IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    4i40 - по скоро на газ от отпадъчни въглеводороди, от боклуци и трурбинка - електроцентрала с мощност стотина киловата за час..така да има енергия за рязко ускорение.
    „Киловати за час” Е СКОРОСТ НА НАРАТСВАНЕ НА МОЩНОСТТА, нещо като „пъргавина” нс двигателя, първа производна по времето. Мощността е „САМО” киловати.
    „Подробности” от свадлив чичка. ;-)

    Коментар


    • 4i40 - по скоро на газ от отпадъчни въглеводороди, от боклуци и трурбинка - електроцентрала с мощност стотина киловата за час..така да има енергия за рязко ускорение.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Бъдещето е хибрид на газ ...!

        Коментар


        • До като не се развие изцяло индустрията, електрическите автомобили ще си останат едни от най-честите клиенти на пътна помощ

          репатрак ☎ 0876 448 333
          Last edited by Пътна Помощ; 21.05.2018, 16:29.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
            Как седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?
            По-трудно е, щото може да те удари тока

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
              Как седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?
              Ииии, че сиии!?!
              The Mumy is alive, do not care about it !!!

              Коментар


              • Как седи въпросът с кражбата на електрическите автомобили, не е ли по-лесно?

                Коментар


                • Императорът - технологиите се променят, атмосферното горене с отпадъчни газове различни от въглероден диоксид скоро ще е е в историята. Знаеш ли за какво става въпрос - пробег от 100 км с максимум килограм и половина гориво на огромен автомобил от каквито реално няма нужда и ако са по леки и по малки за същото растояние ще е необходимо под килограм гориво. Това означава със 100кг да изминава 10 000 км и ще има и такива които с толкова ще се се зареждат. От какво точно си недоволен - от разхода на суровини ли ?

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Аз не съм привърженик на електромобилите. От де да знам, тока с който си зареждат батериите, от кой ТЕЦ идва. И от там вече въпроса, "наистина ли са екологични!!!". Докато не се затвори и последния ТЕЦ и АЕЦ, от електромобили няма смисъл! По скоро на газ и метан отколкото всичко останало.
                    http://georgipiskov.blogspot.com

                    Коментар


                    • Click image for larger version

Name:	Elon Musk.jpg
Views:	1
Size:	50.9 КБ
ID:	3330948

                      Коментар


                      • Minka - Немците не са доволни от ел.колите които правят, анализаторите обаче видяли че тяхната система била по добра; Това не е сериозно просто.Истината е че електрическите коли на газ ще размажат тези само с акумулатори които тежат по тон и половина за малка кола. Много по малко акумулатори за много по кратък пробег и удължител на пробега с газова турбина с КПД над 75 процента вече. Този ток така или иначе трябва да се произведе, варианта да се произвежда по този начин е добър поради добрата ефективност.

                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • За почитателите на Елон Мъск и Тесла: Tesla: ‘Articles of Faith Shaken,’ Says Barclays

                          Barclays Summarizes 89-Page Tesla-Bashing Report To 5 Tweets For Dumb Americans And Tech Investors

                          So with that fantastic trolling of its US and tech clients in mind, here are Barclays' five "quick 140-character takes" provided by Barclays to underscore its point, "all of which support our view that BMW’s modular strategy and near-term SUV mix improvements are deeply underappreciated by the market, whilst Tesla’s stock is deeply overvalued and a structural short." (incidentally, we hope all other sellside desks adopt this practice of summarizing nearly 100-page reports into a few pithy soundbites):
                          1. Hey @elonmusk: German OEMs & other dinos you have mocked will be rolling out exciting new BEVs -- 6 new models in ’18, & 13 in’ 19 (p. 27-28)
                          2. Production hell, nein; Industrie 4.0, ja: German mfg is state of the art now & gets better w/ a harmonious blend of humans + robots, AI, IoT
                          3. TSLA went a robot too far? Despite the quest for an “Alien Dreadnought” @elonmusk admitted that automation needs to be dialed back, is that good for gross margins?
                          4. Showdown on scale: German OEMs will leverage scale economies either thru large native EV platforms (VW) or modular approaches (BMW)
                          5. With solid & profitable EVs coming while TSLA struggles, legacy OEMs deserve rerating – BMW (European OW, Top Pick) and GM (OW in US Autos)


                          Коментар


                          • Electric cars will come of age in 2018 | The Economist

                            Коментар


                            • Когато стане дума за електромобил малко хора се замислят, че те имат своите скрити опасности, които могат да се проявят с времето. С тях, обаче са добре запознати спасителите в света /не знам доколко у нас?/ и при ПТП с пожар или самозапалване на колата, често стоят без да правят нищо и чакат сама да изгасне.

                              Причината за това бездействие е проста – професионалистите не са наясно по редица въпроси около инцидента – дали е повреден акумулатора, къде в този модел минават силовите кабели, дали са още под напрежение, защото при смачкан от удара или деформиран от огъня автомобил е много трудно да се разбере неговото устройство.

                              Автопроизводителите днес не правят електромобилите си по еднакъв модел, а продължават да експериментират с конструкцията им, акумулаторите и елмрежата в тях. Затова и до днес няма общи експлоатационни стандарти за този тип моторни превозни средства.

                              Затова, сблъсквайки се със сериозна катастрофа или пожар в електромобила спасителите и пожарникарите не са уверени в действията си, в това какво да направят за да не пострадат допълнително колегите им и пътниците. Защото в един електромобил има риск от токов удар с напрежение над 365 волта, при опасна за човека граница от 120 Волта прав ток.




                              Използването на серво ножици и други спасителни инструменти предполага предварително и задължително познание за това къде минават силовите кабели на електромобила. Тук най-лошият варианте затискане в колата на пътник или водач, а спасителите не знаят как да помогнат, боейки се от токов удар.

                              На практика в момента спасителните служби и пожарната изостават в подготовката си от прогреса в автомобилостроенето и подготовката им трябва срочно да бъде преразгледана и осъвременена. Още повече че в авариите с електромобили има сериозна опасност от повторно самозапалване без видима причина доста време след аварията. Често вече изгасен и изгорял автомобил откаран на автоморгата или на паркинг отново се самозапалва и то не веднъж, и дваж.

                              Причината е в конструкцията на литиево-йонния акумулатор. В клетките му катодът и анодът обикновенно са разделени само с тънка преграда от порист полимерен материал. В резултат на аварията в нея се появяват пукнатини, което може да предизвика късо съединение с последващо нагряване до много висока температура – дори до 900 градуса Целзий. Именно това води до вторични самозапалвания без видима външна причина.

                              В момента спасителите по света вече стартираха разработка на процедура за гасене на електромобили и разрязването им след ПТП. Първата стъпка в нея е бързото и ефективно охлаждане, най-вече с възможно максимално вода. Охлаждането, обаче, се затруднява от капсулирането на акумулатора, докато клетките се нагряват с верижна реакция, отделяйки голямо количество топлина.




                              Най-зле са нещата при акумулаторите с използване на кобалтов окис. При тях с всяка изминала минута температурата пораства с 370°C, достигайки бързо високи показатели и предизвиква взрив. Дори след пълното потушаване на огъня, запасената в тях енергия остава висока дълго време и води до повторно самозапалване на електромобила.

                              За да се избегне това в някои страни се практикува вече вкарването на аварирал електромобил под карантина. Колата се скрива в метален контейнер, напълнен със студена вода. Това помага на повредения акумулатор да изстине достатъчно бързо и да се избегне повторното му самовъзпламеняване.
                              fuск the bеаr - give me the bееr

                              Коментар


                              • Вчера от нямане какво да се прави се завъртях из битака. Планини от акумулаторна техника без акумулатори или с немощни акумулатори. Пред очите ми изникна бъдещето на електрическите автомобили.

                                Коментар

                                Working...
                                X