IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
    По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
      Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет.
      Трябва да се забрани и движението на кораби с дизелови двигатели и на самолети с керосин.

      Икономическата дейност е вредна за планетата и трябва да се забрани. Дайте масово да си теглим куршума и да оставим планетата на шимпанзетата и зелените.

      Коментар


      • Fisker Takes On Tesla In Battle To Be Greenest

        https://www.forbes.com/sites/jackner...n#39172447340a

        Коментар


        • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

          "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .
          +110 ! ! !

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Разбира се, че няма да вляза в темата по същество - както вече ти казах.

            Бъди здрав!
            "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
              Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

              От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
              За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?
              Много ме кефи, когато истинският Измамник се изнерви.

              Иначе, безимен, батериите са едни от най-бързо развиващите се атрибути на електромобила. И, на упоритото ти настояване, че имат - правилно ли разбах? - десетилетия, съм позитивно настроен: АКО всичко върви с днешните темпове, десетилетията трудно но, ще бъдат сведени до едно - едно и половина. За цяло второ няма да стигне...времето.
              Last edited by Pyramid; 16.11.2018, 20:24.

              Коментар


              • Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет. Това заявява германският министър на транспорта Андреас Шойер днес в публикация във в. "Билд", цитирана от "Франс прес". Предупреждението му е отправено ден след като беше издадена съдебна забрана за движение на такива коли по част от автомагистрала А-40, която е една от главните в западната част на страната."Подобно решение застрашава мобилността на стотици хиляди граждани, никой не разбира този саморазрушителен дебат", изтъкна германският министър консерватор на страниците на "Билд". Негов говорител уточни, че подобни съдебни решения ще лишат страната от просперитет. "Мобилността е в основата на нашия просперитет, на нашия растеж, тази мярка е саморазрушителна", допълни той.
                Според съдебното решение от юли част от автомагистрала А-40 ще бъде забранена за стари дизелови коли (Евро 4, а след това и Евро 5). Този участък прекосява град Есен и всеки ден по него преминават близо 100 хил. автомобила според данни на медиите. Под натиска на природозащитни организации, които сезираха местни съдилища, редица германски градове са принудени да ограничат присъствието на стари дизелови автомобили на своята територия. Такъв е случаят с Берлин, Майнц, Щутгарт, Хамбург, Кьолн и Бон. Почти всички германски политици се борят срещу тези антидизелови забрани, от които са обезпокоени както автомобилостроителите, така и автомобилистите. Правителството иска да задължи автомобилостроителите да поемат на своя сметка обновяването на замърсяващите коли, за да бъдат приведени към нормите. Автомобилният сектор е един от двигателите на германската икономика и дава работа на около 800 хил. души. /БТА

                https://www.dnevnik.bg/evropa/2018/1...pKXpktohanR6nc

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
                  Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

                  От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
                  За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?

                  Разбира се, че няма да вляза в темата по същество - както вече ти казах.

                  Бъди здрав!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                    Изобщо не се интересувам от това, кои са причините, за да се объркваш така леко... Има такива хора. Това ми е достатъчно.

                    Обяснавам ти като на първокласник: решението ми - да не пиша в темата - е взето.

                    Това, че пиша - е в отговор на обръщението ти към мен. Това се нарича елементарна любезност към човека, търсещ помощ по някакъв въпрос, който не е в неговите компетенции.

                    Очевидно - така ще бъде: все ще се извинявам за спама тук и все ще пълним темата с празни приказки, от които пък ти - умникът - да си правиш изводите, че не стоя зад думите си... Дано всичко, което говоря . ме опровергава и така да издигнем Мъск в очите на хората... Наложително е! Изчерпан е с тая своя батерия, която пък НЕ Е НЕГОВА, но това е друг въпрос...
                    Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
                    Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

                    От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
                    За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Никой не е казал че не стоиш зад думата си.

                      Но пак съм объркан след последното ти изречение.
                      Ще пишеш или няма да пишеш?

                      Мен ако питаш. по-добре пиши, ( по-кратко де, с логореята беше известен Измамнника, но след публичните му провали във всичко, вече пище само неадекватни работи...)



                      Изобщо не се интересувам от това, кои са причините, за да се объркваш така леко... Има такива хора. Това ми е достатъчно.

                      Обяснавам ти като на първокласник: решението ми - да не пиша в темата - е взето.

                      Това, че пиша - е в отговор на обръщението ти към мен. Това се нарича елементарна любезност към човека, търсещ помощ по някакъв въпрос, който не е в неговите компетенции.

                      Очевидно - така ще бъде: все ще се извинявам за спама тук и все ще пълним темата с празни приказки, от които пък ти - умникът - да си правиш изводите, че не стоя зад думите си... Дано всичко, което говоря . ме опровергава и така да издигнем Мъск в очите на хората... Наложително е! Изчерпан е с тая своя батерия, която пък НЕ Е НЕГОВА, но това е друг въпрос...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        За да избегна излишното словоблудство, ще повторя още веднъж, че стоя зад всяка дума, написана в постовете ми в темата.

                        Това означава, че мога да дообясня на неразбралите нещо, както и да опонирам на несъгласните с нещо, казано от мен по същество.


                        ИМА ЛИ ТАКИВА? /моля - за цитат от мой пост, с текста на който не сте съгласни!/


                        За неразбралите и за любителите на инсинуации, бих казал ОЩЕ:

                        1. Има изтрити постове, които обясняват моите думи. Няма да обяснявам отново - случилото се, преди изтриване на постовете от модераторите, нито пък ще се опитвам да ги възстановявам.

                        2. ПО-ВАЖНОТО, което обяснявам в постовете си: електромобилът С ТОЗИ ВИД НА БАТЕРИЯТА МУ /СКЪПА, ТЕЖКА и ОБЕМИСТА/ - няма да замени конвенционалният автомобил с ДВГ или друг вид топлинен двигател.

                        3. Горните ми изводи нямат връзка с класацията на Мъск между производителите на електромобили, които В ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ НЯМАТ никакъв шанс да изместят топлинните двигатели в транспортните средства.

                        Със сигурност не съм по темата, за което се извинявам на хората, които искат да четат по нея. Все пак очаквам в следващите ДЕСЕТИЛЕТИЯ някой да ме опровергае конкретно - по смисъла на написаното от мен.


                        Да обобщавам ли пак? Между производителите на електромобили Мъск е № 1, но между производителите на автомобили с ДВГ /и друг топлинен двигател/ - НИКОГА няма да бъде № 1, именно, защото това е невъзможно.

                        Да повтарям ли защо това е невъзможно? Невъзможно е, защото е достатъчно скъпо с технологията, материалите и постиженията които НЕ СА НА Мъск, но които самият той използва.

                        Съгласен съм с твърденията на други участници, че други технологии и материали могат да имат успех на пазара. Това е основен проблем и на останалите топлинни двигатели с достигнатите от тях параметри /с които Мъск НЯМА ШАНС да се състезава, защото ЦЕНИТЕ!!!/, т.е. - когато /И - АКО!/ - проблемите се решат - ще имаме и различните от настоящите топлинни двигатели, а тогава дискусията ще бъде съвсем различна.


                        Няма да се изморя да напомням тия неща, но /да припомня/ - вече взех решението си да не пиша тук /ако някои от вас "пропускат" това/... Майтап да става!

                        Никой не е казал че не стоиш зад думата си.

                        Но пак съм объркан след последното ти изречение.
                        Ще пишеш или няма да пишеш?

                        Мен ако питаш. по-добре пиши, ( по-кратко де, с логореята беше известен Измамнника, но след публичните му провали във всичко, вече пище само неадекватни работи...)


                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                          ...




                          Чувствам се много, ама много объркан.
                          Сега, на кое да вярвам, от "дисертациите" които пишете тук си личи (или не си личи) че имате много против електрическите коли,
                          с дивна ярост твърдите че двг нямал алтернатива щото батериите на ел. колите били скъпи. Удивително.
                          Така е. Скъпи са.
                          Би било интересно обаче да сравните двг и ел. двигателите по цена и надеждност?
                          Също за икономичността на всеки от тях да кажете мнението си.
                          Засега обаче си някъде тук:
                          ...или онзи в огедалото, ако се върнем седмици/месеци назад...

                          Коментар


                          • За да избегна излишното словоблудство, ще повторя още веднъж, че стоя зад всяка дума, написана в постовете ми в темата.

                            Това означава, че мога да дообясня на неразбралите нещо, както и да опонирам на несъгласните с нещо, казано от мен по същество.


                            ИМА ЛИ ТАКИВА? /моля - за цитат от мой пост, с текста на който не сте съгласни!/


                            За неразбралите и за любителите на инсинуации, бих казал ОЩЕ:

                            1. Има изтрити постове, които обясняват моите думи. Няма да обяснявам отново - случилото се, преди изтриване на постовете от модераторите, нито пък ще се опитвам да ги възстановявам.

                            2. ПО-ВАЖНОТО, което обяснявам в постовете си: електромобилът С ТОЗИ ВИД НА БАТЕРИЯТА МУ /СКЪПА, ТЕЖКА и ОБЕМИСТА/ - няма да замени конвенционалният автомобил с ДВГ или друг вид топлинен двигател.

                            3. Горните ми изводи нямат връзка с класацията на Мъск между производителите на електромобили, които В ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ НЯМАТ никакъв шанс да изместят топлинните двигатели в транспортните средства.

                            Със сигурност не съм по темата, за което се извинявам на хората, които искат да четат по нея. Все пак очаквам в следващите ДЕСЕТИЛЕТИЯ някой да ме опровергае конкретно - по смисъла на написаното от мен.


                            Да обобщавам ли пак? Между производителите на електромобили Мъск е № 1, но между производителите на автомобили с ДВГ /и друг топлинен двигател/ - НИКОГА няма да бъде № 1, именно, защото това е невъзможно.

                            Да повтарям ли защо това е невъзможно? Невъзможно е, защото е достатъчно скъпо с технологията, материалите и постиженията които НЕ СА НА Мъск, но които самият той използва.

                            Съгласен съм с твърденията на други участници, че други технологии и материали могат да имат успех на пазара. Това е основен проблем и на останалите топлинни двигатели с достигнатите от тях параметри /с които Мъск НЯМА ШАНС да се състезава, защото ЦЕНИТЕ!!!/, т.е. - когато /И - АКО!/ - проблемите се решат - ще имаме и различните от настоящите топлинни двигатели, а тогава дискусията ще бъде съвсем различна.


                            Няма да се изморя да напомням тия неща, но /да припомня/ - вече взех решението си да не пиша тук /ако някои от вас "пропускат" това/... Майтап да става!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Супер...:

                              1. Виждам, че си адресирал пост до мен. Не съм любопитен, за да вникна в разсъжденията, които следват обръщението ти.

                              2. В поста под твоя /можеш да го прочетеш внимателно/ констатирам, че нямам необходимият потенциал, за да участвам в темата. Моля да се съобразиш с това в бъдеще.

                              3. Ако имаш някакви въпроси - задай ги към компетентните хора. Все някой ще те консултира, ще ти обясни, или ще даде мнение.
                              ...

                              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              ...
                              Пояснявам за хората, които не са разбрали онова, което и ти не си разбрал: "нямам потенциала" е казано от мен иронично. Означава, че говоря тук по същество и не заливам околните с измислици от фейса и с непълна информация, дадена в уикипедия. Оказва, че голяма част от участващите в дискусиите нямат почти никакви познания по дадена тема и доводите им най-често копират рекламата в нета. Именно тези участници "имат потенциала" да участват тук. От мен имат "зелена улица".


                              ...

                              Чувствам се много, ама много объркан.
                              Сега, на кое да вярвам, от "дисертациите" които пишете тук си личи (или не си личи) че имате много против електрическите коли,
                              с дивна ярост твърдите че двг нямал алтернатива щото батериите на ел. колите били скъпи. Удивително.
                              Така е. Скъпи са.
                              Би било интересно обаче да сравните двг и ел. двигателите по цена и надеждност?
                              Също за икономичността на всеки от тях да кажете мнението си.
                              Засега обаче си някъде тук:

                              Първоначално изпратено от fairfax Разгледай мнение

                              Историята е пълна с примери за хора, които са се смяли на нови технологии или изобретения.

                              Сещам се за оня банкер, който посъветвал клиента си да не инвестира в Ford Motor, защото „Автомобила е временна мода, а коня е тук завинаги“.
                              Или един френски маршал, който през 1911г. казва "Самолетите са интересни играчки, но нямат никакава военна стойност".
                              Или Наполеон, който казал на Робърт Фултъм, че няма време да слуша глупости за параходи. И пр.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Skoro и в бг- модерна играчка

                                Коментар

                                Working...
                                X