If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
v_tin - бъдещето е на всеядните автомобили, те ще са електрически и ще могат да използват и въглеводороди и чист водород плюс опцията да се зареждат направо и с ток. Технологии има но не са разработени и има много работа по тях, плюс неуточнени обстоятелства по отношение на интелектуална собственост и финансов резултат за тези които предоставят технологии. При всички положения няма да стане с пускане на пазара докато китайците ги копират и фалшифицират.
Да са живи и здрави китайците, да правят технологиите по-бързо достъпни. Пък и те, в момента, рязко усилват иновационния си капацитет. Не тъгувай, Дани.
v_tin - бъдещето е на всеядните автомобили, те ще са електрически и ще могат да използват и въглеводороди и чист водород плюс опцията да се зареждат направо и с ток. Технологии има но не са разработени и има много работа по тях, плюс неуточнени обстоятелства по отношение на интелектуална собственост и финансов резултат за тези които предоставят технологии. При всички положения няма да стане с пускане на пазара докато китайците ги копират и фалшифицират.
Снощигледах по ртл2 предаването грип-мотормагазинът. И в края на предаването дадоха на едно ауди-г-трон-170коня с натурален газ и на един хюндай йоник по 40 евро и трябваше да преминат 650км. И двете ги минаха като по добро беше ауди-то- то си зареди за 27 евро натурален газ и за 13 евро бензин и накрая на издихания но стигна целта около 20 минути преди хюндая. Той от своя страна свърши горивото до капка и кара около 30-40км на батерия.Направи ми впечатление че батерията не се зареди докрай- стоеше си все до средата заредена
Tesla's $US2.6 billion Elon Musk award is too much, Glass Lewis tells investors
sla shareholders should turn down a plan to grant Elon Musk a $US2.6 billion ($3.4 billion) award, the world's second-biggest proxy adviser recommended, potentially sapping the company's effort to assure investors that the co-founder isn't leaving any time soon.
The award, which could give chief executive officer Musk an additional 12 per cent of Tesla's shares, is too costly and will dilute other investors, Glass Lewis & Co said in a report to clients obtained on Monday by Bloomberg. Tesla needs majority shareholder approval at a March 21 special meeting to make the grant.
"Any relative comparison of the grant's size would be akin to stacking nickels against dollars," Glass Lewis said in the February 28 report, questioning why Musk would need one of the largest equity awards in history to keep him fully focused on the business.
Supporters have praised the compensation plan as a signal that Musk, 46, will remain at Tesla and that his other ambitions won't take priority over stock returns. Others have raised questions as to whether the proposed 10-figure package's purpose is to motivate Musk, who's already a billionaire and holds a 20 per cent stake, or a very expensive way of calming investors concerned that he'll abandon the maker of electric cars for one of his other ventures.
A spokesman for Palo Alto, California-based Tesla declined to comment.
SolarCity deal Glass Lewis's clients include more than 1300 institutional investors worldwide, though they aren't bound to heed its advice. In 2016, the advisory firm urged shareholders to reject Tesla's proposed acquisition of SolarCity, calling it a "thinly veiled bailout plan". Investors ultimately approved the merger.
Tesla's proposed award, first disclosed in January, would give Musk the option to buy as many as many as 20.3 million shares if the firm's market value increased to $US650 billion or more, and equally aggressive revenue and profit goals were met. Reaching those targets would make Tesla one of the world's biggest companies and its CEO perhaps the richest person on the planet.
Musk was granted a similar but smaller award in 2012, linked to market value and development and production of electric cars. Most of those goals have been met and the firm's share price has increased more than 10-fold. But the success has also underscored the company's dependence on its CEO - a risk factor that's routinely spelled out in regulatory filings.
Part-timer "Although Mr Musk spends significant time with Tesla and is highly active in our management, he does not devote his full time and attention to Tesla," the firm's annual report said, noting that he's also CEO of SpaceX. His other ventures, including start-up Neuralink and tunnel digger Boring Co, have fuelled speculation that he may be looking to spend less time at Tesla - a suggestion he's repeatedly rejected.
"I expect to remain CEO for the foreseeable future," Musk said on a February call with analysts. "There are no plans to make a change at this time."
Ако търсим точното изразяване, не мисля, че "правопоточни" също е точен термин. ОСНОВНО, работното тяло в топлинните двигатели - отработва и се движи в една посока /поток/ и не може да се говори за обратен поток. В тоя смисъл, цикличността в действието на работното тяло /при НЯКОИ двигатели/ - си е в "прав" поток /правопоточни/.
Тук някой с повече знания може да опонира, но това отново няма общо с конкретния въпрос.
Според мен - правейки аналогия с казаното от мен долу, силите, ако и да имат различни посоки - действат по една директриса /направление, линия/ - и оттук идва и този термин "праволинейни".
Това е моето мнение.
"Правопоточни" е точният термин на български език открай време.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Naистина били правопоточни двигатели, извинявам се за грешката. Има ли такива или са в сферата на фантазиите и путин ни баламосва
Има такива и, като устройство /но, не и като изпълнение, когато иде реч за постигане на конкретни показатели/ са най-елементарно устроени. Обаче, те могат да работят само отвъд звуковата бариера, като предварително се ускорят от друг двигател с твърдо или течно гориво. Давам си сметка, че елементът "шоу" би могъл и да е засилен / Путин сигурно знае/ но...
v_tin - в Русия някакви нови технологии сега няма да се развият, това не е съветския съюз и тогава имаше учени които работеха за държавата. Кой умен човек ще измисли нещо и ще им го даде на Путин и компания , дето децата им са на Запад..умния човек да даде на Русия чрез тях пък трябва нещо да не е добре с главата. Те са последните хора които ще научат ако в Русия някой изобрети нещо революционно и ще иска да ги изрита от Русия.
Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
Ако разсъждавяме, че вселената е била колкото футболна топка преди големия взрив, значи всичко е възможно....
Иначе въпреки беглите си познания за двигатели с някакво горене, не съм чувал за праволинейни....
Днес мярнах в статия за новите оръжия на путин информация за новите двигатели- ядрените че били много напреднали технологиите и имало такива двигатели с големина на газова бутилка, но все още не можели да нацелят регулировките- говореха за праволинейни двигатели. Някой чувал ли е нещо такова
Pyramid - цялата им икономика е на японските гинки, но като вземат някой на работа го осиновяват и нямат право да го уволнят..японските гинки не са като другите гинки, самурайска работа. Както ги наемат доживотно ако сменят японците с българи от фабриките им един прав гвоздей няма да излезе, никой няма да се напъва да работи. След случая с Хонда ги е страх да не вземат някой японец на работа ако се е кандидатирал, защото това означава че той ще направи конкурентна фирма и ще им вземе пазарен дял.
Бъдещето е на горивните клетки - метан или водород и евентуално на газовите турбини, но е напълно възможно и нанофюжън да излезе и енергийната сага да приключи с гинкино хоро, ще играят и ще плачат пък ще си спомнят за енергийния бизнес в миналото и поне няма да са на кръгла нула а над нея от спомени.
Pyramid - Понасоник продадоха на Мъск технология за батерии и оборудването е тяхно производство във фабриката му, но когато купуваше батерии от тях качеството беше много високо защото са сортирали произведените при тях батерии и само екстра качество са му продавали за Теслите. Другите отиват на пазара за лаптопи и други устройства. Сега всяка произведена батерия трябва да я влага в пакетите на колите и не можа да произведе бройките от модел 3, защото няма качественни батерии за тях. Батериите за електрокарите никак не са лесни защото трябва да се еднакви капацитети, вътешно съпротивление и т.н.т., при разлика всички с познания в областта знаят какво се получава - някои батерии при заряд се зареждат а други остават недозаредени, при разреждане също. Та ще станат колите електрокари но няма да е чак толкова скоро и да се субсидират е голяма глупост, защото това няма да ускори чак толкова развитието на технологията във времето. Трябва да изтече много вода по Дунав да се появят по добри батерии и технология за производството им, а това никой не може да предскаже колко време ще отнеме. Батериите от китайските фабрики са много по лоши от тези на Панасоник, от там още не е излязла произведена и една батерийка която да има живот над 8 години. Това не пречи на китайците да са вдигнали копитото и да си представят как произвеждат батерийки за целия световен ел. транспорт. Понеже Волво е тяхна решиха че трябва да произвежда само електрокари и до няколко години да спре производството на петролни коли. Изхода от новата мода е ясен, ще и мине времето. Електрокарите така както им разрешават да се движат в разни централни зони на градовете след като поразбият улиците дори ще им забранят.
Коментар