Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
v_tin - най лекия електрокар, за който имало опашка сега е 1.6 тона. Това при положение че твърдят от 2010 че акумулаторите един път станали два пъти по леки и после сега последно още два пъти по леки станали - т.е. 4 пъти по леки. Още никой не си е заредил Теслата на суперчаджър на 400 волта за 75 минути, защото на кой му стиска да си разреди батерията до край и със сетни сили да стигне до суперчарджър и наистина по за час зареждат масово до 80% защото не било добре за батерията догоре, а гарнцията която се купува масово е 4 години..по толкова ще изкарат батериите на Панасоник. Тойота продължава да копае за водородни коли защото те електрическа не могат да направят, те не разбират от такива коли и са луди.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Навярно сте чували за един експеримент, който в крайна сметка не премина в голяма серия, но все пак бяха произведени няколко бройки. Става дума за електрическата Таврия, произведена в заводите на ЗАЗ, пише Факти бг. Знаете ли обаче, че това съвсем не е първият опит на Запорожец да произведе електрическа кола. Още през далечната 1973 (!) година на бял свят се появява електрически ЗАЗ-968.
Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/layfstayl/skoro...ews578850.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе бих. Говорилнята е надолу, по стълбите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Тук никой не се интересува от научни титли.
Тук се говори по конкретни теми. Това, че си заЩИТИЛ магУстратура - не те прави специалист в конкретната област.
Ти ми напомняш за един ник - маранди. Същият, когато свършеше доводите си - почваше да говори точно като теб. Не че изобщо е имал някакви доводи...
Ще спестя на околните научни титли, публикации и постижения. Никому тук не са необходими!
Ти можеш да продължиш със собствените си титли и с психо-профилите си, но за това е необходимо да си отвориш тема. Тук се говори по същество. Отговорите също са по същество. /нашите са си чисто спамене и губене времето на хората наоколо/.
2. Нямам комплекси за избиване, та да се дуя като пуяк насред двора, като някои тук.
3. "Психопрофили" не видях някой някому тук да е правил, после, така и не разбрах вмятането ти за "измислици и неверни данни".
Кого и какво имаш предвид, би ли пояснил?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Наистина, може и по-лаконичното: за да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера. Ти ги нямаш, но можеш да си ги набавиш от търсачките в нета. Така ще си достатъчно "адекватен" в полемиката.
Мисля, че разбираш от директна оценка. Очевидно я желаеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.
Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.
Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.
Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
................... Продължавам да смятам, че Трейдърко се увлича, а безименния изобщо остава загадка за мен. Живи и здрави да сме. На останалото - майната му.
За да коментираш смисъла на написаното от някого тук трябва да имаш съответните знания, умения или опит в съответната сфера.
Само, ако имаш себе си за психолог - този форум трудно би те удовлетворил, а и едва ли силата ти е в създаването на психо-профил на участниците тук.
Последното разбирай така: дали някой "остава загадка" за теб, или пък е "отворена книга" - няма абсолютно никакво значение за смислените мнения или отговори на написани вече мнения, които съм убеден, че трябва да се пишат тук, както и, че не трябва да се заблуждава публиката с измислици и да се разпространяват неверни данни.
Изобщо не се замислям какъв и що си, нито пък ме озадачаваш с нещата, с които се занимаваш, още по-малко пък се интересувам от тях. Всеки е свободен да се развива, където и както пожелае.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПирамид, всеки един производител си има и някакъв развоен отдел. На мой колега зетят работеше в развойния отдел на БМВ- 1200 човека само този отдел. Баджо на времето е работил в НИПКИ/ варна/ като са се опитвали да накарат дизелов двигател да върви с вода- като му показах някой видеа, той ми обясняваше че и при тях са използували същата технология. Но тази технология по някаква причина не може да се наложи на пазара, явно няма пионери/ няма смисъл, финансов стимул или каквото и да е другоLast edited by Pyramid; 12.02.2018, 19:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Твоята логика - в тая ѝ част - някак пропукана ми се вижда.
Приятно е това - да регистрираме, че "пионерите получават". Нека получават. Само така се живее! Трябва да получаваме, за да живеем! /крилата българска мисъл/...
Откога получават? Половин век и повече.
За това време конвенциалният автомобил СЕ РЕАЛИЗИРА НА ПАЗАРА /ПРОДАВА/!
Нали правиш разлика между това, някой да ПОЛУЧАВА, за да прави, а друг - да прави, за да ПРОДАВА?
Колко десетилетия ще им трябват на пионерите, за да ПРОДАВАТ обемите на конвенционалните? Мнооого - и дори няма как да се фиксират! ЩЕ!!! "Пионерите" - до кога ще са пионери? Би трябвало вече да попадат в категорията пенсионери!
Значи: такива "пионери" като Мъск са се появявали достатъчно през десетилетията, но ги има и днес... Вземете историята /най-новата!/ на повечето водещи автомобилни производители на конвенционалните. Вкарвали са милиони през десетилетията - и не са преставали да опитват успоредно с конвенционалния! В тоя смисъл - те също са пионери, но... Мъск, видите ли - бил пионер, над пионерите, защото е героят на деня...
"младо копеле и кораво" - но имам различно виждане за пионерите. Опссс, забравих, че за да те определят като пионер - трябва да получаваш...
Работят конвенционалния и продават, без "да получават "подкрепа""... Как става това? И не са пионери!
Иначе - виждаме, че технологиите се развиват, акумулаторите - също..., но основният въпрос е, докато те се развиват, КОЙ ПРОДАВА ПРЕЗ ТИЯ ДЕСЕТИЛЕТИЯ, когато "пионерите получаваЛИ и ЩЕ получаваЛИ"?
А, сериозно ако говорим, никой не ни е виновен за наши решения и избори. Единствено, късметът ни разхвърля по места, години и пазари тъй, щото Мъск е улучил кьоравото и прибира джакпота. Рекламации само на гишето.
Коментар
-
Пирамид, всеки един производител си има и някакъв развоен отдел. На мой колега зетят работеше в развойния отдел на БМВ- 1200 човека само този отдел. Баджо на времето е работил в НИПКИ/ варна/ като са се опитвали да накарат дизелов двигател да върви с вода- като му показах някой видеа, той ми обясняваше че и при тях са използували същата технология. Но тази технология по някаква причина не може да се наложи на пазара, явно няма пионери/ няма смисъл, финансов стимул или каквото и да е друго
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение.................Мъск е младо копеле и кораво. Няма да се даде. ............... Акумулаторите се развиват, останалите технологии-също и пионерите получават и ще продължат да получават все по-сериозна подкрепа. По-ведро, Дани. По-ведро!
Твоята логика - в тая ѝ част - някак пропукана ми се вижда.
Приятно е това - да регистрираме, че "пионерите получават". Нека получават. Само така се живее! Трябва да получаваме, за да живеем! /крилата българска мисъл/...
Откога получават? Половин век и повече.
За това време конвенциалният автомобил СЕ РЕАЛИЗИРА НА ПАЗАРА /ПРОДАВА/!
Нали правиш разлика между това, някой да ПОЛУЧАВА, за да прави, а друг - да прави, за да ПРОДАВА?
Колко десетилетия ще им трябват на пионерите, за да ПРОДАВАТ обемите на конвенционалните? Мнооого - и дори няма как да се фиксират! ЩЕ!!! "Пионерите" - до кога ще са пионери? Би трябвало вече да попадат в категорията пенсионери!
Значи: такива "пионери" като Мъск са се появявали достатъчно през десетилетията, но ги има и днес... Вземете историята /най-новата!/ на повечето водещи автомобилни производители на конвенционалните. Вкарвали са милиони през десетилетията - и не са преставали да опитват успоредно с конвенционалния! В тоя смисъл - те също са пионери, но... Мъск, видите ли - бил пионер, над пионерите, защото е героят на деня...
"младо копеле и кораво" - но имам различно виждане за пионерите. Опссс, забравих, че за да те определят като пионер - трябва да получаваш...
Работят конвенционалния и продават, без "да получават "подкрепа""... Как става това? И не са пионери!
Иначе - виждаме, че технологиите се развиват, акумулаторите - също..., но основният въпрос е, докато те се развиват, КОЙ ПРОДАВА ПРЕЗ ТИЯ ДЕСЕТИЛЕТИЯ, когато "пионерите получаваЛИ и ЩЕ получаваЛИ"?
Коментар
-
Конспирация, АКО и да има, ролята на банките, според мен, Дани силно надценява. На прима Виста, ОК, сякаш нещата се връзват но, на сегунда - не докрая. Работата е там, че Големият Капитал набира инерция и ресурси, съизмерими с тези на банките и, понеже Егото там е дори по-развито, а инструментите за генериране на печалба - по-развити и изобретателни, Бунтът е не "дали", а "кога". Съответно, диктат от банките става все по-... трудно осъществим. Мъск е младо копеле и кораво. Няма да се даде. Има мечти, следва ги, точка. Акумулаторите се развиват, останалите технологии-също и пионерите получават и ще продължат да получават все по-сериозна подкрепа. По-ведро, Дани. По-ведро!
Коментар
Коментар