IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://onlinedocs.microchip.com/pr/...2-D9F3987F271C , ето на този принцип с транзистори както написах
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Какво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.
      И какво представляват елементарните контролери за батерии?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Какво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
          Супертрейдър разкажете повече за най-простия ограничител на напрежение?

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Поздравления за 3-ти март и от мен !
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
              Да, обаче, до тук, се стига с малко повече мисъл и познание на нещата (Поздравления, прочее, заедно с тези за 3-ти Март,за много години!) Съответно, определен тип двуноги, ама никога, няма да го вдянат . Тъжно, разбира се, ала Бог дал-Бог взел

              Коментар


              • Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясен
                  Щото ви е толкоз ясен - и него нямате Нищо, само лаладжии с ватенки на бариерата да вдигат и спускат на ръка

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                    Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
                    Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясен

                    Коментар


                    • Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
                      Компанията се позова на проблемите при доставките и поскъпващите компоненти, предизвиквайки критики от страна на клиентите, които вече са направили поръчки

                      Коментар


                      • Я да видим, кой е грамотен: Кои и какви технологии, се използват за получаването на максимално еднакви изделия? Пряко и непосредствено отношение към батериите на EV, и техните експлоатационни качества, вкл.цената и продължителност на експлоатация.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                          Водородът си остава пределно лек и пределно опасен при съхранение, транспорт и боравене с него, скараха се с Русия в момент, в който, тя се преориентираше и към добив и доставка на Н2, а Западът, така си и няма налични резерви метан, а купува по близо 8 пъти по-високи цени от "бензиностанцията с ракети". Всичко ТОВА, ме кара да съм крайно скептичен, да не кажа безкрайно

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                            Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък
                            Е, какво пък. Да сменяме тапетите, тогава. С много нули.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Да де, ама ни пускат партенки.
                              Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                                Да де, ама ни пускат партенки.

                                Коментар

                                Working...
                                X