеА това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
[ATTACH=CONFIG]n3412336[/ATTACH]
Коментар
-
А това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
Коментар
-
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!...))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Също не става ясно пък ти с какво допринасяш по темата? Постовете ти в случая са еднообразен спам.
Както вече казах, всеки идиот знае, че електромобилът не може много да влияе на пазарите особено в близките години. Така че спри да го повтаряш като счупен грамофон.
По-скоро темата е как започва да влияе. Не колко влияе.
И нещо несъществено - размерът на буквите го меря на височина. Използването на главни букви освен когато е необходимо се смята за крещене, а никой не обича кресльовците.
Това последното - на майтап.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 05:11.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
И какво сега? Свободно паркиране, бус ленти, безплатно зареждане, специални места. Стани, мирно аристократа минава. Айде моля те. Как ли са стимулирали ДВГ-тата 1903-1916, че да надделеят над каруците.
Тези батерии имат по спомен с около 30% по-голям капацитет от ли-йон батериите за единица тегло.
Има даже едни китайци които вече правят завод да ги произвеждат.
Да видим и как вървят изследванията с графена. Ако го докарат до 1 Кв на килограм, то това вече ще е сериозно постижение, което ще увеличи капацитета три пъти. Т.е. една кола тип тесла ще може да изминава три пъти по-голямо разстояние.
Иначе това със стимулите е пълен булшит.Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 02:59.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти имаш нещо което ми напомня за другия включил се преди малко. Двамата сте като дупе и гащи.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!...))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти имаш нещо което ми напомня за другия включил се преди малко. Двамата сте като дупе и гащи.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Коментар
-
Една от първите пазарни прояви на електромобилите е нагорещяването на безполезните форумни страсти: Нито безименният колега измисли нов ДВГ, нито Им0тецият си купи „Тесла”.
...Как да не се радва, след това, на Прогреса.
Last edited by Pyramid; 01.12.2018, 00:29.
Коментар
Коментар