Първоначално изпратено от potentielle_energie
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега в момента икономиката се развива по този начин, обаче тя и каменната ера в един момент е свършила, така че и това е временно с въртенето на конвейра. Просто е позволено огромни ресурси да се концентрират, затова. Ще отмине и ще се измисли как да не се концентрират чак до такава степен, такъв тип икономика няма необходимия капацитет да се развива чак толкова бързо колкото изглежда, има много изолирани и потиснати възможности, не е най доброто. Проблема е и че суровините са ограничени, в бъдеще ще става все по трудно точно със суровините. Да има вече по добри соларни клетки, но има мощности за производство на по старите и така се е получило че зависи от решенията на тези които произвеждат старите. Дори е още по впечатляващо, нещата ги правят китайците, производствата на соларни клетки например в Европа и Америка са отчайващи, те още са в миналото с 13% ефективност..има производства но не вървят, в Гърция например бях забелязал има производител прави клетки с 13% ефективност, в Америка също има местно производство и същото нещо.
Тези батерии за които правят Гигафабрики те също са харч на суровини, който е излишен, половин тон батерии в един електромобил си е чист батериеризъм, нещо като алкохолизъм.
- 1 like
Коментар
-
Сега в момента икономиката се развива по този начин, обаче тя и каменната ера в един момент е свършила, така че и това е временно с въртенето на конвейра. Просто е позволено огромни ресурси да се концентрират, затова. Ще отмине и ще се измисли как да не се концентрират чак до такава степен, такъв тип икономика няма необходимия капацитет да се развива чак толкова бързо колкото изглежда, има много изолирани и потиснати възможности, не е най доброто. Проблема е и че суровините са ограничени, в бъдеще ще става все по трудно точно със суровините. Да има вече по добри соларни клетки, но има мощности за производство на по старите и така се е получило че зависи от решенията на тези които произвеждат старите. Дори е още по впечатляващо, нещата ги правят китайците, производствата на соларни клетки например в Европа и Америка са отчайващи, те още са в миналото с 13% ефективност..има производства но не вървят, в Гърция например бях забелязал има производител прави клетки с 13% ефективност, в Америка също има местно производство и същото нещо.
Тези батерии за които правят Гигафабрики те също са харч на суровини, който е излишен, половин тон батерии в един електромобил си е чист батериеризъм, нещо като алкохолизъм.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеpotentielle_energie, кликни му на канала да разгледаш всички видеа, развива 80км.ч., при 40 е най икономично, той го тества и показва, ще е покрито със соларни клетки, няма да се зарежда с ток или гориво, това е идеята светлината да го задвижва. Иначе е самоделка, но може да се направят много по добри и както и да погледнеш е по безопасно от скутерче при катастрофа, ако рамата е направена правилно. В един момент ще се появят много такива. Някой ако е запознат конструкцията може да се принтира и да се направи по здраво и по леко, също и в аеродинамиката може да се подобри, но такива са му възможностите на момчето с такова оборудване той е доста добър и грамотен. Ако става въпрос такива неща ще могат да се натъпчат с батерии които са леки, а с голям капацитет и такива батерии ще се появят, а като се паркира батерията се зарежда и тока може да се използва за мобилни дейности. Например ще почистват улици, ще извършват някакви други дейности с такива, зареждания на магазини също може. Сега може да не го харесваш, но това е до проблем с ЕГН-то, младите хора харесват такива неща, те искат да са мобилни и не могат да си позволят големи разходи. Електрически велосипеди и скутери също са добри, но трябва да се зареждат и да чакаш.
И накъде върви икономиката след като всяка по-нова технология е с цел да се ускори конвейера ?
Коментар
-
potentielle_energie, кликни му на канала да разгледаш всички видеа, развива 80км.ч., при 40 е най икономично, той го тества и показва, ще е покрито със соларни клетки, няма да се зарежда с ток или гориво, това е идеята светлината да го задвижва. Иначе е самоделка, но може да се направят много по добри и както и да погледнеш е по безопасно от скутерче при катастрофа, ако рамата е направена правилно. В един момент ще се появят много такива. Някой ако е запознат конструкцията може да се принтира и да се направи по здраво и по леко, също и в аеродинамиката може да се подобри, но такива са му възможностите на момчето с такова оборудване той е доста добър и грамотен. Ако става въпрос такива неща ще могат да се натъпчат с батерии които са леки, а с голям капацитет и такива батерии ще се появят, а като се паркира батерията се зарежда и тока може да се използва за мобилни дейности. Например ще почистват улици, ще извършват някакви други дейности с такива, зареждания на магазини също може. Сега може да не го харесваш, но това е до проблем с ЕГН-то, младите хора харесват такива неща, те искат да са мобилни и не могат да си позволят големи разходи. Електрически велосипеди и скутери също са добри, но трябва да се зареждат и да чакаш.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, това за младежите е супер. Те ги мислят да може да има легло отзад и за пътешествия - яко е.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, на това ако му сложи от последните китайски фотоволтаинчи клетки, тези двулицевите то има 6 квадратни метра площ за покриване, при слънчево време ще се движиш с него и накрая и ток ще можеш да чертиш от батерията му за някакви други неща. Ще генерира ток повече отколкото му трябва ми е мисълта. Разбира се е да отидеш на работа с него, примерно по второстепенни пътища да се движиш бавно, и дори ако стане нещо си по защитен отколкото на един скутер.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.
https://www.volkswagen.bg/id4
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=664Kf1_iyMs&t=606s, ето едно транспортно средство което няма проблем с енергията, при 40км в час скорост разхода е 1киловатчас за 100км пробег, не е бързо но е транспорт и не е много усъвършенствано, дори на това ниво могат да се приложат още много неща, които са открити - измислени в момента и разхода да е още по нисък. За персонален транспорт защо не с такива транспортни средства.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеЕ ли е възможно електростатиката и кристалооптиката да произведат мощност чрез дъгов разряд за задвижване на малко майбахче6 ИД1 така ,че останалите дялове на физиката да не изпадат в рецесия?
Коментар
-
Много са се променили нещата откакто си говорехме в темата. Сега последно на пазара пускат смартфони с графенови батерии, те ги изчисляват че са повишили енергийната плътност с 543%. Съответно по малко вложени суровини в батерия със същия капацитет ще са 5 пъти по малко. В Азия се случват нещата, преди гледах с 50% някакви стартъпи, от америка имаше бяха пуснали на пазара, а тези казват 543%. И за много неща е така, ще се учудите че се предлагат вече на пазара. Например най голямата ефективност, която се виждаше за соларни клетки беше 23% пишеха, сега има пак 23% пишат, но добавят още 6% защото е двулицева и още 3-4% казват от подложка която се поставя под клетката т.е. отиват на 30%. Същите предлагат още и клетките на 23%, та чак на тях им се пресичат нещата защото имат сигурно мощности за тези с 23%, та така се казва че са с 30% за тези които искат да четат откриваш че са на 30% вече. Това става за година и нещо, след 5 ще е нещо съвсем друго. Но сега цените им са много високи за нас, ние не ги правим и произвеждаме така че там навлизат и вече като по стара технология може би ще дойдат и насам тези новите неща.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар