безимeн - автомобилите са втора скъпа стока която хора в наше време почти зъдължително купуват. Това е и причината мнозина да се натискат да ги произвеждат и с икономическия бум в Азия там се нароиха автопроизводители, а напоследък в Индия започнаха да троизвеждат автомобили които може да се каже че се вписват в стандарта. Производителите от старата генерация, известните брандове с голяма пазарна ниша решиха че е по добре за тях да произвеждат автомобили с ограничен ресурс на пробега до 100 хиляди километра и 5 години. Повярвай с развитието на компютрите и проектирането чрез тях във все по дребни детайли се изпипват нещата около ограничения ресурс на сега произвежданите автомобили. Производството на еднодневки естественно няма как да е екологично защото се произвеждат планини от скраб - отпадни суровини в които е вложена и много енергия.
В момента лагерите са два - групите относно това как виждат бъдещето и какво трябва да се направи. Едните искат електрификация на автомобилите и индустрията да произведе наново целия този автомобилен парк, а това е много работа и пари и печалби. Електромобилите са сложни, в съвременния им вариант те стават все по сложни и да забравим че ще са по евтини от предшественниците им с ДВГ, по скъпи ще бъдат но това е относително понятие ако икономиката работи и осигурява доходи.
Другия лагер се базира на това че се откриха нови методи за извличане на петрол и залежите от него изведнъж рязко нарастнаха както и добива му. Те биха искали автомобилите с ДВГ да останат и ако може да харчат повечко петрол няма да е зле за тях, така че разни еко резачки с по емнайсет клапана на цилиндър, турбокомпресори с които да се изкарат 800 конски сили от два литра мотор са добре дошли .Както вече стана ясно те са еко само софтуерно и това нещо се нарече измама.
Според мен това което ще се случи е петролни електрички които да изразходват три пъти по малко гориво в най добрия случай, добър за петролопроизводителите. Неизбежно е повечето данъци и почти всички да бъдат премахнати поради което правителствата ще натоварят с данъци петролните деривати и то жестоки данъци спрямо сегашните им нива. 99.999% от производителите на тези продукти ще бъдат фалирани и производството ще се свие до необходимите за новата икономика количества. Това ще стане и чрез една нова технология чрез която много въглеводороди които сега са складирани в сметища ще влязат в пълноценна употреба, а появата на азиатската Тесла тепърва предстои. Там ще се появи компания която е по революционна и от тази на Мъск и тя ще промени играта.
В момента лагерите са два - групите относно това как виждат бъдещето и какво трябва да се направи. Едните искат електрификация на автомобилите и индустрията да произведе наново целия този автомобилен парк, а това е много работа и пари и печалби. Електромобилите са сложни, в съвременния им вариант те стават все по сложни и да забравим че ще са по евтини от предшественниците им с ДВГ, по скъпи ще бъдат но това е относително понятие ако икономиката работи и осигурява доходи.
Другия лагер се базира на това че се откриха нови методи за извличане на петрол и залежите от него изведнъж рязко нарастнаха както и добива му. Те биха искали автомобилите с ДВГ да останат и ако може да харчат повечко петрол няма да е зле за тях, така че разни еко резачки с по емнайсет клапана на цилиндър, турбокомпресори с които да се изкарат 800 конски сили от два литра мотор са добре дошли .Както вече стана ясно те са еко само софтуерно и това нещо се нарече измама.
Според мен това което ще се случи е петролни електрички които да изразходват три пъти по малко гориво в най добрия случай, добър за петролопроизводителите. Неизбежно е повечето данъци и почти всички да бъдат премахнати поради което правителствата ще натоварят с данъци петролните деривати и то жестоки данъци спрямо сегашните им нива. 99.999% от производителите на тези продукти ще бъдат фалирани и производството ще се свие до необходимите за новата икономика количества. Това ще стане и чрез една нова технология чрез която много въглеводороди които сега са складирани в сметища ще влязат в пълноценна употреба, а появата на азиатската Тесла тепърва предстои. Там ще се появи компания която е по революционна и от тази на Мъск и тя ще промени играта.
Коментар