IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Сега с левче ток как ще излязат сметките
    Я виж, германците не са обнадеждени за камиони на ток.
    Германският министър на транспорта Фолкер Висинг заяви, че иска да даде възможност за разработването и продажбата на двигатели с вътрешно горене дори след 2035 г
    Last edited by fbr65; 25.02.2022, 14:36.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
      - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
      Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
      Всичко им е ясно. Тролство.

      Коментар


      • Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
        - Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
        Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
          Вече сте се договорили ли?
          Апропо, кога смяташ ще се появят микромодулните батерии?

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • bota156, това е съвсем друга категория транспортно средство, и на тях може да им се сложи един малък ДВГ с генератор за ток и много по малка батерия, може и да имат и това нещо със соларните клетки. Може и разхода на енергия да им се намали, има подобни камионетки, пак могат да носят няколко стотин килограма, да развиват 45кмч и са със задвижване като на електровелосипед. При тях батерията е едва 2 киловатчаса, не е чак толкова скъпа такава батерия..250 долара.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Най вероятно са с произведени в Азия батерии, но това ще бъде докато се появят микромодулни батерии.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Супертрейдър, а тези камиони с микромодул ли ще бъдат?

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  bota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
                  Защо като им умряха батериите ги направиха на газ?
                  И да е йофтин тока батерията е МЕГАСКЪПА а тя пусто за 8-10г дава фира практически - теоретично има ама не върши работа
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • bota156, изгодни бяха, много лесна поддръжка и евтини. Със соларни клетки се решава проблема с тока.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                      Навремето им казвахме електрокар, и с тях пощата отиваше до гарата за вестниците и колетите, а предприятията си снабдяваха столовете.
                      тока беше по 1ст и пак не бяха изгодни. Сега с левче ток как ще излязат сметките
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Електромобилите са си електрокари, вярно е че се произвеждаха такива с малка платформа и не виждам проблем пак да могат да се правят такива в България. Тези са по бързи и с много голям пробег с едно зареждане. Хубави и полезни машинки са, могат да подменят маса микробуси и с такова може да се влиза направо вътре в закрити складове. Ако ги направят със зареждане от соларни клетки масата фирми ще си вземат по едно. представете си ги покрити със специално направени соларни панели, като има възможност при паркиране такива да се изтеглят и над цялото превозно средство като излязат леко извън габаритите му отпред и отзад, получава се площ която може да осигури 30 - 35 км пробег на ден, а с най ефективните клетки като тези на Шарп може би дори до 50 км. Дори ще се разнасят неща с такива на близко растояние без проблем и при слънчево време без зареждане. И всичко зависи от цената, при добра цена на произведени в България както например на електровелосипедите ако сте забелязали българските са два пъти по евтини, същото ще е с тези камиончета - електрокари.Та ако е ниска цената хората ще си ги купуват много например за да ходят на село и да се занимават с производство на храна, на всички им е писнало да стоят затворени в градовете, такова нещо може да им донесе свобода.
                        Last edited by supertrader; 24.02.2022, 14:59.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Лорерчо го е нарекъл "камион",)
                          Навремето им казвахме електрокар, и с тях пощата отиваше до гарата за вестниците и колетите, а предприятията си снабдяваха столовете.
                          Last edited by fbr65; 24.02.2022, 14:30.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                            Да, гледах ги вчера и тук. redcretin ги е нахранил в коментара си под статията. Хубаво е, че нещо такова се произвежда у нас де. Ще има цяла верига от поддоставчици, надявам се.
                            Кое се произвежда? Етикета само.
                            Нищо от тая рикша не се произвежда в Б-стан Че Лорерчо го е нарекъл "камион", тоя човек е просто невероятен с лъжите си

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Да, гледах ги вчера и тук. redcretin ги е нахранил в коментара си под статията. Хубаво е, че нещо такова се произвежда у нас де. Ще има цяла верига от поддоставчици, надявам се.
                              Превозните средства ще се произвеждат изцяло чрез възобновяема енергия

                              Коментар


                              • https://btvnovinite.bg/bulgaria/parv...e-sa-fakt.html

                                Бг електрокамиони

                                Коментар

                                Working...
                                X