IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

    И как правят конверсията? Слагат система за Add Blue? И да кажем, че нещо почиства, ама как дигаш мощноста на двигателя/така се твърди / като слагаш тор за царевица в ауспуха. Мотаят ни нещо.
    Представа си нямам, но сигурно са го измислили, но както и да е двама колеги на единия нисан кашкай- за 25000 евро на 4 години и 110000км и другия шкода на 5г 125000км, не са ги изплатили се държат за главите- ако дадат колите на аутохендлер губят, ако чакат губят още повече. Ситуацията е загуба и в двата случая. Искали за нисана 1800-2000 евро и щели да дадат синя плакета, но в такъв случай колата остава завинаги негова. А бе въобще ситуацията е много неприятна, много немци псуват правителството, проблемът е че не могат нищо да направят

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн



      Офффф...

      Кажи ми сега, как да те нарека "компетентен", като си направил едно мазАло?

      Не мога да разбера, защо тук се борим за званието "компетентен"?

      Или знаеш нещо, или не го знаеш! Ако не го знаеш, но искаш БИ МОГЪЛ да го научиш! /визирам колегата с съпросите снощи/:

      Не съм ли прав дотук?


      Хайде сега - отначало... /приятелско намигване, ако щеш ми вярвай/...

      1. Прав си да използваш понятието "степен на сгъстяване" - защото другият "спец" /лошо няма, че ти е приятел/ - с магистратурата си в областта на техниката - не знае /!!!/, че "степен на сгъстяване" и "сгъстяване" - са ДВЕ РАЗЛИЧНИ ПОНЯТИЯ, най-малкото, защото размерностите ИМ са различни. Преведено на български - крушите НЕ СА ябълки!

      2. Малко физика... /съжалявам, но ВИ се губи - с тая на приятеля ти/... ... Сгъстяването е свързано с повишаване на температурата!!! НЕ СТЕПЕНТА НА СГЪСТЯВАНЕ!!! Степента на сгъстяване е БЕЗРАЗМЕРНА ВЕЛИЧИНА!!! Погледни отново точка 1. Ми - като четете /техника/ - това не ви е бакалски тефтер! Защо спорите, ако не сте наясно и си вкарвате автоголове?

      3. Мазалото е пълно, защото понятия като: бедна-, богата- или нормална горивна смес - се обясняват ЕДИНСТВЕНО с постъпилото количество въздух в цилиндъра и необходимото количество въздух за пълното изгаряне горивото. Сега ще ми донесеш вода от девет кладенци, за да "докажеш", че това си искал да кажеш... Е, защо обясняваш бедната смес с липса на гориво? Това показва, че доста неща ВИ се губят през годините /ако изобщо сте ги знаели/..., но никога не е късно да си ги обясните правилно и... да не ставате за резил!

      Но, защо да ви развалям настроението с увереността на "знаещи" - с това - на твоя приятел?


      Обявявам ви - тук, пред всички - за компетентниЦИ! /нали все пак имате "завършени" магистратури/...


      Добре ли е това, или трябва и да се поклоня и да целуна земята под нозете ви? Ега ти нафуканата работа! Без покритие! И като си дам сметка колко хора се опитват да асимилират казаното от вас и същите ЩЕ БЪДАТ ПОДВЕДЕНИ в своите знания!


      п.п. Отново ще посоча необоримата ми теза, че в нета пишат всякакви некомпетентниЦИ /нямам предвид само вас, с приятеля ти/, които - дори и да не знаят нещо, така и не го научават - по една - единствена, проста причина, че - за да си компетентен трябва да се занимаваш с нещо мнооого време - теоретично и в практиката.

      п.п.п. Изразът, с който обикновено сразяваме потивниците си - ""Завършил" съм магистратура!" - е ЛИШЕН ОТ ВСЯКАКЪВ СМИСЪЛ! Убеждавам се за пореден път!


      Значи, прочетете, подгответе се - и ако смъкнете фалшивата си увереност в "знанията", попитайте. Ще ви се отговори! Не импровизирайте, защото по условие сте подвели всички наоколо!


      Със здраве!
      Наглец.

      Коментар


      • безимeн - постояннно спориш с другите и ги обвиняваш в некомпетентност, високата степен на сгъстяване повишава темпертурата в процеса на горенето а тя е причина да се окисли и азот от въздуха. Другия способстващ фактор е бедна смес, липсата на гориво което да се окисли способства окисляването на повече азот.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • vikhunter - азотни окиси има при всякакво изгаряне когато то е атмосферно и окислителя - кислорода са взема от въздуха за да окисли до вода водорода в горивото. Колкото по високи температури се достигат при процеса на горене толкова повече азот се окислява. При дизелите за да изгори горивото добре се налага горивния процес да е по високотемпературен и съответно азотните окиси са доста повече. Има ефективен и лесен начин да се намалят, но той не се прилага масово защото е евтин и не се използва скъп консуматив. Просто трябва да се добави нищожно количество водород, същото се прави и с тази магическа течност - постави синьо, която обаче е скъпичка и добър бизнес за тези които я продават. Казвам малко количество водород защото при много голямо има обратен ефект - азотните окиси скачат. Наистина високата степен на сгъстяване има отношение към протичането на горивния процес и самозапалзването на впръскваното гориво и го прави по високо температурен, но и с по висок коефициент на полезно действие са двигателите. По принцип атмосферното изгаряне на въглеводороди няма бъдеще точно защото е замърсяващо, но за съжаление ние живеем в период в който технологиите са ясни но не са се реализирали поради скапаното обществено устройство на социализъма. При елктродъгово заваряване с промазани електроди се отделят азотни окиси в огромни количества, но не съм забелязал някой да се е трогнал. В обозримото бъдеще ограничено от биологичния живот на нашето поколение няма реален шанс колите да станат електро, особенно с акумулаторчета навързани в огромни пакети и тегло превишаващо в пъти полезното тегло което се транспортира, ясно е че полезно се транспортират само пътниците и товара а всичко друго което се налага да пътува с тях е в ущърб на крайната ефективност. Рекламата казва че акумулаторите са с кпд от 98 процента, но това не е вярно защото такова кпд може да се постигне при бавен заряд и разряд а при бърз може да стигне да 50 процента и под тях, това показват лаболаторните ни тестове с най качественните батерии на Панасоник а не с такива на Самсунг които са по зле или на най добрите китайски производители които са откровенно много по зле, най зле; Това не значи че атмосферното горене не е дивашка работа и двг не са инженерна глупост, то по скоро означава че не сме развита технологично цивилизация и сме в начален стадий на развитие.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн


            Пак се изказваш неподготвен.

            ЗАПИШИ СИ ГО НЯКЪДЕ: ТЯ /степента на сгъстяване/ - НЕ Е причинител ЗА ТОВА окисляване!

            Нещо друго е причина ЗА ТОВА ОКИСЛЯВАНЕ, но ти така и не го намираш в твоята магистратура... Мале, мале...

            А е толкова лесно: ето - готиният мъж, с когото водим диалог - просто пита. Той не се страхува да покаже, че не знае! Затова е готин!

            И той научава онова, което не знае.


            Ти обаче - ми изтъкваш, че си "завършил" магистратура. Е, време ли е да те попитам, защо не си ЗАЩИТИЛ правилната магистратура, която ти дава правото да покажеш в тая тема знания.


            Да припомня: няма нищо лошо в това, човек да признае, че не знае всичко на тоя свят?


            Ето, аз не зная всичко! В конкретната тема ПОНАЗНАЙВАМ, но това не означава, че зная всичко!
            Не ме карай да те срамя, става ли? Не била степента на сгъстяване. НАЛЯГАНЕ, ТЕМПЕРАТУРА, ПРИСЪСТВИЕ НА КАТАЛИЗИРАЩИ ЧАСТИЦИ...Нямала значение. И към химията на горивото има отношение, вярваш или не.
            Изобщо, драги, откак те хванах, че си некомпетентен в електриките - и там се правеше на "важен", пак така щеше да се спукаш от надуване - ти следя и други изяви. Пази се, ей! Ще се пукнеш от важничене бе, имай милост към себе си. Нас ни остави, хайде, ама себе си излагаш. "Поназнайвал". От научно-популярните писания.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
              Само не разбрах защо когато дизеловия двигател е перфектен, пушека от ауспуха е безцветен. Може би трябва да е оцветен в червено дори и малко заради азотния диоксид. И при по-голяма натоварване да става по-наситено червено-кафяв. Казвам ви, мятят ни в тиквите с тия азоти.
              Не, за жалост. Не ни мятат. Пределно допустимите концентрации във въздуха за дишане още са невидими с просто око. А пък и дори да видиш газ от ауспуха, без ФПЧ (Фини Прахови Частици) де факто и де юре, още е само газова смес, а не "пушек". Когато ПУШЕКЪТ е невидим, просто, концентрацията на частиците е под предела на виждане. Отблизо. Нагъчкани в атмосферата, дори "невидимите" пушеци я правят ...ужасна.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн


                Затова, ако не си химик - за да не сгрешиш, казвай най-общо, че азотните съединения в отработилите газове - оксидите - са най-токсични.

                Затова ги отбелязват - най-общо с NOx... И никога не грешат!
                Газове са само двата. Лека нощ.
                Last edited by vikhunter; 18.03.2018, 00:48.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                  Не бе. Основен ремонт на двигателя няма да правя. Обаче, ако двигателя работи и не виждаш пушек от ауспуха, какъв е той. Не е невидим ами е безцветен. Както и да е, гледам мачове и си пиша тука. Ама заложби на екстрасенс имам. Е как.
                  Някои неща са невидими не, защото са безцветни, а защото или са много дребни, или са диспергирани в определена среда /в достатъчно ниски концентрации, до пълно отсъствие - т.е., да няма наистина пушек/ . И това, че пушек няма или не се вижда, не е знак за отсъствие на азотни окиси. ТЕ са наистина трудно видими.
                  ...с изключение на двуокиса, разбира се.

                  Коментар


                  • Само не разбрах защо когато дизеловия двигател е перфектен, пушека от ауспуха е безцветен. Може би трябва да е оцветен в червено дори и малко заради азотния диоксид. И при по-голяма натоварване да става по-наситено червено-кафяв. Казвам ви, мятят ни в тиквите с тия азоти.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн



                      Все пак, разбра ли ПОНЕ ТОВА, че НЕ МОЖЕШ да обясняваш наличието на азотни съединения със степента на сгъстяване?

                      Ясен си ми.
                      "Не можеш" ти. Тя е сериозен причинител на това окисляване независимо, какво си мислиш. Развитието на останалите системи на двигателите, твърде бавно и не докрай ще компенсира този недъг. Сам каза, ПАРИЧКИ са това и някъде там, целесъобразността от нови усложнявания се изпарява.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн


                        ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.

                        Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо... )) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер! ))

                        И двуазотният окис, и азотният окис, и азотният двуокис, и двуазотният четириокис, са азотни окиси. И напълно безвредни измежду тях ...абе, някак не се сещам да има. Дори "райският газ".
                        Да "намалиш температурата" в цилиндъра е малко не точно, което се търси. При бензиновите, е даже доста по-висока. И? Пак нямат толковаот "райския /ти/ газ". Скокът в налягането на горене, обаче, чрез дозирано няколкостепенно впръскване на горивото, при електронно управляемите с компютър впръсквания, и поддържането му горе-долу постоянно през целия работен ход, дава нужния ефект. Момците, от "народния автомобил" се самопрецакаха, решили да мамят с тестовете...и сега, повечко "измамни" VW-та ще се явят на нашия пазар. И ...как беше...
                        - Бог да пази България.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн


                          ДИАЗОТНИЯТ оксид е "райски" газ, а не азотният оксид.

                          Май, освен безцветен пушек - и кръгове ще ти излязат пред очите от многоТО инфо... )) Не се презорвай с толкова въпроси за една вечер! ))

                          Хей, ако това за оксида и диоксида си го прочел някъде значи грешат. Питай мене.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн


                            На първо четене, черният може да ти показва непълно горене, неправилно регулирано подаване в режим на празен ход ..., белият може да те насочи /може би/ - към нарушена гарнитура на цилиндровата глава и попадане на вода от охлаждането в горивната камера...

                            Ноооо - това, как си "виждал безцветен пушек" - на мен лично ми говори, че имаш заложби на екстрасенс. Какво ти е зрението, бе човек? Ти си феномен! Сума ти парА можеш да направиш от това!!!... ))
                            Не бе. Основен ремонт на двигателя няма да правя. Обаче, ако двигателя работи и не виждаш пушек от ауспуха, какъв е той. Не е невидим ами е безцветен. Както и да е, гледам мачове и си пиша тука. Ама заложби на екстрасенс имам. Е как.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн


                              Моля, не ми преписвай тук учебници...


                              Само това цитирам тук. Коментирай /АКО МОЖЕШ/ болдвания текст, като кажеш каква е връзката с азотните емисии.


                              Внимавай, защото съм ти задал провокационен въпрос!!! Ако опиташ да обясниш - си вътре с двата крака.


                              Почети още. Можеш да стигнеш до нещо, но не със степента на сгъстяване /която ти наричаш "сгъстяване" - а това вече показва, че не знаеш какво говориш/...


                              ))) /прочети си за всеки случай магистратурата..., може нещо да излезе от нея, а?/ ))
                              Нафукан дървен философ и куха лейка в едно, пълен "комплект". Ама що ли и аз ти се връзвам. Кви учебници, кво преписвае, кви 5 лева? Това, че тук или там съм "изял" някоя дума, ОК. Пропуск.
                              За останалото, може да си го начукаш.


                              До нормалните тук, по темата: Да, ще нахлуят от немачко дизели в прилично състояние. (Да кара, който иска. Аз предпочитам друг тип таратайки, и карам на LPG. ) Очаквам известни промени в цената на дизела, който ще нахлува импорт от отвън. И увеличаване търсенето на противоалергични, антихистаминови и противоракови препарати, т.к. тази гадост ние ще я дишаме.

                              Коментар


                              • ...Белият пушек е изпарение на дизела директно в ауспуха, неизгаряне. И, най-често, става при студен двигател...или при "смъртта на дизела"

                                Коментар

                                Working...
                                X