IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin - ако се поразровиш ще намериш информацията на парчета, но непълна. Има много коректни неща за които имаше сайтове и публикации но вече не съществуват, защото нямат време хората да ги поддържат и не са комерсиални. И без да търсиш може да си сигурен че съм в час и няма да те подведа, освен това тези технологии са стари и не са върховите, най последните няма никак да харесат на тези които изкарват пари от енергия и енергетика.
    Конкретно - потърси за блу бокс, това са клетките за ток от метан, потърси за един модел на горивна клетка електролизер - 66 и му виж спецификацията, мисля имаше файлове в интернет. Като пресметнееш ефективността му - близо до 100% е. Между другото те имаха големи проблеми, които изведнъж ги споходиха и продаваха на пожар някаква партида, те произвеждат и продаваха на много ниска цена и успяха да пръснат сигурно 10000 устройства за нула време по целия свят.Ако някой си мисли че глупави хора правят тези нови неща и няма да могат да се защитят е просто куку.
    Това за неефективната електролиза е гупост от миналия век. А и Мъск няма никакво намерение да продължава до безкрай производството на ел- коли с батерии, случайно се е ориентирал към доставки на огромни количества никел за гигафабриката за да прави от тях "батерии".
    Вероятно е да се случи така - Мъск да не прави онези по различни батерии, но срещу субсидия от солиден порядък. Но със сигурност ел. колите с клетки и на газ - било метан или водород в един момент ще се случат. Най вероятно ще е микс на метан с водород.
    В ютуб трябва да има клип на който един индец държи в ръка една клетка и казва - това е енергията за една американска къща, това за една европейска...не си мисли че говори глупости защото в технологията му наляха милиони и с такива клетки както пиках са сървърите на Гугъл, ибей...
    Last edited by supertrader; 26.11.2017, 19:31.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • От темата за водорода,интересно мнение на Асен1975 на мои въпрос,преди 6 години: 29.06.2011, 23:27 29.06.2011, 23:27



      Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
      Асене привет.Често пишеш много интересни информации за високотехнологични \\"пробиви\\".Сте напиша мнението ми за цитираните -наносолар и ТеслаМ.Критикуваш ги за стратегията им,очаквайки че те са ориентирани към продажба на материален продукт.Според мен те са целево създадени,за да утилизират пари от борсата.Много реклама,ресурс по Каро безкраен,хората са наивно -добронамерени,но невежи в технологиите нано-мега-тера-ато.Фотоклетки от силан и фосфин се разработваха в БАН преди 20 години.Ниско КПД,много надежди.След изпитания и анализ на деструкция от слънце са приети за прекалено рисково вложение.Сега,20 години всеки добър физик ще ти обясни защо те не стават за за повече от година-две ползване.Огледай критично сайта на наносолар,особено контактна информация.Същото нарцистично създание е и "спортния" електромобил на Тесла.(Май те спонсорират рокери за да показват строеж на електро-мотоциклет с 200 км/час скорост(на отсека от 100 язрда,после акумолатора прегрява)Гледката по Дискавари е феерична,и действа на публиката.Пред тях са блезнали житата p.s По Дискавари има убийствено откровен тест на електромобил-за реален пробег.Само че за Japan кола ps2-пПреди година юнаци от БГ инвестирали милиони с CVD танкослойни фотоклетки.Очаквам облицоване на панелки с тях,може и с кредити от някоя банка;-))С държавна субсидия,естествено..._(



      ами по принцип има разлика между спекулативна инвестиция на венчър капитал в дадена технолигия и сполучливостта му...
      за да ме разбереш:
      в пясъка да откриеш злато е трудно,когато е въпрос на вероятности....можеш вечно да търсиш и никога да не намериш,може със съвсем малко труд да откриеш не само злато,но и дияманти........
      такава е бизнес стратегията на АДвенчър капиталистите.
      пръскат пари тук и там,като знаят,че в повечето случаи нищо няма да намерят,но намерят ли,инвестицията може да се избие в стотици пъти....
      та учените в БАН ,или тоя дето не е знаел допустимия дисчарч рейт на батерията му и се леко пазапалил, са ПЯСЪКА......
      златото са такива като наносолар и тесла (бяха,вече не са) .....
      доказателството в това е еластиситито- предлагане/търсене!
      тесла и наносолар имамаха дефицит,изразяващ се не в дни,не в месеци,а в години!тоя дето го даваш за пример,че се е подпалил - имаш ли хора,които искат да му купуват всичките коли,които произведе с години напред? ами не.....
      защо гугъл са прахосници:
      ами защото направиха мечешка услуга и на двете компании-като ги финансираха,ставайки собственици,не можаха да ги развият навреме.
      ето ти тесла направи айпио,набра към 300 милиона и вече прави поточна линия с 20 000 коли годишно.....
      интересното е,че ако тесла бяха направили айпиото преди 4 години,щяха да наберат не 300 милиона ,а поне милярд! все още нямаше нисан илектрик,нямаше форд илектрик,нямаше шеви волт... и не само нямаше,ами дори не се говореше!
      ако бе преди четири години тва айпио,аз и още много други щяхме да инвестираме.... а сега шортихме веднага след като пуснаха опшъните,че дори и пари направихме
      ако айпито бе преди 4 години,сега вече щеше да си карате тесли в европата....
      теслата отпърво вървеше към 120 хилки,сега новия модел е в пъти по хубав и е към 60 000 хиляди ..... ето ти кво прави едно бързо публично предлагане ,превърнато в ефективност.....
      а гугъл ги подтискаше и трябваше компанията да тръгне към фалит,че да се решат на айпио..... представяш ли си ква глупост е да имаш резервирани поръчки напред,в същото време да си на загуба от това,че не смъкваш марджините си в следствие на количествена печалба.....
      подобно и с наносолар-бяха първите ,сега техни плагияти се продадоха за 1/2 милярд на дженерал илектрик...... гугъл издухаха и с тва златно яйце.....
      ако тесла и наното бяха се венчърнали с професионални прайвид екуитис,сега всички да са на печалба,дори и народа... защо?
      защото тва са нови технологии ,косвено свързани с енергетиката.....

      гугълите се серат пари само там.... техния бизнес модел е абсурден и се оповава на това,че са направили пари от това,че не са искали да направят пари ,колкото и странно да ти звучи......с антикомерсиялизацията си,съсипаха всичката конкуренция,а идеята за некомерсиялна търсачка се превърна в монополна структура,носеща милярди.....
      и гугълците правят някви тъпи опити да отиграят същия модел в други сектори,разбира се неуспешно..... андроида им е нарушение на всякив морални и антидъмпинг закони..... ма не могат да ги осъдят,защото го представят като "подарък" ....... ами няма подарък в тоя живот... някой трябва да плати обяда..... правят дъмпинг на епъл с акционерни пари...... после се чуди защо акционерите ги наказват.....
      друга глупост- "войната" с китай..... за да покажат доблест,си загубиха маркета с най голям бъдещ ръст в тоя бизнес-китай.....
      и кво? промениха ли нещо?ами не- байду пое маркет нишите на гугъл,китайците пак си подслушват дисидентите и четат всичко......
      тотално грешен модел за бизнес и инвестиции,породен от някакъв невероятен късмет ,носещ милярди ..проблема е,че от опитите си да реинвестират тези милярди за ръст,само губят:
      1.неправилен мениджмънт на венчър капитал-профукване на акционерни пари,и дори спъване на прогреса с НЕрационално развитие на нови технологии
      2. ДОБЛЕСТ без смисъл- историята със китай -подариха милярди (ако броиш и бъдещия гроуф) ,без да променят нищо.
      3.правене на безсмислен дъмпинг на конкуренцията си,ПАК с пари на акционерите.....а и няма как да изхитреят в бъдеще и кешират на такъв вид дъмпинг,защото веднага ще ги осъдят-за сега не могат,защото ужким е "подарък" ..... няма как да осъдиш някой,който прави подаръци,ама ако след време този същия реши да кешира от тези "ужким" подарици,веднага компании като епъл ще ги размажат с дела за дъмпинг.

      тео ти кво става,кога двама студенти ударят шестица от тотото и не знаят кво да правят парите ....... и не си мисли,че са само те..... сиско имат подобен проблем-те па тръгнали да се "грижат" за парите на акционерите,като им ги реинвестират.....

      http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9

      Коментар


      • Моя грешка-50 квч.Точния линк за водорода : https://forum.investor.bg/forum/%D0%...BF%D0%BE%D0%BB
        Last edited by Minavast; 26.11.2017, 17:47.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
          v_tin

          Junior Member
          При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!]
          Абе момчета, употребявайте правилните термини бе! Не става въпрос за киловат, а за киловатчас. Това е мярката за количество енергия. Киловат е мярка за мощност.
          Иначе сметките ти са верни. За да заредиш в една батерия за 15 минути 50 киловатчаса електроенергия при напрежение 200 волта, трябва да подаваш ток със сила 1000 ампера, а кабелът за зареждане трябва да е със сечение не по-малко от 100 кв.милиметра, ако е меден. Това значи да е с 12 милиметра в диаметър. Без изолацията. Баси кабела. Ако е многожилен, а той трябва да е такъв, той ще е с диаметър 2 сантиметра.
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
            А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
            https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/

            Много сложни въпроси задаваш

            https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/ ето четеш и питаш компетентните лица- джурналята от инвестура

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа
              Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
              А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар



              • v_tin

                Junior Member
                При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!!От Лукоил не биха инвестирали,знаят за продуктовото позициониране едно,друго.Дизелагрегат е по евтин от строеж на нов и мощен трафопост с трасе.Което после да продадат на безценица на някого по закон. Инвестираното в водородната енергетика ще даде плодове по рано от акумолаторите Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
                http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9
                Last edited by Minavast; 26.11.2017, 17:34.

                Коментар


                • Това някой от енергото трябва да каже
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      v_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
                      Пропуснал си да отговориш на втората част на поста

                      "В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
                      - А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.

                      И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК"

                      Коментар


                      • Да точно за приложими.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          hemilio - в плазма.
                          мислех,че говорим за реални неща,които да се ползват от широката маса,а не сай- фай експерименти.
                          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                          Коментар


                          • hemilio - в плазма.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Супертрейдър,твърдението ти,че всички въглеводороди при висока температура в отсъствие на кислород преминават в газ - метан.

                              Не е истина!
                              моля ако можеш да ме убориш,да бъде подплатено с факти.

                              ако ти дам една тежка нефтена фракция като :вакуум дестилат ,гудрон,шмф и т.н. моля посочи параметрите на процеса при които гудрона ще се превърне в метан.

                              при много тежки условия може би само 2-3% от суровината ще крекира до метан.
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • v_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X