IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • безимeн - автомобилите са втора скъпа стока която хора в наше време почти зъдължително купуват. Това е и причината мнозина да се натискат да ги произвеждат и с икономическия бум в Азия там се нароиха автопроизводители, а напоследък в Индия започнаха да троизвеждат автомобили които може да се каже че се вписват в стандарта. Производителите от старата генерация, известните брандове с голяма пазарна ниша решиха че е по добре за тях да произвеждат автомобили с ограничен ресурс на пробега до 100 хиляди километра и 5 години. Повярвай с развитието на компютрите и проектирането чрез тях във все по дребни детайли се изпипват нещата около ограничения ресурс на сега произвежданите автомобили. Производството на еднодневки естественно няма как да е екологично защото се произвеждат планини от скраб - отпадни суровини в които е вложена и много енергия.
    В момента лагерите са два - групите относно това как виждат бъдещето и какво трябва да се направи. Едните искат електрификация на автомобилите и индустрията да произведе наново целия този автомобилен парк, а това е много работа и пари и печалби. Електромобилите са сложни, в съвременния им вариант те стават все по сложни и да забравим че ще са по евтини от предшественниците им с ДВГ, по скъпи ще бъдат но това е относително понятие ако икономиката работи и осигурява доходи.
    Другия лагер се базира на това че се откриха нови методи за извличане на петрол и залежите от него изведнъж рязко нарастнаха както и добива му. Те биха искали автомобилите с ДВГ да останат и ако може да харчат повечко петрол няма да е зле за тях, така че разни еко резачки с по емнайсет клапана на цилиндър, турбокомпресори с които да се изкарат 800 конски сили от два литра мотор са добре дошли .Както вече стана ясно те са еко само софтуерно и това нещо се нарече измама.
    Според мен това което ще се случи е петролни електрички които да изразходват три пъти по малко гориво в най добрия случай, добър за петролопроизводителите. Неизбежно е повечето данъци и почти всички да бъдат премахнати поради което правителствата ще натоварят с данъци петролните деривати и то жестоки данъци спрямо сегашните им нива. 99.999% от производителите на тези продукти ще бъдат фалирани и производството ще се свие до необходимите за новата икономика количества. Това ще стане и чрез една нова технология чрез която много въглеводороди които сега са складирани в сметища ще влязат в пълноценна употреба, а появата на азиатската Тесла тепърва предстои. Там ще се появи компания която е по революционна и от тази на Мъск и тя ще промени играта.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение

      Тези ДВГ, коите се слагат в сега новите коли е наистина много спорно колко повече от 5 години ще изкарат...

      Така е, спорни са много неща. Истината се раждаЛА в спора. Много си прав!

      Сигурно не казваш, че изводът ти е валиден за всички марки автомобили.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


        Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

        Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))
        Тези ДВГ, коите се слагат в сега новите коли е наистина много спорно колко повече от 5 години ще изкарат...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          Какви доводи? Хвърляш във въздуха едно твърдение че след 3-4 години батерията на една Тесла е вече за смяна? А известно ли ти е че имат 8 години или 200 000 км гаранция? И че на 320 000 км губят средно само 10% от капацитета си, а на 800 000 все още са с 80% от първоначалния?
          Ето и линк: https://electrek.co/2016/11/01/tesla...y-degradation/
          Ти за твоите "доводи" имаш ли какво да покажеш освен половин екран безсмислени чаршафи в соц стил - вижте ме колко съм начетен? Ще ти разкрия една тайна - говоренето на сложни и безсмислени приказки не показва начетеност, точно обратното.


          Забрави само да ни кажеш цената на рекламираната от теб батерия...,

          но пък - за сметка на това НЕ забрави да политизираш и тази тема...


          Да ти напомня - темата политика се намира не точно тук, ако още не си разбрал. ))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Определено - не ви харесват доводите на опонентите, затова вкарвате в дебата невъзможни цифри. Това правят хората, които нямат познания в определена област, но черпят "знания" от съмнителни източници и от реклама. Парите са си ваши.

            Бъди здрав и се ползвай от "безплатният" обяд! Всеки има глава на раменете си.
            Какви доводи? Хвърляш във въздуха едно твърдение че след 3-4 години батерията на една Тесла е вече за смяна? А известно ли ти е че имат 8 години или 200 000 км гаранция? И че на 320 000 км губят средно само 10% от капацитета си, а на 800 000 все още са с 80% от първоначалния?
            Ето и линк: https://electrek.co/2016/11/01/tesla...y-degradation/
            Ти за твоите "доводи" имаш ли какво да покажеш освен половин екран безсмислени чаршафи в соц стил - вижте ме колко съм начетен? Ще ти разкрия една тайна - говоренето на сложни и безсмислени приказки не показва начетеност, точно обратното.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Така ли стана - караш 3-4 години Тесла, минаваш 1 милион километра и трябва вече да я сменяш батерията?
              Е, аз карам около 20 000 км на година.

              Определено - не ви харесват доводите на опонентите, затова вкарвате в дебата невъзможни цифри. Това правят хората, които нямат познания в определена област, но черпят "знания" от съмнителни източници и от реклама. Парите са си ваши.

              Бъди здрав и се ползвай от "безплатният" обяд! Всеки има глава на раменете си.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

                Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))
                Така ли стана - караш 3-4 години Тесла, минаваш 1 милион километра и трябва вече да я сменяш батерията?
                Е, аз карам около 20 000 км на година.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Това казвам - след 5-6 години би трябвало да се изравнят по цена с ДВГ според прогнозите на Мъск. Т.е. Лийф модел 2024та на цена колкото Нисан Пулсар да речем. Гледам го че почва от 31К лв, значи средно 40К лв. що годе оборудван модел. Масов модел.
                  При премиум моделите още сега Тесла е на сравнима цена в своя клас с такива като БМВ, Мерцедес и Ауди, затова и ги бие като маче у дирек в САЩ.

                  Но, да не забравяме все пак, че след 3-4 години капацитетът на батерията ще ни накара да си купим нова Тесла, докато - след 3-4 години един съвременен автомобил с ДВГ ще бъде разработен, за да РАБОТИ безотказно и ефективно!

                  Ако отречете горното - еее, нЕмам думи: не ми се спори с такива "спецове"! ))

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    Да разбираме ли че си карал нова Мазда 6 и Тесла модел 3 и имаш нещо да кажеш? Или просто си седиш в панелката и къдриш чаршафи от безсмислени приказки?

                    Достатъчно ми е, че ти караш Тесла в момента, разбрал си набутвацията си и именно затова опитваш да прецакаш и другите около теб...

                    Бих казал за теб, че си истински българин! /Я не сакам мене да ми е добре, а сакам - на Вуте да му е зле!/ ))

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      In general си прав, само че засега новия лийф ще се продавае на цената на един мерц C. Доста вода трябва да изтече, докато станат мейн стрийм
                      Това казвам - след 5-6 години би трябвало да се изравнят по цена с ДВГ според прогнозите на Мъск. Т.е. Лийф модел 2024та на цена колкото Нисан Пулсар да речем. Гледам го че почва от 31К лв, значи средно 40К лв. що годе оборудван модел. Масов модел.
                      При премиум моделите още сега Тесла е на сравнима цена в своя клас с такива като БМВ, Мерцедес и Ауди, затова и ги бие като маче у дирек в САЩ.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Идва ми на акъла една мъдрост на Марк Твен, но ще се въздържа, че ще нарушим добрия тон.


                        Хайде със здраве


                        Достатъчно е да отговориш по същество на моят пост...

                        Иначе и аз, много мъдрости мога да цитирам, за да покажа некомпетентност в някоя тема...

                        Коментар


                        • Идва ми на акъла една мъдрост на Марк Твен, но ще се въздържа, че ще нарушим добрия тон.


                          Хайде със здраве


                          Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Приятелю /наш/!

                          Колебая се, как да ти отговоря... Нека опитам по няколко направления /дано ме разбереш, но ако пък не го направиш - това ще си е за твоя сметка/...

                          1. Както наскоро ми направи забележка - отново връщам топката към теб: ОТНОВО НЕ СИ по темата... На мен не ми пука, де - пиши си каквото пожелаеш... )) Защо не си по темата, ли? Причината да не си по темата е тая, че ти се опитваш да ни внушаваш неща, които ТУК ВСИЧКИ ЗНАЕМ /обърни внимание - знаем, вероятно - дори и преди теб!/ Ти правиш реклама на Мъск и това, че заемаЛ първо място сред останалите производители на ел.мобили.

                          ДУБРУТРУ! /би ти казал всеки във тоя форум/ ДУБРУТРУ - казвам ти и аз!

                          Много се радвам, че и ти си зацепил най-после в материята! Поздравявам те за твоето ГОЛЯМО постижение! Отдааааавна Мъск е първи между производителите на ел.мобили!


                          2. Длъжен съм да те уведомя да не защитаваш по инерция следващата ИДЕЯ на безпаметните и некомпетентни журналисти, че ел.мобилат на Мъск ще може да замени АВТОМОБИЛИТЕ С ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ, от които - личи - понятие си нямаш, но това не е обида, а само напомняне, че ти предстои дъъъълъг път, ако желаеш да ме опровергаеш.


                          Дано разбереш какво казвам, въпреки че се съмнявам до тук.


                          3. Сега очаквам да ми кажеш, че вече да си осъзнал грешката си от вчера, а именно - да твърдиш, че: "Основният проблем засега е как се произвежда тока", а не - този, как се съхранява ел.енергията /тока/ - който ти се правиш, че не виждаш, за да се фокусираш върху тъпотии в началото на поста си.

                          Е, какво - осъзна ли смисълът на различията в онова, което ти и аз пишем за ОСНОВНИЯТ ПРОБЛЕМ?

                          Не си, ли? Мога да те поздравя с решиението ти да си купиш ел.мобил! За кога планираш това, за да следя пазара и твърдението ти "НА ПЪТ Е ДА СЕ ОБЪРНЕ"?

                          Подскажи ми, за да зная, че имаш усет... ))


                          п.п. Съвсем незначителна препоръка: ако дамата до теб кара вече Мазда 6, моля, не рискувай да ѝ подариш - като втори автомобил в семейството - някой си Мъск! Това можеш да направиш само ако решиш да разкараш жена си...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            200-250 км е сега, след 5 години масовите модели най-вероятно ще са 500-600 км. В много страни от 2030та още ще забраняват ДВГ, а това значи че няколко години преди това ще се продават преобладаващо ел. модели в тия страни. А и веднъж като станат сравними по цена около 2022-23та ДВГ ще почнат доста бързо да западат, малко хора ще искат да си купят умираща технология.

                            Всъщност новия Лийф, който почва да се продава от януари 2019 е вече с 400 км обхват.
                            In general си прав, само че засега новия лийф ще се продавае на цената на един мерц C. Доста вода трябва да изтече, докато станат мейн стрийм

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                              п.п. Съвсем незначителна препоръка: ако дамата до теб кара вече Мазда 6, моля, не рискувай да ѝ подариш - като втори автомобил в семейството - някой си Мъск! Това можеш да направиш само ако решиш да разкараш жена си...
                              Да разбираме ли че си карал нова Мазда 6 и Тесла модел 3 и имаш нещо да кажеш? Или просто си седиш в панелката и къдриш чаршафи от безсмислени приказки?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Ако от аргументите си останал само с този „От колко години е "на път" да преобърне? 8 - 10 - 50 - 100“ – значи се вижда края на ДВГ (при автомобилите). Първият масов автомобил навлиза на пазара 2012 година (тесла S) . 6 години по-късно компанията държи #1 място във всеки сегмент, в който продава на пазарите, на които е представена. Това което виждаме в САЩ след 1 до 2 години ще бъде факт и в Европа. Говорим за start up, в почти невъзможна за навлизане индустрия!

                                [................................... производител днес и #1 luxury brand производител в близкото бъдеще].

                                Market is never wrong – пазарната капитализация на Тесла и тази на конкуренцията в бранша!
                                [ATTACH=CONFIG]n3405118[/ATTACH]




                                Приятелю /наш/!

                                Колебая се, как да ти отговоря... Нека опитам по няколко направления /дано ме разбереш, но ако пък не го направиш - това ще си е за твоя сметка/...

                                1. Както наскоро ми направи забележка - отново връщам топката към теб: ОТНОВО НЕ СИ по темата... На мен не ми пука, де - пиши си каквото пожелаеш... )) Защо не си по темата, ли? Причината да не си по темата е тая, че ти се опитваш да ни внушаваш неща, които ТУК ВСИЧКИ ЗНАЕМ /обърни внимание - знаем, вероятно - дори и преди теб!/ Ти правиш реклама на Мъск и това, че заемаЛ първо място сред останалите производители на ел.мобили.

                                ДУБРУТРУ! /би ти казал всеки във тоя форум/ ДУБРУТРУ - казвам ти и аз!

                                Много се радвам, че и ти си зацепил най-после в материята! Поздравявам те за твоето ГОЛЯМО постижение! Отдааааавна Мъск е първи между производителите на ел.мобили!


                                2. Длъжен съм да те уведомя да не защитаваш по инерция следващата ИДЕЯ на безпаметните и некомпетентни журналисти, че ел.мобилат на Мъск ще може да замени АВТОМОБИЛИТЕ С ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ, от които - личи - понятие си нямаш, но това не е обида, а само напомняне, че ти предстои дъъъълъг път, ако желаеш да ме опровергаеш.


                                Дано разбереш какво казвам, въпреки че се съмнявам до тук.


                                3. Сега очаквам да ми кажеш, че вече да си осъзнал грешката си от вчера, а именно - да твърдиш, че: "Основният проблем засега е как се произвежда тока", а не - този, как се съхранява ел.енергията /тока/ - който ти се правиш, че не виждаш, за да се фокусираш върху тъпотии в началото на поста си.

                                Е, какво - осъзна ли смисълът на различията в онова, което ти и аз пишем за ОСНОВНИЯТ ПРОБЛЕМ?

                                Не си, ли? Мога да те поздравя с решиението ти да си купиш ел.мобил! За кога планираш това, за да следя пазара и твърдението ти "НА ПЪТ Е ДА СЕ ОБЪРНЕ"?

                                Подскажи ми, за да зная, че имаш усет... ))


                                п.п. Съвсем незначителна препоръка: ако дамата до теб кара вече Мазда 6, моля, не рискувай да ѝ подариш - като втори автомобил в семейството - някой си Мъск! Това можеш да направиш само ако решиш да разкараш жена си...
                                Last edited by безимeн; 14.11.2018, 16:03.

                                Коментар

                                Working...
                                X