Как седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Императорът - технологиите се променят, атмосферното горене с отпадъчни газове различни от въглероден диоксид скоро ще е е в историята. Знаеш ли за какво става въпрос - пробег от 100 км с максимум килограм и половина гориво на огромен автомобил от каквито реално няма нужда и ако са по леки и по малки за същото растояние ще е необходимо под килограм гориво. Това означава със 100кг да изминава 10 000 км и ще има и такива които с толкова ще се се зареждат. От какво точно си недоволен - от разхода на суровини ли ?
D.Y.F-091066
Коментар
-
Аз не съм привърженик на електромобилите. От де да знам, тока с който си зареждат батериите, от кой ТЕЦ идва. И от там вече въпроса, "наистина ли са екологични!!!". Докато не се затвори и последния ТЕЦ и АЕЦ, от електромобили няма смисъл! По скоро на газ и метан отколкото всичко останало.http://georgipiskov.blogspot.com
Коментар
-
Minka - Немците не са доволни от ел.колите които правят, анализаторите обаче видяли че тяхната система била по добра; Това не е сериозно просто.Истината е че електрическите коли на газ ще размажат тези само с акумулатори които тежат по тон и половина за малка кола. Много по малко акумулатори за много по кратък пробег и удължител на пробега с газова турбина с КПД над 75 процента вече. Този ток така или иначе трябва да се произведе, варианта да се произвежда по този начин е добър поради добрата ефективност.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
За почитателите на Елон Мъск и Тесла: Tesla: ‘Articles of Faith Shaken,’ Says Barclays
Barclays Summarizes 89-Page Tesla-Bashing Report To 5 Tweets For Dumb Americans And Tech Investors
So with that fantastic trolling of its US and tech clients in mind, here are Barclays' five "quick 140-character takes" provided by Barclays to underscore its point, "all of which support our view that BMW’s modular strategy and near-term SUV mix improvements are deeply underappreciated by the market, whilst Tesla’s stock is deeply overvalued and a structural short." (incidentally, we hope all other sellside desks adopt this practice of summarizing nearly 100-page reports into a few pithy soundbites):- Hey @elonmusk: German OEMs & other dinos you have mocked will be rolling out exciting new BEVs -- 6 new models in ’18, & 13 in’ 19 (p. 27-28)
- Production hell, nein; Industrie 4.0, ja: German mfg is state of the art now & gets better w/ a harmonious blend of humans + robots, AI, IoT
- TSLA went a robot too far? Despite the quest for an “Alien Dreadnought” @elonmusk admitted that automation needs to be dialed back, is that good for gross margins?
- Showdown on scale: German OEMs will leverage scale economies either thru large native EV platforms (VW) or modular approaches (BMW)
- With solid & profitable EVs coming while TSLA struggles, legacy OEMs deserve rerating – BMW (European OW, Top Pick) and GM (OW in US Autos)
Коментар
-
Когато стане дума за електромобил малко хора се замислят, че те имат своите скрити опасности, които могат да се проявят с времето. С тях, обаче са добре запознати спасителите в света /не знам доколко у нас?/ и при ПТП с пожар или самозапалване на колата, често стоят без да правят нищо и чакат сама да изгасне.
Причината за това бездействие е проста – професионалистите не са наясно по редица въпроси около инцидента – дали е повреден акумулатора, къде в този модел минават силовите кабели, дали са още под напрежение, защото при смачкан от удара или деформиран от огъня автомобил е много трудно да се разбере неговото устройство.
Автопроизводителите днес не правят електромобилите си по еднакъв модел, а продължават да експериментират с конструкцията им, акумулаторите и елмрежата в тях. Затова и до днес няма общи експлоатационни стандарти за този тип моторни превозни средства.
Затова, сблъсквайки се със сериозна катастрофа или пожар в електромобила спасителите и пожарникарите не са уверени в действията си, в това какво да направят за да не пострадат допълнително колегите им и пътниците. Защото в един електромобил има риск от токов удар с напрежение над 365 волта, при опасна за човека граница от 120 Волта прав ток.
Използването на серво ножици и други спасителни инструменти предполага предварително и задължително познание за това къде минават силовите кабели на електромобила. Тук най-лошият варианте затискане в колата на пътник или водач, а спасителите не знаят как да помогнат, боейки се от токов удар.
На практика в момента спасителните служби и пожарната изостават в подготовката си от прогреса в автомобилостроенето и подготовката им трябва срочно да бъде преразгледана и осъвременена. Още повече че в авариите с електромобили има сериозна опасност от повторно самозапалване без видима причина доста време след аварията. Често вече изгасен и изгорял автомобил откаран на автоморгата или на паркинг отново се самозапалва и то не веднъж, и дваж.
Причината е в конструкцията на литиево-йонния акумулатор. В клетките му катодът и анодът обикновенно са разделени само с тънка преграда от порист полимерен материал. В резултат на аварията в нея се появяват пукнатини, което може да предизвика късо съединение с последващо нагряване до много висока температура – дори до 900 градуса Целзий. Именно това води до вторични самозапалвания без видима външна причина.
В момента спасителите по света вече стартираха разработка на процедура за гасене на електромобили и разрязването им след ПТП. Първата стъпка в нея е бързото и ефективно охлаждане, най-вече с възможно максимално вода. Охлаждането, обаче, се затруднява от капсулирането на акумулатора, докато клетките се нагряват с верижна реакция, отделяйки голямо количество топлина.
Най-зле са нещата при акумулаторите с използване на кобалтов окис. При тях с всяка изминала минута температурата пораства с 370°C, достигайки бързо високи показатели и предизвиква взрив. Дори след пълното потушаване на огъня, запасената в тях енергия остава висока дълго време и води до повторно самозапалване на електромобила.
За да се избегне това в някои страни се практикува вече вкарването на аварирал електромобил под карантина. Колата се скрива в метален контейнер, напълнен със студена вода. Това помага на повредения акумулатор да изстине достатъчно бързо и да се избегне повторното му самовъзпламеняване.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - те еврогейските глупости се внушават от американците чрез техни агенти в ЕС, не си ли усетил как понякога се вземат едини луди решения - луда излагация. Путин трябва да направи като китайците, събира най умните руснаци от целия свят и им казва да дават идеи и да вземат решения как да се управлява Русия - икономиката и направо ще излети. В Китай е така ККП отдавна не управлява, нито пък лидера и - те са само фасада. Търмп сега като ги удари те измислят такива решения които ще елиминират САЩ като фактор - потребител на китайска продукция, технологичния цикъл е почти затворен защото изтеглиха всички мозъци в Хонг Конг и Сингапур.Те източиха сивото вещество дори на ябълката, тя вече е куха откъм сиво.
Коментар
-
Pyramid - те еврогейските глупости се внушават от американците чрез техни агенти в ЕС, не си ли усетил как понякога се вземат едини луди решения - луда излагация. Путин трябва да направи като китайците, събира най умните руснаци от целия свят и им казва да дават идеи и да вземат решения как да се управлява Русия - икономиката и направо ще излети. В Китай е така ККП отдавна не управлява, нито пък лидера и - те са само фасада. Търмп сега като ги удари те измислят такива решения които ще елиминират САЩ като фактор - потребител на китайска продукция, технологичния цикъл е почти затворен защото изтеглиха всички мозъци в Хонг Конг и Сингапур.Те източиха сивото вещество дори на ябълката, тя вече е куха откъм сиво.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВеликобритания излиза от ЕС да освободи място за Русия да може тя да влезе в него.
...Ако еврогейците не бяха толкова ПРОСТИ да лижат американски за-дници.
Коментар
-
Императорът - знам това, но знаеш ли колко много петрол е добит и каква част от него акумулирана в петролни продукти които са боклук и за нищо не ставали а това е гориво при това енергията е концентрирана в още по малък обем отколкото на течните. Затваря се в една малка камера едно малко парченце слънце, вкарват се тези неща в нея и от нея излиза най простия въглеводород - метан. Вероятно има гориво за половин век да не се добива петрол и ще се наложи Русия да влезе в ЕС, което за редовите руснаци неолигарси е супер ..олигарсите няма нужда те и без това в ЕС живеят и ходят до Русия само да я "управляват".
D.Y.F-091066
Коментар
Коментар